暑假一到, o靚模比堅尼騷又出動,舊年紅了周秀娜,今年挾胸上陣的新模之中,以和郭秀雲之子錢景峰拍拖的廿一歲陳靜儀最爆,加埋夠激身世:十六歲懷孕生仔,挾着肚皮的妊娠紋影水著寫真,她說別無他選,「有得揀當然唔想性感,但做模特兒係夢想,每個藝人有人鍾意有人唔鍾意,對得住自己和屋企人就得。」

Mia身高 165厘米,雖然胸圍只有 31.5B,但拒絕隆胸,「生出係咁,我接受唔到塞啲嘢。」

兒時夢想2 B; w  B1 `' ]6 J- \" S
陳靜儀( Mia)小時候已想做模特兒,「見明星擺甫士好靚,自己也想做埋一份。」但生了孩子後她已死心,點知去年底在 Facebook被模特兒公司看中,又挑起她做明星的癮,「以前未有謝安琪,覺得生咗唔好再發明星夢,但社會唔同咗,外國好多明星都生咗小朋友。」1 e, t) Z$ U9 F$ ^9 q
模特兒公司推出新八模,當中 Mia最紅,是新聞女王。出道半年 Mia拍過 Bossini廣告,又為雜誌做 model,怕不怕招人妒忌? Mia識做咁話:「大家相處融洽,做完嘢會一齊玩。」但實際見佢同組員無兩句。她更認打 Botox瘦面,男友錢景峰( Andrew)介意嗎?「無同佢提,社會無咩所謂,係人都想靚。」影相時,她最愛擺出一副銷魂眼,跟住自動波饫身趷籮,想學似師姐周秀娜俾人視為性幻想對象?「有都開心,代表我有吸引力。」
- g# e+ l4 ~$ w) Q' T. K
和男友錢景峰去台灣旅行,在浴室著和服影相,會否搞出人命?「有過經驗,會安全啲。」
# [2 ?" p: ?: ]2 F) \
雖然二人愛得痴纏,不過錢景峰媽咪郭秀雲(下圖)就話唔會當 Mia係兒子女友。) V, l, H7 d* a$ S
. ~9 `" l9 c9 O% C2 f
3 }/ @; \& Q9 i) v
扮慈母7 S) N  m  \# y: j, r1 H' H! s
Mia 不怕人指指點點,因只有廿一歲的她背景夠晒複雜,十六歲時俾大她三歲的前夫莊先生搞大個肚,已不怕別人目光,當年在沙田培英讀中四時,同學已一個一個疏遠她,「佢哋覺得我曳。」只是在雙親、家姐和哥哥鼓勵下,她決定結婚生仔,「生小朋友係開心事,生命係值得尊重,要承擔責任。」為免受壓力, Mia改讀夜校,佗仔時她一日嘔十次,身體虛弱,經常因身體不適缺課甚至缺席會考,結果會考只得一分。# T# H( G7 c1 {  Y
Mia無悔生孩子,生完大女還追個仔,「我真係好鍾意佢(前夫),先同佢組織家庭。」但結婚三年,二人便因性格不合離婚,她以過來人身份勸說時下少女要諗清楚,「生仔無咗返學嘅童年時光,小朋友有病又要睇醫生,呢啲支出好大壓力。」有傳聞 Mia一早放棄撫養權,為保形象才扮慈母, Mia否認話:「當然唔係,為近囡囡返學,依家由我和家人湊,如果我唔係有心照顧,我點會幾個月前已請咗工人?」做 o靚模、行性感,將來又如何面對子女?「比堅尼係底線,唔想仔女俾人笑。但動作唔可以過分,譬如唔可以擘髀,唔想小朋友俾人話你阿媽點點點。」' t# l% l& @% ~( X1 p1 q
) g8 @$ S# j  x9 U  N3 y$ c5 p
上週五在澳門拍寫真時, Mia(中)明顯俾其他 o靚模排擠。

影寫真時,她自動擒高彎低。/ U  }/ v/ q* x6 f, }
0 U! }* I& A( c7 k+ O
嫁個有錢人
講到今年一月才和 Andrew萌生的愛情, Mia極保護,只肯講在朋友聚會中認識,有傳她識了 Andrew一個月後才爆自己身世,搞到 Andrew超㷫。 Mia澄清話:「我一早講咗背景,接受唔到我都唔想呃人。」拍拖三個月,兩人已經去三藩市和台灣旅行,公然將嘴嘴相放 Facebook, Andrew母親郭秀雲表面不反對,但語帶雙關說:「佢(兒子)唔係第一次拍拖,亦唔係最後一次。」俾伯母藐, Mia不敢駁嘴,實行以退為進,「 Andrew讀書好叻,我唔想影響佢。」為拉近和 Andrew距離, Mia決心學英文,又想拍劇唱歌,視謝安琪為目標,生完也有好成績,更自爆鋼琴達七級,非一事無成。如此努力,是否想嫁有錢人?她清高話家人經營時裝店,在將軍澳新都城、沙田中心、屯門市廣場等都有分店,專賣平價女裝衫及鞋,她兼職幫屋企做文職管員工,家住沙田五百多呎私家樓,月薪有兩三萬,「我自己都照顧到自己,唔使等人養。」

她和前夫(左一)、兒子和女兒一家四口遊海洋公園。2 u9 d  L$ V  Q: x; i; U1 P5 O8 P
) S' a9 c$ M6 L; h2 P
今年四月, Mia被選為新八模亞軍。(《蘋果日報》圖片)

Mia在微博宣傳家人在屯門新開的時裝店,仲親身上陣影廣告相做生招牌。

只得九十八磅的她仍然話肥,影相時,堅持用長髮遮手臂肉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()