黃 長 發 不 倫 戀   引 爆 港 男 「 鴨 」 史


放大

 

現 年 23 歲 的 黃 長 發 , 搭 上 39 歲 兼 育 有 一 女 的 富 商 三 奶 李 姿 霆 ( Karen ) , 事 件 震 撼 全 城 。 身 為 港 男 冠 軍 的 黃 長 發 更 被 李 父 直 斥 為 鴨 , 又 有 傳 他 靠 出 賣 肉 體 換 來 每 月 5 萬 港 元 生 活 費 。
這 段 不 倫 戀 「 獻 世 」 , 網 上 激 烈 討 論 , 更 觸 發 娛 圈 多 段 鮮 為 人 知 荒 淫 的 鴨 史 , 當 中 涉 及 超 過 5 名 港 男 。 原 來 一 班 港 男 在 華 麗 選 舉 舞 台 背 後 , 還 有 不 可 告 人 , 既 辛 酸 又 荒 誕 的 鴨 淚 史 , 連 首 屆 港 男 冠 軍 的 高 鈞 賢 亦 坦 言 , 曾 有 富 婆 向 港 男 問 價 。


 

 


zoom
 

 

左 至 右
黃 長 興 : 「 我 相 信 觀 眾 識 得 分 析 , 而 且 鴨 呢 樣 … … 根 本 冇 呢 回 事 ! 我 自 己 唔 係 一 個 八 卦 人 , 冇 聽 過 港 男 面 有 呢 樣 發 生 喎 ! 」
袁 偉 豪 : 「 我 冇 聽 過 邊 個 港 男 係 同 性 戀 , 不 過 呢 係 佢 自 己 性 取 向 , 我 唔 可 以 歧 視 , 而 且 港 男 冇 明 文 規 定 話 唔 俾 同 性 戀 者 參 加 , 可 能 人 覺 得 我 太 過 貪 靚 姿 整 , 先 以 為 係 ! 」
趙 金 卿 : 「 年 齡 細 對 我 講 冇 所 謂 , 做 朋 友 最 緊 要 溝 通 到 , key 就 得 , 不 過 港 男 入 面 , 我 就 未 聽 過 有 人 俾 闊 太 照 顧 , 我 班 朋 友 亦 冇 話 過 對 港 男 出 價 , 若 果 真 係 有 , 我 都 想 知 點 解 冇 人 approach 我 ? 」
伍 詠 薇 : 「 老 實 講 , 有 邊 個 女 人 唔 鍾 意 靚 ! 我 覺 得 好 多 人 戴 有 色 眼 鏡 去 睇 黃 長 發 呢 件 事 , 我 亦 唔 信 港 男 俾 人 照 顧 呢 事 。 」



 

 

電 視 自 2005 年 起 便 開 始 舉 辦 「 香 港 先 生 選 舉 」 , 一 張 無 藝 員 合 約 , 每 年 均 吸 引 有 過 百 男 士 報 名 參 加 。 雖 然 最 後 獲 取 錄 參 賽 者 只 得 12 名 , 但 為 了 一 圓 明 星 夢 , 靠 雄 風 顛 倒 眾 生 , 不 少 男 士 都 練 得 一 身 結 實 肌 肉 , 或 以 出 眾 才 藝 望 成 功 入 圍 , 靠 TVB 帶 挈 在 娛 圈 闖 出 名 堂 。



 

 


zoom
 

 

黃 長 發 因 教 法 文 而 戀 了 比 他 大 16 年 的 富 商 三 奶 Karen , 二 人 早 前 更 高 調 宣 布 戀 情 , 萬 料 不 到 除 黃 外 , 港 男 被 爆 鴨 史 亦 一 籮 籮 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片



 

