88歲的賭王何鴻燊,自出院返回淺水灣一號大宅休養後,在三房輪流悉心照顧下,康復神速,上月初更以皮褸醒目 look出關,與三太陳婉珍慶祝結婚 33周年。向來視工作如命的賭王,除咗專心養病外,原來仲心思思想盡快復工。
早前二房大家姐何超瓊亦透露,賭王的辦公室正進行大裝修,而經過三房開會後,暫定安排賭王 6月中復工,但據知超瓊已下令唔准賭王咁操勞,初期只是試業性質,而且要由兩名私家看護貼身跟實,慎防賭王有咩頭暈身㷫即時有人照顧。為咗盡快重新適應工作,賭王近日不時傳召一班高層到大宅向佢匯報公司嘅業務,睇嚟賭王好快就會重新掌管佢嘅信德王國。
' j, z5 s7 n; ^# m- }) V1 _/ a
賭王三月在家人陪同下出院,當時何超瓊與何超鳳都陪伴在側。賭王返家後,何家上下均嚴陣以待,除聘請 7個看護輪流當值貼身照顧,閒時賭王亦會與子女打麻將訓練腦筋,準備隨時復工重掌百億賭業。

賭王何鴻燊於 3月初出院返回大宅休養,期間仍要接受治療,擁有頑強鬥志的賭王康復情況理想,早前何超儀更大爆賭王要重新學習發音咬字,希望可以快些復出 ball場接受記者訪問。  Q2 @4 M- n8 J
據知情人士透露,賭王出院後多次要求返公司巡視業務。為了安撫他,超瓊安排公司要員上門與賭王開會,「賭王精神真係好好,已經可以唔用輪椅行到幾步,但始終都未完全康復。上個月開始已經有公司高層去大宅同賭王開會,不過唔想佢花精神睇文件,啲人都係講俾佢知依家公司嘅情況同未來發展。每次講到一啲重要嘅議題,賭王就話好想快啲返工處理。經過主診醫生同何家三房商議,最後暫定 6月中俾賭王試下復工。」
2 z0 v7 Z- ~2 Q, Y
已經冇返工 10個月嘅賭王,據知 6月中會復工,而其位於信德中心的辦公室亦正在進行大裝修。

看護全天候跟實5 ~8 G+ d% W4 e! x( R- ?5 B  X
賭王出院當日,何家除了準備豐田福祉車(內有活動輪椅)接載賭王外,還安排了私家看護跟車。據知賭王復出時亦將會有兩名私家看護跟到實。《蘋果日報》圖片) B5 o& B" y, y4 q8 e
9 h7 v9 ]+ y. O+ [
四太:賭王準備返工喇!(真實對白)6 f' Z2 z* b' q. W" _2 B

賭王淺水灣一號大宅( G4 o/ Z3 x) B: U% x7 c0 N( @9 B1 u
/ N% B- k  G$ [- g
辦公室唔會大改動8 B# Q& v8 ^% S% g8 H
何超瓊早前亦公開表示,賭王的辦公室正在大裝修,外界都認為會為賭王在辦公室內加添醫療設施,但原來不會有大改動。知情人士說:「因為賭王要坐輪椅,所以要騰出多啲空間,清晒佢房嘅雜物,其他擺設大致上都唔會有改變,亦冇醫療設施要增設。到時亦會有兩位看護貼身跟實賭王,咁樣就安心得多。」
賭王的病情進展神速,除了靠自己的堅強意志外,亦多得家人的照顧與支持。賭王休養期間,三房人每日均跟足探訪時間表準時到達大宅照顧賭王。據知每日早上至中午午飯時間,就由三太陳婉珍率領子女上門探訪兼與賭王食午飯。四太則緊隨其後霸佔兩點至六點的下午茶時段。而二太藍瓊纓則於六時後到達大宅與賭王食晚飯。
母親節當日( 9日)三房與四房依舊按照「探訪時間表」準時抵達大宅。三太於午飯時間帶埋孻仔何猷啟去大宅,下午 3時,四太梁安琪同兩個女超盈超欣接力陪賭王,晚上 7點,超欣先由司機送返屋企換衫裝身,而超盈就跟隨四太到信德中心澳門賽馬會黃金閣食晚飯。直至 10點半,超盈與超欣先行離開,心情大靚嘅超盈臨行時仲透露送咗好多嘢俾媽咪。
記:記者 盈:超盈: _' p' @- b5 E6 u
記:爹哋依家身體係咪好返好多?8 [+ z" Y- Y& _. v) [  L1 O
盈:係呀。(爹哋係咪唔使坐輪椅?)最好唔好啦,佢一直都康復得好好,慢慢嚟唔好急啦。
記:知唔知爹哋幾時返得工?
盈:佢間 office仲裝修緊,依家佢有時會喺屋企睇吓文件。9 f: _) ?, F7 N
  四太食完飯則由工作人員陪同下乘夜船到澳門,臨走前四太亦樂意接受訪問。
記:記者 四:四太. N* `" ?9 E: j' S
記:阿女送咗咩俾妳做母親節禮物?2 x. K( \8 B$ i* J) S1 ?
四:嘩,送咗好多嘢喎。(何生有冇送嘢俾妳呀?)何生今日點會送嘢俾我?今日係小朋友送嘢俾阿媽 o架。& H5 w8 a. x- t
記:何生係咪準備返工?
四:準備啦!

三房代表猷啟
三房二女超蓮因身在英國返學,因此母親節當日( 9日)由其孿生弟猷啟做代表到大宅探望父親。

超盈超欣陪四太過節* ], q2 P  `. N& r: Y, q
母親節( 9日)當晚四太與超盈及超欣到上環信德中心澳門賽馬會吃晚飯慶祝,離開時超盈表示賭王辦公室正進行裝修,準備隨時復工。9 ?/ x& i4 x3 p* {4 L% b+ i2 f
) \( c) y7 E8 x& }) y
四太騷 Hermes* ^4 t5 \) u$ {! z- c
四太梁安琪於母親節當日下午 2時半抵達賭王大宅,進入大宅時四太還特意將擋在其新款價值約 11萬的 Hermes手袋前的紙袋拿開,讓記者清楚拍到,未知是否賭王所贈的禮物呢?7 t5 I" p% k0 O. D9 j

大房女婿到訪  i- ]+ O: s2 X) W
長房三女超賢跟四太關係良好,母親節當日超賢丈夫 Peter及兒子 Stanley Willers與四太差不多時間到達賭王大宅。

扭計出街食飯
賭王出院後身體日益康復,精神與胃口亦唔錯,據知賭王雖然每晚均有專人為他準備晚飯,不過出名為食嘅賭王經常扭計要求外出用膳,頻頻四周出動食好嘢。母親節翌日( 10日),賭王就親自率領四房一家到中環九如坊蘭桂坊酒店嘅名人坊晚膳,順道為四太補祝母親節。5 e8 \% ]7 J( P' D: W
5 q) c" w0 [. M8 P9 C5 e+ h$ R
何超雲上周五( 14日)於中環出席活動時曾對傳媒表示身體不適,拒絕接受訪問,但據知當晚超雲於活動後即前往四季酒店與賭王及三太一家晚膳。

賭王自出院後經常冇時停,四月初更與三太一家到灣仔嘆日本菜,順道慶祝與三太「結婚」 33周年。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()