近期要在北京、上海等地巡迴出席品牌活動的 Angelababy楊穎),上週專程撲返港,攝期趕到屯門為一間餐廳拍廣告。由於廣告以跳西班牙 Flamingo為包裝手法,有關方面曾考慮搵有舞蹈底的準薛太陳法拉做主角,可惜當事人兩劇在手,遲遲未肯度期;相反,不停飛的 Baby卻不介意做空中飛人,抽出一個晚上開通宵,廣告商明知超出預算,仍捨平取貴用 Baby!
; M  ^8 F2 ?' H$ [, j

貴啲都殺! f" A+ l) |7 \. c9 ~
即將嫁入豪門,同 Neway太子薛世恆拉埋天窗的陳法拉,正忙婚前衝刺,同期趕拍新劇《公主嫁到》及《巾幗梟雄之義海豪情》。雖然在《巾》劇只任第二女主角,但對手是黎耀祥同鄧萃雯等老戲骨,令法拉分外緊張。「今次(《巾幗二》)法拉好重戲,搞到佢而家連《公主嫁到》都唔想拍,經理人仲幫佢推咗唔少商場騷,有錢唔賺,都係想專心啲拍好個劇。」陳法拉身邊人透露。6 `% M; q0 m3 c0 O1 `
唔接散 job,連有餐廳睇中陳法拉有舞蹈底子,斟洽她拍廣告跳西班牙舞,亦一樣度唔到期。廣告商兩手準備,除了法拉,還有 Angelababy,雖然 Baby有一半時間在外地工作,但仍配合極速度出檔期;為免夜長夢多,明知超出預算,廣告商最終都選擇用 Baby做主角。


咁筍?早知我接啦!: ]) R' X0 s" N* a$ x- A
(設計對白)+ x( h( v- D% T3 V) E* h
3 P5 L7 w$ o: H: \# h
拍緊《公主駕到》的陳法拉(左一),還要同黎耀祥、鄧萃雯等一班老戲骨拍《巾幗梟雄之義海豪情》,一心不能三用,拍廣告搵真銀的機會白白斷送。8 e0 U) [1 f9 s

十五分鐘速成
上週二(五月十一日)晚上九時, Angelababy從北京返港後,隨即趕到屯門埋位。拍完平面硬照再拍 TVC, Baby要即場跟廣告商安排的 Flamingo舞蹈老師兼替身,上十五分鐘速成班學跳舞。雖然有老師做替身,但對方只是擔任手腳部分的特寫,其餘部分都要 Baby親身上陣。. S0 W# z( A7 [& v! E
一開波,拍 Baby轉圈擺甫士鏡頭,一口氣轉圈十多次,導演都唔收貨,轉到暈陀陀的 Baby不時要攬住梳化回魂。一連拍了五小時,凌晨三時, Baby終於有機會停低抖一抖。「啲舞步唔算太複雜,可以應付得到。」 Baby說。; T  O$ |# `( P% S3 e! q
小休片刻,再拍食嘢 shot,等到導演嗌 OK收工,已經是清晨六時多, Baby立即收拾,趕住返屋企執行李準備上機。「呢幾日我都係响飛機上面瞓,連張床都未挨過,一陣間又要飛喇!」捱一晚通宵賺四十五萬,廿一歲的 Baby瞓少晚又何妨。

廿一歲的 Baby精力無限,通宵開工唔使瞓,仲可以攞住本《給大忙人看的佛法書 II》睇。
2 \7 `1 C* D6 S- g. B
廣告一開波,導演要求 Baby不停轉圈擺甫士,搞到 Baby暈陀陀企唔穩。

: k/ @  a/ j( ^+ v/ y
Angelababy風塵僕僕從北京返港拍廣告,趁未埋位,化妝師為她按摩消除疲勞。
8 l% h# H5 a$ p6 s- }! K- i
跳足五個鐘,臨近天光, Baby終於可以坐低拍食 shot,順便當消夜醫埋肚。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()