港 男 做 布 景 板

可 惜 TVB 演 員 眾 多 , 即 使 獲 選 簽 了 藝 員 合 約 , 港 男 的 際 遇 始 終 比 港 姐 差 。 一 名 TVB 資 深 幕 後 人 士 爆 料 , 「 香 港 女 藝 人 始 終 , 佢 平 時 可 以 接 泳 衣 騷 , 首 映 維 持 曝 光 率 。 港 男 始 終 要 捱 , 但 唔 知 捱 到 幾 時 先 有 回 報 ! 」 加 上 一 班 只 做 綠 葉 的 港 男 大 多 人 前 風 光 , 底 薪 連 基 本 生 活 開 支 也 維 持 不 到 , 故 不 少 港 男 生 活 都 頗 坎 坷 。 即 使 第 一 屆 冠 軍 , 當 年 被 睇 好 的 高 鈞 賢 , 去 年 亦 只 參 演 了 兩 套 劇 集 , 更 全 屬 大 茄 角 色 。 曾 在 影 圈 浮 沉 多 年 , 以 為 能 藉 07 年 港 男 冠 軍 翻 身 的 袁 偉 豪 , 至 今 只 參 與 《 尖 子 攻 略 》 等 劇 的 三 線 角 色 , 其 餘 落 選 的 港 男 更 無 影 無 蹤 , 部 分 更 淪 為 綜 藝 節 目 的 布 景 板 。


 


 

泳 褲 似 鴨 仔 騷

不 過 每 年 港 男 騷 已 成 為 城 中 熱 話 , 一 眾 港 男 穿 上 泳 褲 的 環 節 , 更 令 在 場 過 百 女 嘉 賓 及 觀 眾 嘩 鬼 叫 , 猶 如 一 場 舞 男 表 演 。 袁 偉 豪 對 此 亦 表 同 意 : 「 『 香 港 先 生 』 係 一 個 娛 樂 性 豐 富 騷 , 我 晒 泳 褲 晒 muscle , 人 咪 覺 得 似 鴨 仔 騷 , 其 實 大 家 睇 慣 港 姐 , 先 入 為 主 ! 」
據 知 有 部 分 港 男 落 選 後 曾 被 上 流 社 會 名 媛 公 然 問 價 , 甚 至 有 豪 門 怨 婦 、 圈 外 富 婆 提 供 包 養 服 務 。 由 於 TVB 底 薪 不 多 , 有 港 男 為 了 開 飯 , 不 惜 接 受 底 交 易 。 對 此 高 鈞 賢 亦 不 諱 言 : 「 我 之 都 聽 過 有 港 男 俾 闊 太 問 價 , 不 過 佢 最 後 有 冇 做 我 就 唔 知 ! 」
電 視 廣 播 業 務 總 經 理 陳 志 雲 則 表 示 「 香 港 先 生 」 選 舉 不 會 受 負 面 形 象 影 響 , 「 呢 傳 聞 未 經 證 實 , 唔 回 應 喇 ! 不 過 每 年 港 男 泳 裝 環 節 都 一 個 自 然 背 景 下 演 出 , 而 且 毫 無 淫 竊 成 分 , 絕 對 符 合 電 視 尺 度 , 一 定 會 繼 續 舉 行 。 」 陳 總 雖 然 咁 講 , 但 係 港 男 確 有 唔 少 壯 男 荒 淫 的 故 事 。



 

 


zoom
 

 

高 鈞 賢 : 「 可 能 我 唔 口 味 , 我 參 選 晚 係 唯 一 一 個 冇 剝 衫 人 , 哈 哈 , 可 能 咁 冇 人 問 過 我 。 」
高 鈞 賢 當 年 以 大 熱 姿 態 成 為 第 一 代 港 男 , 可 惜 一 直 被 TVB 閒 置 。 現 忙 於 主 持 節 目 的 高 家 住 將 軍 澳 , 返 工 多 以 寶 馬 代 步 。



 

