微博倒奶成功 欣宜:我要做八婆
由細到大都被人針對嘅欣宜,早輪減肥成功喺《荃加福祿壽》中扮徐子珊,再喺自家微博內倒奶逗黃宗澤,即時令欣宜點數回升。
雖然有人話佢喺微博博宣傳,不過欣宜由細俾人鬧大,兼經歷母親肥姐過身, 23歲遺孤乜風浪都見過,仲話:「一日 300幾宗投訴,最衰都遇過啦!」
倒奶成功豁出去,傻更更話俾網友叫「肥茜」都夠膽講,欣宜仲話下一目標:「要做八婆!」5 `% G& X& l/ z, D' `' Y

肚腩細咗,上圍比例先會大咗啫。真實對白
欣宜近排再瘦身成功,問佢三圍仍然好避忌話:「我唔想刻意提數字!」反而叫佢擺 pose兼即場再扮徐子珊就冇托手踭,有片各位不妨睇睇,不過問到欣宜幾時先有機會出碟正式做歌手時,欣宜就話:「暫時未有安排呀!」* s0 u( @: {( }4 ]- I1 ?
2 H2 u% s' x6 q5 I) ?
欣宜 05年啜爆吳卓羲嘅「死亡之吻」超經典,好在 09年連拍兩部《同事三分親》同《畢打自己人》處境劇,加上最近減肥成功於《荃加福祿壽》中扮徐子珊跳熱舞激似,先逐漸令人對佢改觀,欣宜說:「反應咁好當然開心,徐子珊仲問我幾時夾番 part舞添。」# X/ N7 F( s/ t4 Z6 c' J
6 f0 I- d+ {, I  s3 A0 y- L/ K
經典豬唇9 q" ^) d/ `9 ~" i
05年初次瘦身後嘅欣宜,喺「無綫電視兒歌金曲頒獎典禮」中,扮白雪公主啜爆王子吳卓羲,網友即轟係「死亡之吻」又話「奪命豬唇」,搞到無綫接逾 300宗投訴。當年欣宜得 18歲女,真係少啲自信都喊住返加拿大。/ Y+ a* [5 N& o3 M
2 h8 u8 c* d8 w/ L- ~
就係呢張微博相搞到欣宜鋒芒再現,欣宜話問准 Bosco先登呢張相出嚟,但重點係欣宜瘦身後上圍仍然 good fit,連胡杏兒都留言讚佢身材勁,欣宜話:「肚腩細咗,上圍比例先會大咗啫。」, X7 f+ n5 k1 U1 A9 Q* e! N


網民改觀& \* r7 R) ~  ]  b4 E  e& _& x5 j2 n


合照示好3 W, j/ I9 t. X5 [! v! }
有報道話欣宜唔聽話經常玩失蹤,搞到經理人陳淑芬好火,但欣宜話:「陳太點會搵唔到我呀,嗰次我練緊歌聽唔到電話啫。」果然喺 13日微博又搵到佢同陳家豪(陳淑芬兒子)嘅合照同留言,又唔似反面喎!3 P* P" o' ?' O


有傳欣宜與外籍男友 Mark分手,但數月前先影到佢揸架新車掃家電,不過問佢拍拖嘢又話唔想多講,呢方面又幾偶像派喎!《蘋果日報》圖片+ g2 l7 E$ D: ~. y0 i

鎖骨裝水# E2 x! i4 k+ A3 u3 R
家陣 28吋腰嘅欣宜減磅初見成效,不過佢就貪心話想瘦多一個碼:「我從來都唔講自己幾多磅,其實我家每日都控制食量,只食正餐,希望可以瘦多個碼;家鎖骨位仲可以裝到水添。我都仲有 keep住做機,又一路忍口唔為食,希望大家睇到我嘅誠意啦。」" Y: t% C6 e3 n8 ~+ ?
扮徐子珊係頭炮,早輪欣宜喺微博一張拋胸逗黃宗澤相更加成為熱話,雖然有網友鬧佢「姣屍扽篤」妄想食黃宗澤,但欣宜笑言:「平時正經相太多喇,所以特別影啲搞鬼相娛樂吓,我只係想人睇到我真實嘅一面,有人留意到,咪當宣傳囉,人哋點講都冇所謂喇。之前一日 300幾宗投訴,最衰都遇過嘞,今次有人讚已經好開心啦,有機會我要做花旦隔籬嗰啲八婆角色,因為最有發揮。」肥姐少女時代都係做呢個位 o架,欣宜識嘢喎!; j% j/ u  E  x) ^+ _

( V% i: P+ h. j# E
欣宜其實一直有鋪扮嘢癮, 2000年已在肥姐特輯中扮過 Britney Spears(圖),最近欣宜喺《荃加福祿壽》中扮徐子珊跳〈 Hit Me〉勁舞,就連王祖藍見到佢都叫佢做「徐子珊替身」。

成功減磅餐單/ _# p7 `. w! _, w5 r
欣宜最近二度減肥成功,佢醒大家話:「只要每日均衡飲食,少食零食、多食蔬果,唔使節食都可以 keep fit。如果肚餓就食一個蘋果或雪梨,一定唔可以食橙,因為酸嘢會愈食愈肚餓 o架!」不過有營養師表示,每人的卡路里攝取量必須根據個人生活習慣而定,亂跟隨時對身體唔好 o架!
早餐:粟米片加豆奶
午餐:麥包+生果+酸瓜三文治2 l2 U: I6 ?: A" g5 `. W
晚餐:白飯一碗、半碟灼菜、少許肉
零食:蘋果或梨一個
$ a* U" w2 x9 v. H4 \; X
% S6 l8 f* f3 s+ w7 C% L
鬼馬逐格睇
欣宜有個肥姐媽咪同鄭少秋老豆,多少都遺傳到扮嘢天分,叫佢扮鬼扮馬冇難度,最難可能係扮索女囉!
0 k+ c8 y+ \( X. ]& w( u8 S
惡女怒睥

小開心果  g) ^( W: `, [7 B, h4 A
8 R, Y# ~1 ?: S1 }
聞加拿大

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()