由李思捷、王祖藍以及阮兆祥孭飛的搞笑節目《荃加福祿壽》,創下週六收視最高紀錄,無綫加集數添食之餘,更為扮女人扮到出晒位嘅王祖藍,單飛舉行「楝篤笑」。
公司錫晒王祖藍,自以為「福祿壽」大佬、鍾意「點」人的李思捷,眼紅俾人搶風頭,開會度橋處處向王祖藍玩針對,搞到連阮兆祥都睇唔過眼. g  z. @/ \, V0 k
我一定係企中間!!(設計對白)3 _8 X3 h* D: O1 K
: d  N3 z/ i4 @$ [. ?
冇回頭
三年加入無綫的李思捷,雖然拍過多部電視劇,不過從未試過擔正,直至最近在《荃加褔祿壽》扮四大天王扮到出神入化,終於「升呢」成為新一代扮嘢王,入行十一年,總算有回報。
「佢(李思捷)之前做極都做唔起,係因為意見多多以為自己好有料,仲要成日有佢講冇人講,如果唔係就黑面。佢扮嘢咁叻,應該早就上位啦,不過同佢合作過嘅導演通常冇下次。今次《福祿壽》咁爆,導演就算唔鍾意佢,都要繼續用,好似祥仔(阮兆祥)都覺得思捷態度有問題,成日爭嘢講爭企位,私底下都有同朋友呻過,不過以大局着想冇出聲,同埋祥仔撈咗咁多年,冇興趣同啲 o靚仔計較啦。」工作人員透露。
  v6 g' R( l+ _% R3 l
在《荃加福祿壽》的宣傳活動中,李思捷鍾意搶中間位影相。! e" t9 i  d0 \2 s9 N2 ]
, P. b5 l5 A; C5 T3 P4 T) P1 t
收視高開,無綫開祝捷會慶祝,李思捷紅衫紅眼鏡大佬上身,扮相搶位功過阿姐。3 T7 K$ ?1 ~" [

李思捷扮天王城城又唱又跳,連唱腔都十足十,被網友大讚。

節目中第一個彈出的王祖藍扮女人上晒位,六月在伊館開 show。& P. a4 p( G* r( S3 e  q9 `

靠把聲
現年 36歲的李思捷家境不俗,父親李樹全經營航運生意,於香港持有多個物業,母親是教師,於德貞女子中學教縫紉、中史及中國舞,姊姊李思維是香港電台深夜節目《數字人生》主持。十歲隨家人移民到加拿大,於多倫多大學美術系畢業,之後再到美國讀電影。
李思捷 98年回流參加商台舉辦的「喜劇之王訓練班」入行,畢業作扮劉德華,和林子善同獲最傑出學生獎。後更獲陳輝虹賞識,於叱咤樂壇頒獎禮上,靠把聲扮天王技驚四座。之後於 BeatAsia網站任主持,成為第一代「網絡歌手」, 00年曾推出 EP《 Dog.Com》,同時獲李力持邀請加盟互動電視任導演,拍片剪接一腳踢,台前幕後知識兼備。
02年加入無綫,夥拍另一笑匠鄭中基主持《開心新班子》,受監製潘嘉德賞識開始拍劇,經常綜藝戲劇兩邊走。 07年開製作公司,自編自導自演獨立電影《金國民》,參加多個國際影展。

  I, M' b1 f. w
氣氛僵持; B* `# A8 A/ F
大學修讀電影,甫出道即跟周星馳合作,李思捷○八年更自編自導自演低成本電影《金國民》,對後起王祖藍扮女人扮到可以開騷,自以為高人一等的李思捷,更加條氣唔順。
「祖藍扮女人扮到上晒位,好多人 focus喺佢身上,又開騷又多 event,思捷表面睇好似冇乜嘢,其實每次開會度橋,睇得出佢專登 bend祖藍啲意見,祖藍唔想同佢拗,好多時都順住佢意思去做。」工作人員透露。
_0 H
操控女友
大佬性格係人都要聽晒佢話,當然包括女朋友春卷(王寶寶)。唔經唔覺拍拖一年,李思捷逐步插手女友事業,做幕後經理人,仲幫春卷推 job揀 job,搞到近兩個月來,春卷只有做跟得女友,根本無工開。9 j9 T7 E- i; F9 W; h2 f% t
上週一(五月十日),清早八點返無綫開工、直踩八個鐘後,李思捷先將保時捷跑車揸返何文田屋企,再搭的士外出,直至凌晨時分,約埋女友春卷,前後腳搭的士返何文田宿一宵。" V' `* ^6 w1 p2 |" n
翌日中午,李思捷送春卷到油麻地地鐵站,然後再返電視城。直到晚飯時間,李思捷帶埋春卷同朋友去尖沙嘴食火鍋。食到半夜十一點半,由於知道有記者,春卷先行離開,搭的士返回其媽位於將軍澳的寓所,李思捷則跟友人離開火鍋店。
「自從思捷紅咗,連寶寶都變埋,好多 job都話唔啱,開始揀 job做,仲同經理人搞到好唔開心。思捷成日幫寶寶洗腦,話佢應該有更好出路,搞到寶寶乜都話唔接。其實寶寶媽咪都反對佢哋拍拖,因為思捷大自己個女十幾年,加上寶寶推 job收入愈來愈少,佢阿媽都好擔心再係咁,會影響個女嘅前途。」春卷身邊人透露。

王寶寶去年底參加《第二十一屆世界模特兒小姐大賽》選舉,不過落敗而回。
2 X/ g2 |4 B) v4 |. y
" ]; N1 j. L5 W* Y+ `; P) V/ t7 x. i
10/5上週一晚,李思捷跟女友搭的士前後腳返何文田屋企。5 f8 s% q7 t& A: B. u& s

11/5李思捷揸保時捷跑車送春卷到油麻地地鐵站,然後揸車返電視城開工。& E# a, K$ D# N+ l% V
6 U! T" G& T& i. V
溝女掂  C. C9 K$ ~( t* a  D( i: P
李思捷不但扮野叻,加上為人風趣幽默,容易成為身邊人焦點,包括追女,招數更加手到拿來。
 g+ b& ]2 k9 Q
葉凱茵
因為拍劇,與現年三十歲的過氣落選港姐葉凱茵撻着, 08年 9月,李思捷執導的獨立電影《金國民》舉行試映,葉凱茵不避嫌帶同母親撐場。拍拖 5年,有傳女方「頂唔順」李思捷大男人性格,俾男友當眾呼喝,去年分手。
7 g9 z0 H; l; q' {8 Y6 ]8 ?+ i
: s+ m% D$ e8 s3 T
凱婷
與葉凱茵分手後,轉軚力追 01年港姐季軍朱凱婷,但大男人李思捷始終嫌朱凱婷太叻,戀情無疾而終。 - r) w+ t: a: {0 V. d
8 L) \! S9 l% `

湯盈盈& \+ Z( G7 ]3 B7 ]* V, b: {/ A  N
08年到夜店出席朋友生日會,李思捷兩杯到肚,即借醉攬啜同場的湯盈盈。

 ]6 o1 w* _  ?$ L
王寶寶(春卷)# C  n  Z+ m" r) j
李思捷現任女友,去年二月經朋友介紹而認識,當時剛甩拖的他見 18歲的春卷青春無敵即嗒晒糖,即使年紀相差 17年都無有怕照追。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()