「 白 淨 」 服 侍 富 婆

一 班 港 男 住 斗 零 邊 泳 褲 濕 身 騷 肌 , 到 頭 來 只 係 落 得 紙 上 明 星 下 場 , 但 係 部 分 略 有 名 氣 港 男 就 身 光 頸 靚 , 擺 明 財 有 自 有 方 , 「 白 淨 」 就 係 最 佳 例 證 。
當 年 「 白 淨 」 靠 佢 殺 死 人 笑 容 同 才 能 , 到 名 次 不 在 話 下 , 更 成 為 狼 虎 女 界 白 馬 王 子 , 其 中 化 妝 界 太 子 女 就 願 意 出 天 價 品 嚐 呢 塊 唐 僧 肉 。 「 白 淨 」 雖 然 天 性 純 過 蒸 餾 水 , 但 人 始 終 要 開 飯 , 為 勢 所 逼 之 下 就 接 受 呢 份 艱 鉅 挑 戰 。
講 到 明 係 挑 戰 , 唔 難 啃 就 假 , 事 關 呢 位 化 妝 界 太 子 女 係 大 肥 婆 中 女 一 名 , 當 年 「 白 淨 」 每 日 晨 早 就 要 到 富 婆 大 宅 報 到 , 之 後 就 要 應 付 一 連 串 任 務 , 埋 身 激 戰 、 催 情 按 摩 連 同 浪 漫 燭 光 晚 餐 都 要 一 應 俱 全 , 簡 直 係 一 條 龍 服 務 。 最 誇 張 係 呢 位 富 婆 以 為 有 錢 大 晒 , 一 時 心 情 唔 靚 就 大 宅 內 對 佢 呼 呼 喝 喝 。 入 世 未 深 「 白 淨 」 , 以 為 顧 客 永 遠 是 對 的 , 一 直 都 聽 聽 話 話 , 難 為 佢 日 日 呃 屋 企 人 話 返 公 司 拍 , 咩 冤 屈 氣 都 自 己 受 晒 !
少 少 苦 楚 算 得 係 咩 , 「 白 淨 」 匿 埋 服 侍 呢 位 富 婆 個 幾 月 後 就 獲 得 重 生 , 撈 到 一 大 錢 , 現 金 都 到 手 , 依 家 亦 反 樸 歸 真 做 番 乖 仔 。 聽 講 佢 依 家 仲 會 接 下 freelance , 碼 住 班 高 層 出 去 見 人 擴 闊 客 路 , 真 係 敬 業 樂 業 !


zoom
 

Rocky 鄭 健 樂 為 首 屆 參 選 港 男 , 撈 四 年 依 然 冇 乜 聲 氣 , 在 《 萬 千 星 輝 賀 台 慶 》 鄭 搽 到 成 身 白 做 布 景 板 , 真 悽 慘 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

樂 易 玲 經 常 替 旗 下 藝 員 找 不 同 的 工 作 機 會 , 07 年 就 帶 埋 兩 屆 港 男 袁 偉 豪 ( 左 一 ) 、 黃 長 發 與 港 姐 周 家 蔚 出 席 公 開 場 合 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

 


zoom
 

21 歲 白 白 淨 的 羅 天 宇 , 是 去 年 港 男 少 年 組 冠 軍 。



 

四 屆 港 男 晒 冷

 


zoom
 

05 年
香 港 先 生 及 瀟 酒 組 冠 軍 高 鈞 賢
大 隻 組 冠 軍 鄭 健 樂
最 突 出 表 現 獎 彭 冠 期


zoom
 

06 年
香 港 先 生 及 瀟 酒 組 冠 軍 黃 長 發
健 力 組 冠 軍 陳 志 健


zoom
 

07 年
香 港 先 生 袁 偉 豪
盛 年 組 冠 軍 胡 志 偉
少 年 組 冠 軍 趙 國 東


zoom
 

08 年
香 港 先 生 及 盛 年 組 冠 軍 朱 允 崇
少 年 組 冠 軍 羅 天 宇


 

 

「 基 男 」 黐 小 生 上 位

有 人 明 買 明 賣 玩 短 炒 , 有 人 就 想 靠 黐 博 上 位 。 其 實 每 年 港 男 都 有 唔 少 人 有 龍 陽 癖 好 , 不 過 食 得 娛 圈 呢 行 飯 就 預 擘 大 眼 講 大 話 , 死 口 唔 認 。 當 年 有 位 身 形 健 碩 又 唔 係 高 大 「 基 男 」 , 參 選 後 為 增 加 見 報 機 會 , 不 惜 專 向 圈 內 同 道 中 人 埋 手 , 最 終 佢 亦 成 功 掂 電 視 小 生 。 不 過 數 番 呢 名 「 基 男 」 當 其 時 使 出 撒 手 , 的 確 幾 唔 要 面 。
一 個 風 平 浪 靜 晚 上 , 「 基 男 」 電 視 台 化 妝 間 巧 遇 到 小 生 , 「 基 男 」 於 是 主 動 出 擊 , 以 請 教 演 技 為 由 人 電 話 , 小 生 見 佢 得 意 可 愛 , 又 點 會 俾 檸 檬 人 食 。 經 過 幾 次 飯 局 後 , 兩 男 終 於 撻 , 「 基 男 」 之 後 亦 變 本 加 厲 , 送 湯 水 等 收 工 乜 法 寶 都 出 齊 , 連 人 家 事 都 要 理 , 搞 到 「 基 」 密 通 天 , 小 生 為 保 飯 碗 只 好 割 愛 。 不 過 「 基 男 」 依 然 冇 有 怕 , 最 近 仲 搭 上 有 鋪 拍 同 志 片 癮 男 導 演 。


