爭 寵 反 勝 甘 比   呂 麗 君 獲 贈 1.8 億 豪 宅


放大

勝 利 笑 容   2 月 初 , 已 經 收 到 豪 宅 的 呂 麗 君 , 約 埋 朋 友 去 IFC 買 內 衣 , 之 後 遇 到 記 者 不 期 然 露 勝 利 笑 容 , 非 常 風 騷 。

女 人 有 錢 就 身 痕 ?
去 年 底 劉 鑾 雄 以 此 言 論 , 責 備 在 爭 寵 風 波 中 作 反 的 女 友 呂 麗 君 。 雖 然 呂 麗 君 最 後 獲 大 劉 火 速 原 諒 , 走 出 冷 宮 , 但 眼 見 母 憑 女 貴 的 甘 比 , 大 時 大 節 都 總 有 大 劉 傍 實 , 得 寵 指 數 與 日 俱 增 , 令 呂 麗 君 正 印 地 位 備 受 考 驗 。
爭 寵 戰 表 面 睇 好 似 甘 比 獲 勝 , 但 原 來 呂 麗 君 暗 暗 反 擊 , 不 停 出 招 討 大 劉 歡 心 , 既 盡 力 做 好 媽 媽 角 色 , 又 主 動 提 出 再 為 大 劉 開 枝 散 葉 , 令 其 得 寵 指 數 反 彈 , 終 在 上 月 獲 大 劉 贈 送 1.8 億 元 豪 宅 獎 勵 , 在 爭 寵 戰 中 反 勝 一 仗 。


 

 


zoom
 

上 月 中 , 大 劉 拖 呂 麗 君 撐 劉 家 昌 個 唱 記 招 後 , 便 同 埋 愛 女 盈 盈 , 一 家 三 口 去 行 街 。 當 時 呂 麗 君 都 未 知 大 劉 將 送 份 億 元 超 級 大 禮 俾 佢 。

去 年 11 月 , 劉 鑾 雄 女 友 呂 麗 君 因 甘 比 誕 下 女 兒 , 引 爆 一 場 後 宮 爭 寵 風 波 。 雖 然 當 時 大 劉 氣 憤 難 平 , 公 開 炮 轟 呂 麗 君 擅 自 發 聲 明 , 又 她 質 疑 甘 比 女 兒 父 親 身 份 是 無 腦 兼 屬 嚴 重 「 罪 行 」 , 揚 言 要 收 回 她 的 信 用 卡 , 之 後 兩 人 關 係 陷 入 冷 戰 。 但 不 足 一 個 月 , 大 劉 已 火 速 「 特 赦 」 呂 麗 君 , 並 在 同 月 23 日 與 呂 麗 君 及 女 兒 到 福 臨 門 吃 飯 , 力 證 恩 愛 如 昔 。 經 此 一 役 , 二 人 感 情 反 而 更 上 層 樓 。
近 日 地 產 界 盛 傳 大 劉 趁 低 吸 納 , 於 今 年 一 月 尾 以 1.8 億 筍 價 , 購 入 柏 寧 酒 店 陳 氏 家 族 蝕 讓 的 山 頂 歌 賦 山 里 3B 獨 立 屋 ; 同 一 時 間 富 豪 圈 中 亦 傳 出 大 劉 將 此 豪 宅 送 給 呂 麗 君 。 其 實 愛 錫 呂 麗 君 的 大 劉 曾 多 次 送 上 豪 宅 , 當 中 最 豪 首 推 價 值 1.6 億 的 山 頂 白 加 道 娘 家 , 然 而 今 次 送 得 更 豪 , 據 知 是 為 了 安 撫 呂 麗 君 。
自 甘 比 生 女 後 , 便 與 已 有 一 女 的 呂 麗 君 打 成 平 手 。 甘 比 母 憑 女 貴 , 地 位 不 斷 提 升 , 經 常 陪 伴 大 劉 到 福 臨 門 吃 飯 及 出 席 公 開 場 合 。 有 指 呂 麗 君 為 要 拋 離 甘 比 , 早 前 向 剛 榮 升 四 任 父 親 的 大 劉 「 申 請 」 再 造 人 , 雖 然 大 劉 欣 賞 呂 麗 君 心 意 , 但 覺 得 未 係 時 候 。 「 甘 比 今 次 都 係 生 女 , 呂 麗 君 知 大 劉 其 實 想 追 多 個 仔 , 所 以 早 排 成 日 向 大 劉 嚷 住 話 要 再 追 多 個 。 不 過 另 一 邊 甘 比 生 完 無 耐 , 大 劉 已 經 成 日 兩 邊 走 好 鬼 忙 , 唔 想 咁 快 又 追 , 搞 到 呂 麗 君 有 唔 開 心 , 加 上 爭 寵 風 波 後 呂 麗 君 都 表 現 良 好 又 夠 乖 , 所 以 大 劉 咪 送 間 大 屋 佢 。 佢 送 俾 甘 比 Mayfair 都 六 千 幾 萬 , 無 理 由 送 俾 正 印 細 過 甘 比 。 」 知 情 者 透 露 。



