模特兒出身的蔣怡(CoCo)近期回流返港,主力拍戲及做主持,她揚言不會走回頭路再當模特兒,對她來說,模特兒已經是過去式,展望將來,除了希望事業有所突破外,亦期待愛情終可修成正果。

7年之癢變成熟

跟設計師男友翁狄森(Dickson)已拍拖10年,CoCo笑言二人經歷過「七年之癢」,可幸當時CoCo決定到台灣發展才避過一劫:「諗番如果嗰時我冇去台灣,依家一定分咗手,因為拍到第7年佢事業上有好多變化,壓力大嘅話我哋一定會鬧交,我反而覺得後來分開係件好事,畀個機會大家一齊長大!」她認為這種離離合合的相處方式最適合他們,因為朝夕相對很快便沒有新鮮感。回想起在台灣的日子,CoCo與男友聚少離多,但彼此都珍惜每次相聚的機會:「我哋成日飛,有時會約喺機場見面,見嗰陣真係好開心,不過一陣就要分開,我試過喺機場度勁喊!」



從台灣回來後,CoCo自覺成熟不少,與男友關係更勝從前:「以前佢每次飛親我都好唔開心,因為除咗做嘢之外,我成個世界都只有佢!依家獨立咗,就算佢唔喺屋企,我都會識自己搵嘢做!」其實CoCo認為拍拖久了,結婚與否都沒有所謂,最麻煩的是身邊每個人都問她何時會拉埋天窗:「其實我都會諗,結咗婚會覺得自己地位唔同咗,不過淨係得我諗冇用,睇吓幾時得閒啦!」她表示結婚後最想生仔,全因男友愛小朋友:「我冇話特別鍾意小朋友,不過知道佢鍾意,同埋自己生嘅應該會鍾意多啲!」




蔣怡自爆曾學周秀娜及Baby的寫真擺甫士。
蔣怡自爆曾學周秀娜及Baby的寫真擺甫士。

棄天橋轉攻拍劇

江蘇出生的CoCo,大學畢業後隻身來港闖天下,後來因與周星馳拍啤酒廣告而成名,近年更以「過江龍」姿態轉戰台灣。離港後,CoCo在台灣拍戲及做主持,已甚少接觸模特兒工作,既然已放棄這麼久,CoCo亦沒有打算「吃回頭草」:「當初因為身高,成日有人搵我做Model而我又諗唔到做咩咪做住先,我都做咗Model四年,夠晒啦!」對於模壇後起之輩,令她印象最深的是周秀娜及Angelababy,偶爾更向她們偷師學擺Pose:「我有睇過周秀娜本寫真,有張刷牙相,我有時都會喺屋企扮佢然後自拍!」對於「o靚模現象」,她認為絕非壞事,因為她們的身形貼近普羅大眾:「唔一定要高先可以做Model,只要着得靚就得,同埋影相就算係普通身材都可以影到個效果,而且佢哋Cute啲同親民啲!」



愛旅行做「教煮」

世界盃臨近,CoCo將會為有線主持世界盃特備節目,在開賽前與現場觀眾玩遊戲「熱身」,對於世界盃,CoCo可以說是「零知識」:「足球員我淨係識碧咸同C朗,開頭搵我做主持我都覺得好奇怪,後尾先知原來唔係要我講波!」她笑言經理人最愛為她接充滿挑戰性的工作。在眾多節目中,CoCo最愛主持旅遊及飲食節目,她閒時都愛在家中煮食,在有線更有「CoCo教煮」之稱,原來她曾考慮到法國學廚:「我出嚟做嘢之後先學煮嘢,最鍾意整甜品,其實好多嘢喺外國煮同喺香港煮好唔一樣,喺香港始終煮唔到外國嘅味道。」而主持飲食節目更是她的拿手好戲,她即將到台灣為亞視主持飲食節目,早前她已多次介紹台灣美食,吸引了不少香港捧場客:「有次我喺香港搭的士嘅時候,個司機同我講佢有睇過我主持嘅飲食節目,仲話之前係因為睇完我個節目先去台灣!」



後記:夢想非洲行禮

曬得一身黝黑肌膚的CoCo深信前世是非洲人,雖然好友Lisa S.已先她一步於非洲舉行婚禮,但若她結婚亦會選擇於非洲,因為每次到非洲都有新體驗,有次她坐車到草原觀光時,更試過有大象伸鼻在她面前搖晃,而非洲人的熱情好客更是她始料不及。


主力拍戲及做主持的蔣怡,誓言不會「吃回頭草」再當模特兒。
主力拍戲及做主持的蔣怡,誓言不會「吃回頭草」再當模特兒。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()