zoom
 

袁 偉 豪 和 落 選 港 男 陳 志 健 ( 上 ) , 曾 被 拍 到 孖 住 到 深 水 灣 曬 太 陽 , 狀 甚 享 受 。


zoom
 

已 約 滿 TVB 的 港 男 彭 冠 期 ( 左 ) , 現 正 忙 於 拍 攝 新 片 《 永 久 居 留 》 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片



 

 

07 港 男 冠 軍 袁 偉 豪 , 因 拍 維 他 奶 廣 告 而 嶄 露 頭 角 , 之 後 更 穿 埋 乳 環 入 行 , 雖 然 袁 的 女 fans 不 少 , 但 主 角 運 欠 奉 , 在 鄧 萃 雯 主 演 的 《 尖 子 攻 略 》 中 只 屬 大 茄 一 名 ( 下 圖 ) 。


zoom
 

《 壹 週 刊 》 圖 片


zoom
 

 



 

「 粗 獷 」 迷 大 隻 教 練


zoom
 

港 男 選 舉 的 嘉 賓 評 判 清 一 色 女 士 , 譚 玉 梅 和 趙 金 卿 一 班 名 媛 , 去 年 擔 任 評 判 時 , 出 手 生 擒 只 穿 泳 褲 的 黃 文 迪 。 《 壹 週 刊 》 圖 片

講 開 基 情 , 另 一 位 「 粗 獷 」 都 算 收 得 幾 密 。 「 粗 獷 」 自 細 就 雙 性 發 展 , 男 女 通 殺 , 為 增 加 選 港 男 贏 面 , 不 惜 由 白 面 書 生 形 狂 操 成 今 時 今 日 粗 線 條 身 形 , 操 練 期 間 , 仲 操 上 靚 仔 健 身 教 練 , 兩 條 麻 甩 不 時 gym 入 面 眉 目 傳 情 , 認 真 骨 痹 !
最 抵 死 係 「 粗 獷 」 為 大 紅 大 紫 , 不 時 擺 出 一 對 殺 港 女 電 眼 , 更 要 孖 高 層 結 識 上 流 社 會 人 士 , 真 係 為 錢 乜 都 肯 制 。



 

「 棍 波 」 專 溝 有 錢 女

操 得 一 口 流 利 外 語 「 棍 波 」 , 人 生 目 標 係 踩 隻 腳 入 娛 樂 圈 , 當 年 仲 未 有 香 港 先 生 選 舉 , 就 經 常 出 沒 名 人 蒲 點 , 溝 番 個 明 星 姐 仔 , 最 後 亦 如 佢 所 願 , 以 巨 肌 電 眼 掂 選 美 得 獎 人 馬 。 可 惜 對 方 連 自 己 事 業 都 搞 唔 掂 , 又 點 幫 到 「 棍 波 」 呢 !
「 棍 波 」 自 強 不 息 , 佢 決 定 電 視 城 覓 食 , 於 是 參 選 港 男 , 又 俾 TVB 睇 中 佢 , 同 佢 簽 約 。 「 棍 波 」 暗 啞 底 偷 嗒 另 一 港 姐 得 獎 人 馬 , 呢 個 女 子 非 常 架 勢 , 住 洋 樓 靚 車 , 屋 企 大 把 , 做 呢 行 都 係 搵 錢 買 花 戴 。 「 棍 波 」 為 碼 實 呢 張 長 期 飯 票 , 狠 狠 拋 棄 之 前 件 , 同 個 港 姐 玩 地 下 情 , 咁 一 心 一 意 , 無 非 貪 佢 大 把 貨 ! 不 過 「 棍 波 」 有 時 街 外 搵 到 食 , 都 會 益 兄 弟 。


zoom
 

黃 長 興 簽 約 TVB , 與 港 姐 曹 敏 莉 傳 出 緋 聞 , TVB 亦 經 常 安 排 他 們 以 情 侶 檔 上 陣 接 job 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

