仲有半個月就係嘉亨結婚一週年紀念,雖然婚後嘉亨表現恩愛,衰在39歲的李嘉欣個肚唔爭氣,以致鬧出連串風波,更有指嘉欣到美國人工受孕救亡 。

最近本刊收到消息,指嘉欣的救亡大計失敗收場,在重重壓力下,傳出厭食疑雲。週二(3日)記者發現嘉欣搵家姐食飯訴苦,不僅鎖骨暴現,雙手佈滿青筋仲見埋骨,上圍看來更急降至32A,體重跌到得番90磅,入門一年就搞成咁,豪門新抱唔易做!

本月23日係嘉亨結婚一週年大日子,記得結婚當日兩人在許家石澳大宅舉行千萬婚禮,吸引逾百傳媒追訪,成為城中盛事。

表面風光,實則嘉欣入門幾經波折,有傳許家一直對呢位明星新抱有保留,及至有人許下一年內包生仔的豪言,才得以順利過關。

香燈夢空

一年之約即將屆滿,嘉欣個肚依然冇聲氣,雖然期間曾傳出嘉亨出盡辦法繼後香燈,於愛巢曉廬擺求子風水陣、搵生殖科名醫何永超,可惜統統食詐糊。

及至本年初,更有報道指嘉欣豪擲百萬,計劃到美國接受人工受孕,仿效一眾荷里活巨星,入住加州著名醫院Cedars-Sinai Medical Center,務求一擊即中,雖然大美人矢口否認,但原來有人曾悄悄赴美。

「嘉欣本來有好大期望,諗住實得,點知都係唔掂,佢去完美國返成個人憔悴晒,再冇提過呢件事,亦都冇人敢問。」知情人稱。

據知,人工受孕雖屬生仔妙法,但平均每做一次懷孕率只有約20-30%,且母體年紀愈大,成功率相應下降,絕非萬試萬靈。

身形暴瘦

週二(3日),嘉欣同家姐到中環文華東方酒店食晏,美食當前,不過大美人顯然冇胃口,食幾啖就放低晒,只顧一味跟家姐訴苦,講到一時激動更儀態都唔顧,不斷O嘴發炮,期間仲忍唔住呻句:「都唔知醫生點搞?」可見仍未忘懷失敗陰霾。

發表近5分鐘偉論後,嘉欣終於知道自己聲浪太大,左顧右盼一輪,轉而同家姐密密咬耳,傾足近兩小時才離去。

李嘉欣人工受孕失敗 結婚一年身形暴瘦

李嘉欣人工受孕失敗
還有半個月就是李嘉欣許晉亨結婚一周年紀念,雖然婚後嘉亨表現恩愛,衰在39歲的李嘉欣的肚子不爭氣,以致鬧出連串風波,更有指李嘉欣到美國人工受孕救亡。

最近收到消息,指李嘉欣的救亡大計失敗收場,在重重壓力下,傳出厭食疑雲。11月3日記者發現李嘉欣找姐姐姐吃飯訴苦,不僅鎖骨暴現,雙手布滿青筋還見到骨頭,上圍看來更急降至32A,體重跌到只有90磅,入門一年就搞成這樣,豪門媳婦不易做!







 

激瘦驚人為了生仔搞到心力交瘁,更傳出患上厭食疑雲,睇落嘉欣成個骨感娃娃咁。

標準110磅初入門時,嘉欣體形標準,上圍達33B,鎖骨亦符合比例。

失態O嘴在酒店訴苦期間,嘉欣一時忘形愈講愈大聲,仲講到O晒嘴,儀態盡失。

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 過期 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆過期 週刊 及 雜誌(10-11月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()