吳彥祖同馮德倫都對電影好有熱誠,佢哋噚日喺北京宣佈成立突圍電影製片公司,呢間公司背後大老闆係華誼兄弟,據知佢哋呢次促成合作,突圍電影會喺 5年間幫華誼拍 10部戲,每年最少拍兩部,總投資約 10億人民幣。馮德倫同吳彥祖拍檔一齊做老闆,馮德倫說:「我們一點不擔心會意見分歧,反正我管行政,他負責創意,好朋友也公事公辦。」身邊嘅華誼老闆王中磊仲大爆佢哋兩人係冇糧出。

放大圖片
李連杰早喺 93年已拍過太極做主題嘅《太極張三豐》,加上佢身手了得,今次再拍,肯定更有睇頭。 《太極張三豐》劇照

李連杰早喺 93年已拍過太極做主題嘅《太極張三豐》,加上佢身手了得,今次再拍,肯定更有睇頭。 《太極張三豐》劇照

放大圖片

 

希望掌控電影 放大圖片
馮德倫(左)同吳彥祖開電影公司,講到明因為想拍戲之餘,亦想操控大權。

馮德倫(左)同吳彥祖開電影公司,講到明因為想拍戲之餘,亦想操控大權。

突圍第一部開拍係李連杰主演嘅電影《太極》,吳彥祖說:「可能你們不知道,當初我看了李連杰的《少林寺》有多激動,我因為這部電影、因為他, 11歲我就開始學中國功夫,這次能跟他合作,對我意義最大。」馮德倫同吳彥祖有機會圓電影夢,吳彥祖話:「當了多年的演員和導演,我們很有滿足感,但我們一直希望對電影有更大的掌控,所以決定開自己的電影公司,來嘗試實現這一個夢想。」馮德倫話由演員同導演身份轉咗做老闆,心態要有所改變,佢話:「以前我們只幹好自己的崗位就夠,現在則要用生意的心態來看整件事,挑戰從十方八面來,是沒有 cut,沒有 NG的。」問到為何給公司改名突圍,吳彥祖就話:「希望公司由眾多製片公司中成功突圍,製作的電影都有我們風格和特色,我們在中港台,甚至美洲的每個地區都會有不同精英合作,在製作上會擦出火花,我們只有一個原則,就是創意,再加創意,製作觀眾認同的作品。」


馮德倫孖吳彥祖跟掌舵華誼兄弟嘅王中軍、王中磊合作,喺 5年內拍 10套戲,總投資額高達 10億人民幣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()