來 自 模 界 的 黃 文 迪 ( 右 ) , 是 有 「 長 腳 蟹 」 之 稱 港 姐 呂 慧 儀 的 緋 聞 男 友 。 黃 落 選 後 成 為 TVB 合 約 藝 員 , 但 未 獲 安 排 拍 劇 。 《 Face 》 圖 片


 

 

「 大 兜 」 包 養 價 十 萬

「 大 兜 」 選 完 之 後 , 好 豪 氣 咁 連 鏡 都 唔 試 , 決 定 唔 同 公 司 簽 約 , 原 來 俾 個 中 年 富 婆 養 起 。 「 大 兜 」 見 錢 開 眼 , 話 之 個 富 婆 係 老 中 青 , 最 緊 要 得 人 開 開 心 心 , 即 使 俾 人 背 後 話 阿 媽 拖 住 個 仔 出 街 都 冇 問 題 。 最 近 有 人 見 到 佢 同 個 富 婆 時 代 廣 場 拍 拖 , 「 大 兜 」 陪 完 富 婆 買 女 性 日 用 品 後 , 富 婆 拿 拿 臨 帶 「 大 兜 」 到 Gucci 等 名 牌 任 試 任 買 。 見 到 「 大 兜 」 拎 住 大 袋 細 袋 名 牌 個 滿 足 樣 , 真 係 要 送 個 「 服 」 字 俾 佢 。


zoom
 

單 俊 偉 參 選 港 男 前 , 除 是 兼 職 model 外 , 還 是 多 位 歌 手 MV 的 舞 蹈 員 。 落 選 後 隨 即 簽 約 成 為 合 約 藝 員 , 可 惜 演 出 機 會 不 多 。


zoom
 

青 靚 白 淨 的 李 豪 是 07 年 港 男 , 當 年 更 獲 「 最 具 人 氣 香 港 先 生 獎 」 。 但 最 終 大 熱 倒 灶 , 李 現 已 全 面 退 出 娛 圈 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

去 年 港 男 冠 軍 朱 允 崇 來 自 美 國 , 憑 粗 獷 身 形 和 煞 食 笑 容 迷 倒 不 少 女 士 , 但 得 獎 後 他 卻 選 擇 唔 簽 TVB 。 《 Face 》 圖 片



 

網 上 激 評 港 男

黃 長 發 被 指 「 淫 人 妻 」 , 事 件 牽 連 甚 廣 , 就 連 網 上 討 論 區 都 即 時 成 為 最 熱 烈 討 論 的 話 題 , 連 帶 港 男 形 象 , 甚 至 香 港 先 生 選 舉 亦 被 激 評 。


zoom
 

近 日 黃 長 發 在 自 己 blog 上 , 手 舞 足 蹈 教 人 用 法 文 溝 女 。


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 


zoom
 

 



 

藝 人 句 句 金

黃 長 發 忘 年 戀 不 單 止 他 惹 屎 上 身 , 就 連 一 眾 港 男 都 俾 人 用 有 色 眼 鏡 去 睇 , 圈 中 名 人 明 星 甚 至 港 男 都 有 講 。


zoom
 

袁 彌 明 「 娛 樂 圈 都 有 好 多 女 藝 人 想 搵 有 錢 佬 , 咁 港 男 想 識 有 錢 闊 太 , 都 唔 係 一 件 咁 出 奇 事 。 每 個 圈 子 都 係 社 會 縮 影 , 港 男 當 中 有 基 都 冇 乜 特 別 。 泳 褲 環 節 係 露 骨 , 不 過 幾 有 娛 樂 性 。 」


zoom
 

陸 詩 韻 「 本 身 我 冇 聽 過 闊 太 照 顧 港 男 事 , 呢 新 聞 日 日 新 鮮 , 不 過 我 支 持 港 男 泳 褲 環 節 應 該 要 繼 續 , 因 為 台 灣 有 唔 少 節 目 內 容 咪 仲 激 , 我 好 平 常 。 」


zoom
 

羅 天 宇 「 人 點 去 睇 港 男 , 我 覺 得 根 本 避 免 唔 到 ! 我 自 己 就 唔 會 ( 為 錢 而 與 女 人 一 齊 ) , 我 諗 我 唔 需 要 為 錢 做 呢 ! 」


