為個唱愈操愈瘦嘅容祖兒,喺尾場演唱會着上性感大V紅裙,可惜胸冇半両肉,難怪佢自嘲似作品〈空港〉,成個飛機場咁,
如果再唱多幾場就會變「凹港」。
祖兒居然一邊自嘲一邊宣傳自己啲歌,媽咪姐唔寫個「服」字俾佢都唔得啦。


余文樂哥哥早前結婚,令佢都心急埋一份,既想結婚更希望生仔,仲話將來識女仔,
真係要兜口兜面問佢生唔生。
如果個女仔又兜口兜面反問:「我想生啫,咁你『得唔得』先?不如你去家計會驗咗先同我拍拖啦!」咁咪好瘀。


陳冠希為遊戲展任揭幕嘉賓,被問到何時以演員身份跟觀眾見面?佢不禁大嘆,表示自己一直鍾意拍戲,更不介意跟阿嬌同栢芝合作,
做嘢唔使一定好friend先做到嘅。
做嘢唔一定要係friend,但都唔可以係仇人。佢唔介意啫,可能人哋超超超介意呢!


劉嘉玲就快牛一,被問到會唔會叫老公梁朝偉買層樓俾佢做生日禮物?佢就大晒恩愛:
我嘅即係佢嘅,佢嘅即係我嘅。
夫婦不分彼此係好事,不過媽咪姐要更正佢嘅講法:我嘅依然係我嘅,佢嘅全部都係我嘅。


G.E.M.出席活動時,被發現心口有可疑紅印,被迫問係咪「咖喱雞」?佢即場詐儍扮無知:
我由細到大都成日食咖喱雞飯。
遇到呢啲case,一係急才賴皮膚敏感,一係唔回應。阿G.E.M.呢招九唔搭八,咪仲冇私顯見私。


50歲嘅惠英紅早前宣傳新片《功夫.詠春》時,大嘆打女難有姻緣,不過佢自爆朋友幫佢算過命,話佢出年會遇到未來老公,仲信心十足咁話:
我係一個好人,好人應該有一個好老公。
佢咁講即係話其他中女人品唔夠好,所以搵唔到好老公啫。小紅姐,小心成為中女公敵吖!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()