高海寧和百果園 E神陳靜( DaDa)昨日又以孖公仔咪神一同到銅鑼灣出席活動,兩人不約而同以低胸裝出現,狂晒事業線,兩人身材不相伯仲難分高下,高海寧則患有重感冒。

憂交重稅

問到高海寧和 DaDa是否實行拍住上搵銀?她們都異口同聲表示不介意,至於造型噴血,莫非不擔心在鬧市遇到鹹豬手?高海寧說:「咁多人喺度,唔擔心。」問到是否因酬勞好才如此性感現身,高海寧表示滿意,近日工作大增,會否擔心要交重稅?高海寧坦言未交過稅,故此也有點擔心, DaDa則說:「我今年成日都有啲小意外見血,希望下年唔好見紅,只係越來越紅就好。」採訪、攝影:卓寶花


高海寧和陳靜(右)昨日同樣以低胸裝出現,齊齊狂騷事業線。

陳靜食腦奇招撼贏高海寧

陳靜(DaDa)與高海寧兩位新一代咪神昨「聯咪」為品牌到鬧市宣傳,兩女雖揚言不擔心身材和酬勞被比較,但其實暗地較勁大鬥「事業線」,惹來數十對眼「圍目及」;對小孩更出盡法寶「爭寵」,最後DaDa以奇招出位,成功搶「峰」頭!



陳靜(左)與高海寧同時向小朋友「出手」,令小朋友不知所措。

DaDa與高海寧繼前日攜手出席活動搵真銀後,昨日再一同被邀到銅鑼灣鬧市宣傳時尚拖鞋品牌,向來不吝嗇身材的二人,即使在鬧市面對有數十名男士圍觀及拍照,一樣大騷誘人身段,DaDa的低領短裙露出四吋長事業線,不過高海寧憑吊帶Deep V裙露出五吋事業線突圍而出,稍勝第一回合。

向小朋友埋手

不過DaDa未有氣餒,眼見有可愛小朋友獲贈紀念品,即大方烏身氹小朋友合照,即時扭轉劣勢,高海寧見狀亦出手拉攏,順勢蹲低的DaDa合照時輕扶小朋友手肘,卻不經意遮住了高海寧的事業線,DaDa受訪時大擺甫士,胸口位置更見呼之欲出,搶盡「峰」頭的她吸引傳媒狂拍,成功反勝。


兩女成功捉住小朋友合照。


陳靜(右)與高海寧同被封為新一代咪神,昨日兩女同場交「峰」,難免被互相比較。


性感女神DaDa擺甫士駕輕就熟。

不欲比較酬勞

事後問到她們穿得如此性感在鬧市宣傳,有否擔心自身安全?高海寧說:「唔驚,知道有好多傳媒喺度,唔會有事嘅,就算有都實影到。」DaDa亦大表認同:「事前知道晒個程序,係好安全嘅。」對於近日經常一齊做活動,怕不怕被人比較?高海寧揚言她與DaDa都很靚,DaDa則認為有比較是好事,至於可有傾過大家的酬勞,高海寧說:「冇傾過呀,因為我自己都唔知幾多錢,不過我好期待收到稅單,因為我都未交過稅。」DaDa則說:「錢銀好敏感,要盡量避免。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()