zoom
 

商 天 娥 「 我 自 己 就 唔 會 同 細 我 好 多 男 仔 拍 拖 , 我 鍾 意 成 熟 , 不 過 可 能 佢 外 國 長 大 , 思 想 開 放 , 我 從 來 都 唔 會 理 人 ! 」


zoom
 

陳 細 潔 「 以 我 所 知 , 一 般 闊 太 包 男 仔 都 唔 會 揀 明 星 , 因 為 唔 想 咁 高 調 , 咁 樣 好 容 易 俾 人 check 到 。 所 以 我 覺 得 黃 長 發 同 Karen 係 真 愛 。 」


zoom
 

白 韻 琴 「 黃 長 發 呢 單 , 關 係 搞 到 一 塌 糊 塗 , 真 係 睇 過 都 要 洗 眼 , 聽 過 都 要 洗 耳 。 」



 

黃 長 發 完 鬆   39 歲 Karen 隨 時 得 個 桔

零 收 入 的 港 男 黃 長 發 高 調 搭 上 大 他 16 年 的 闊 太 Karen , 其 臭 史 亦 愈 揭 愈 多 , 先 有 父 女 隔 空 對 罵 , 繼 而 苦 命 鴛 鴦 開 記 招 訴 苦 , 近 日 家 庭 鬧 劇 更 勞 動 警 方 介 入 , Karen 五 歲 女 俾 外 公 挾 去 警 局 報 警 , 指 曾 受 「 侵 犯 」 。
據 知 , 最 初 以 為 搵 到 金 礦 可 上 岸 的 黃 長 發 , 眼 見 富 婆 金 山 買 少 見 少 , 加 上 惹 埋 官 非 搞 到 周 身 蟻 , 近 日 萌 生 「 斬 纜 」 念 頭 。 以 為 臨 老 搵 到 「 真 愛 」 的 Karen , 隨 時 面 臨 人 又 冇 、 錢 又 冇 、 「 唉 情 人 」 又 走 佬 三 失 局 面 。


zoom
 

11/2 「 不 倫 戀 」 被 踢 爆 , 上 周 三 ( 11 日 ) , 黃 長 發 拖 實 Karen 出 席 記 招 , 二 人 堅 稱 彼 此 心 愛 對 方 , 黃 長 發 更 宣 布 會 為 愛 退 出 娛 樂 圈 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

與 23 歲 黃 長 發 熱 戀 後 , 如 沐 春 風 的 Karen 似 後 生 了 十 年 , 更 被 傳 媒 影 到 她 和 黃 長 發 互 相 追 打 嬉 戲 。 《 蘋 果 日 報 》 圖 片


zoom
 

二 人 自 去 年 尾 撻 後 , 僅 相 處 個 多 月 便 愛 到 難 捨 難 離 , 去 到 邊 都 要 孖 住 行 。



 

 

 

23 歲 港 男 黃 長 發 , 月 初 被 指 搭 上 39 歲 Karen , 二 人 更 在 大 庭 廣 眾 嘴 嘴 表 演 法 式 kiss 晒 恩 愛 。 據 知 , 本 身 做 人 三 奶 的 她 , 和 富 商 男 友 T 先 生 關 係 近 年 開 始 轉 淡 , 經 濟 雖 然 獲 得 T 先 生 無 限 量 支 持 , 但 難 掩 內 心 空 虛 , 適 逢 遇 上 年 輕 兼 渾 身 充 滿 法 國 浪 漫 情 懷 的 黃 長 發 , 乾 柴 加 烈 火 一 撻 即
不 過 Karen 隨 即 要 為 「 真 愛 」 付 出 代 價 , T 先 生 除 收 起 其 價 值 百 萬 CLS350 Benz , 八 萬 家 用 , 連 信 用 卡 亦 沒 收 。 近 日 有 傳 T 先 生 有 意 與 她 對 簿 公 堂 , 番 早 前 送 俾 Karen 價 值 150 萬 的 商 業 寫 字 樓 。 Karen 曾 向 傳 媒 自 爆 說 : 「 佢 ( T 先 生 ) 話 就 算 打 官 司 使 100 萬 , 都 要 番 間 office 喎 。 」



 

