女星飯局價、賣淫新聞時有所聞,最近由組合 Freeze轉為獨立發展的石詠莉,直斥時下 o靚模賣淫風氣太濫,她表示剛從一位公關朋友得到一份賣淫價目表,公開有叠字名稱及 C、 D字母的女星都在賣淫名單之中,她的一位男友人更稱曾和一女星上床。


其他娛樂名人影片

石詠莉昨日在中環為電影《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》主題曲《極樂》錄音,她表示作獨立發展後,會盡量收起性感,因為現今風氣太濫,不想人云亦云,她更直斥有某些 o靚模行為過份,並以賣淫為業。

「 C同 D字母都有」 放大圖片
自從 Freeze解散後,石詠莉昨日以個人姿態灌錄電影主題曲。

自從 Freeze解散後,石詠莉昨日以個人姿態灌錄電影主題曲。

石詠莉說:「我識得一個公關朋友,佢畀咗份上床價目我睇,賣性感唔重要,但搵食都唔好行到呢一步,價錢有幾萬到幾千,我都俾人問過價,嬲過好多次。」她在言談中表露出對賣淫女星有所不滿,她說:「我覺得太張揚,好驚令人誤會自己都係呢啲女人。」究竟哪幾位女星賣淫?石詠莉提示說:「最近都有出嚟行性感,有雙字(名稱)、 C同 D字母都有。」問她是否有證據?她說:「有,唔係聽一單案例,我朋友嘅朋友仲畀過錢同佢(某女星)做,嗰個朋友親口同我講,仲問過我係咪,我話我冇,我係為音樂食塞米,就嚟要乞食㖭呀!」

近墨者黑劃清界線 放大圖片
Freeze三位成員(左起)陳樂榣、石詠莉和甄穎珊甫出道,便走性感大膽路線求上位。資料圖片

Freeze三位成員(左起)陳樂榣、石詠莉和甄穎珊甫出道,便走性感大膽路線求上位。資料圖片

石詠莉聲言認識其中一些賣淫女星,但不算是朋友,她說:「我冇佢哋電話,有都刪除佢哋電話,近墨者黑,要劃清界線,我家新開始,唔想俾人誤會。」採訪、攝影:魯萍


石詠莉自出道以來經常性感博出位,甚至四處辣火頭惹是非。資料圖片

石詠莉爆字母o靚模上床價

自FREEZE解散後,石詠莉首次以個人身份錄《3D肉蒲團之極樂寶鑑》電影主題曲。她表示當組合時會經常晒事業線行性感,現在則有必要才晒。問她是否影射時下o靚模常晒事業線?她稱:「唔係,但有好多o靚模好出位,行內盛傳有問價上床,部分o靚模有價,由幾千至幾萬不等。我有朋友嘅朋友『幫襯』過,所以知交易名單。(名單有冇你朋友或你認識嘅人?)如果係我朋友,我會刪除佢嘅電話,同佢劃清界線,名單上嘅人好多是在圈中活躍。(有冇貼士?)名字係用雙字,英文名則是C與D頭。」



石詠莉大爆有o靚模作不道德交易。

周秀娜懶得回應

對於石詠莉大爆應召名單英文名是C與D頭,活躍圈中靚女各有反應。周秀娜(Chrissie):「我忙到連食飯都冇時間,唔得閒回應。」盧頌之(Da Da Lo):「無聊!冇話好說。」陳靜(DaDa Chan):「冇必要回應。」楊梓瑤(Carol):「咪影射我,作不道德交易係犯法o架。」Jessica C.:「我都聽過傳聞,但我戀愛大過天,公司又好保護我,根本唔會接觸到呢種事。」


楊梓瑤(左)和陳靜不相信有應召名單。(資料圖片)


石詠莉 爆 賣淫 女星 名單 字母 o靚模 上床價

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()