 

呂 麗 君 豪 宅 起 底

歌 賦 山 里 3 至 5 號 由 會 德 豐 發 展 , 只 有 五 幢 洋 房 , 洋 房 面 積 由 4 千 幾 至 5 千 多 呎 , 屬 山 頂 近 年 罕 有 的 新 豪 宅 。 歌 賦 山 里 的 洋 房 特 色 在 於 樓 底 特 高 , 落 地 玻 璃 窗 特 大 , 車 房 特 大 及 有 私 家 恆 溫 泳 池 。 每 座 皆 坐 北 向 南 遠 眺 南 區 海 景 , 且 每 個 庭 園 都 各 有 主 題 花 , 如 山 茶 花 、 羅 漢 松 、 白 玉 蘭 、 橄 欖 樹 及 冬 青 樹 , 極 具 豪 宅 氣 派 。 其 中 以 3C 號 屋 呎 價 最 高 , 每 呎 造 價 約 $34,060 , 列 十 大 超 豪 洋 房 第 4 位 。 而 大 劉 今 次 以 呎 價 $31,819 成 交 , 價 錢 超 低 。 東 亞 銀 行 主 席 李 國 寶 亦 曾 是 3B 的 業 主 , 於 07 年 初 以 1.8 億 向 發 展 商 購 入 , 同 年 以 2 億 多 元 轉 售 柏 寧 酒 店 陳 氏 家 族 , 陳 氏 家 族 於 今 年 一 月 蝕 2 千 多 萬 轉 售 大 劉 。

大 劉 送 給 呂 麗 君 的 1.8 億 元 豪 宅 是 歌 賦 山 里 3B 董 事 屋 。 樓 高 兩 層 , 洋 房 面 積 5657 方 呎 , 花 園 面 積 更 是 全 項 目 之 冠 , 有 5314 方 呎 咁 大 。 盛 傳 大 劉 扑 鎚 前 , 城 中 富 豪 李 澤 楷 、 楊 受 成 亦 到 過 睇 樓 。


zoom
 

 


zoom
 

3 B 豪 宅


zoom
 

 



 

陪 女 剪 髮


zoom
 

 

早 前 呂 麗 君 親 自 帶 盈 盈 去 銅 鑼 灣 一 間 專 為 小 朋 友 而 設 的 Salon 剪 髮 , 有 耐 性 的 她 更 在 Salon 坐 足 全 程 睇 實 愛 女 。 見 盈 盈 剪 完 前 陰 , 呂 麗 君 又 專 登 走 到 愛 女 面 前 讚 她 靚 , 一 副 慈 母 模 樣 。



 

親 自 湊 女 大 劉 滿 意

事 實 上 , 呂 麗 君 能 繼 續 得 寵 , 是 她 揣 摩 到 大 劉 心 意 。 尤 其 知 他 重 視 兒 女 , 她 便 努 力 做 好 母 親 角 色 , 不 效 法 其 他 豪 門 少 奶 , 只 掛 住 扮 靚 行 街 , 反 而 花 很 多 時 間 照 顧 女 兒 盈 盈 。 由 陪 女 兒 溫 功 課 、 上 課 外 活 動 到 剪 髮 , 都 不 假 手 工 人 , 令 視 盈 盈 為 掌 上 明 珠 的 大 劉 非 常 滿 意 。 故 縱 然 甘 比 地 位 與 日 俱 增 , 但 呂 麗 君 在 大 劉 心 目 中 的 得 寵 程 度 同 樣 有 增 無 減 。


 


 

接 女 放 學

 


zoom
 

本 周 二 ( 18 ) 下 午 四 時 , 架 起 無 框 眼 鏡 的 呂 麗 君 到 中 環 接 女 , 記 者 上 前 問 她 獲 大 劉 送 贈 億 元 豪 宅 的 事 , . 呂 麗 君 充 耳 不 問 , 沒 有 回 應 。 之 後 一 眾 保 鑣 上 前 攔 截 記 者 。


zoom
 

見 到 媽 咪 來 接 她 , 身 穿 校 服 的 盈 盈 開 心 到 跳 跳 紮 , 要 呂 麗 君 拖 實 上 保 母 車 。



 

 

本 周 三 ( 19 ) 中 午 , 大 劉 與 甘 比 到 「 飯 堂 」 福 臨 門 撐 腳 , 對 於 記 者 問 他 送 豪 宅 俾 呂 麗 君 一 事 , 大 劉 毫 無 反 應 , 當 聽 唔 到 。


zoom
 

 


zoom
 

 



 

呂 麗 君 手 物 業 勝 甘 比


zoom
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()