So Comment 蘇施黃

 


食乜:英國嘢
注意:逢星期日休息

 
裝潢:將一間以前賣膠片的店鋪,變成一間非常有味道的小店。可愛極!有兩層,阿Toh話未裝修之前,間屋爛到可以用手指到隔籬公園啲泥!!!淨係做防水都用了過十萬。全間裝修得小小似隻船,但好骨子,sofa好英國佬的green,可愛,舒服,好Romantic!


食物:(3人食了$923,好抵,又正!)
每日有Set Lunch $88位
有湯,Main Course有3個選擇,咖啡或茶,如要Dessert加多$30,未試過!

STARTER
1. Autumn Leaves Salad $65
我不大喜歡那個dressing。
2. Petite Fish & Chips $78
炸漿好,不厚,脆,魚用mackerel,亦夠新鮮。

MAIN COURSE

DESSERTS
1. Lemon Tart $48
夠酸,正!
2. Chocolate Tart $48
我不愛食Chocolate,食了一啖,非常好,用dark chocolate,但冇bitter味,我立即問朱古力來自哪國家,果然給我估中——法國。

Limehouse
地址:灣仔船街35號地下
電話:2528 5818

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。


老細


1. Steak Diane $172
用Flank Steak,奇怪咗啲,好似cheap咗啲,味道唔錯,不過上到枱汁和肉和和暖暖……


2. Calf's Liver with Apples $168
嘩!不知幾耐未食過Calf's Liver,不錯,因Calf's Liver煮得唔好,就好似食鞋底咁!


3. Pan Fried Home Smoked Salmon $162
非常好食!木來自英國,一包都要£4.5,他們放木在小鐵盒內,魚放rack上,蓋上蓋,用火燒,木燶,smoke味入魚內,好香。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()