大 難 臨 頭

大 水 喉 射 住 , 更 有 傳 Karen 欠 債 千 萬 被 人 追 數 , 加 上 早 前 Karen 父 親 帶 五 歲 孫 女 到 警 局 報 案 , 指 黃 長 發 曾 穿 底 褲 捐 入 孫 女 被 竇 , 又 拍 打 B 女 面 , 懷 疑 有 「 侵 犯 」 細 路 女 之 嫌 。
據 知 , 搭 上 富 婆 後 兩 個 月 , 黃 長 發 甜 頭 未 嚐 夠 , 卻 要 面 對 大 pat 蘇 州 屎 。 日 前 他 曾 向 友 人 呻 : 「 連 返 屋 企 都 俾 人 跟 , 好 麻 煩 , 出 街 又 唔 得 , 以 為 出 交 代 完 就 算 , 點 知 愈 搞 愈 多 。 」 據 知 , 被 Karen 父 窮 追 不 捨 的 黃 長 發 , 為 求 甩 難 , 有 意 撇 甩 Karen 。 「 阿 發 知 Karen 老 竇 唔 肯 罷 休 , 愈 數 愈 多 , 所 以 就 同 Karen 建 議 呢 排 暫 時 分 開 地 方 住 , 又 話 連 電 話 都 唔 好 講 , 驚 俾 人 錄 音 , 似 乎 有 心 想 飛 甩 人 咁 。 」 黃 長 發 一 友 人 表 示 。
周 二 (17 日 ) , 潛 水 多 日 的 黃 長 發 被 發 現 獨 自 到 黃 大 仙 警 署 助 查 , 當 記 者 問 他 : 「 呢 幾 日 有 冇 見 Karen ? 」 他 說 : 「 冇 必 要 , 暫 時 唔 見 住 , 想 俾 時 間 大 家 relax ! 」 大 難 臨 頭 各 自 飛 , Karen 隨 時 一 鋪 清 袋 。



 

 


zoom
 

 

據 知 , Karen 女 兒 就 讀 的 幼 稚 園 , 曾 勸 喻 Karen 女 兒 放 假 一 星 期 , 又 叫 Karen 不 要 接 女 兒 放 學 , 以 免 影 響 其 他 家 長 。 記 者 日 前 到 幼 稚 園 向 校 長 詢 問 時 , 職 員 指 校 長 正 開 會 , 會 致 電 記 者 , 但 至 截 稿 前 仍 未 有 回 覆 。



 

搞 人 妻 女 笑 呵 呵

初 時 與 Karen 愛 得 轟 烈 的 黃 長 發 , 有 指 恃 住 自 己 年 輕 力 壯 , 曾 發 sms 給 T 先 生 踩 對 方 技 , 同 時 又 借 醉 只 穿 內 褲 捐 入 Karen 五 歲 B 女 被 竇 , 實 行 愛 屋 及 烏 一 家 親 。
20/12   捐 入 被 竇
有 指 Karen 當 晚 帶 黃 長 發 到 位 於 匡 湖 居 屋 企 開 party , 飲 到 半 醉 的 黃 長 發 , 除 剩 底 褲 鑽 入 Karen 五 歲 女 兒 被 竇 內 , 攬 實 細 路 女 呵 呵 錫 錫 。 但 其 後 當 Karen 女 兒 罵 他 「 壞 人 」 時 , 黃 長 發 即 用 手 拍 打 她 的 臉 。 Karen 父 親 日 前 便 帶 同 孫 女 到 警 局 報 案 。
23/1   發 賤 格 sms
有 指 黃 長 發 叫 友 人 為 他 先 後 send 了 兩 個 短 訊 給 T 先 生 , 踩 T 先 生 上 滿 足 不 到 老 婆 , 內 容 極 之 露 骨 。 「 今 日 我 係 同 佢 ( 指 Karen) 一 齊 , 你 自 己 上 滿 足 唔 到 佢 , 你 嘈 乜 呀 ? 佢 請 埋 我 去 法 國 不 知 玩 得 幾 開 心 , 我 俾 到 佢 , 你 永 遠 俾 唔 到 佢 , 你 去 死 , 阿 伯 ! 」 另 一 段 則 是 「 阿 伯 , 你 老 懵 … … 佢 ( 指 Karen ) 為 錢 先 同 你 一 齊 … … 我 鍾 意 佢 年 紀 大 , 經 驗 好 功 夫 足 , 無 得 生 也 無 所 謂 , 連 套 都 慳 番 唔 使 煩 。 」


zoom
 

 


zoom
 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()