80年代憑一曲《陪著你走》熱爆樂壇的盧冠廷,近年退下火線,依然陪住大家走,不過是踏上環保大道。現年 61歲的他曾於 99年中預言千禧年地球末日,慶幸未有開口中,不過日本日前爆發駭人九級地震,海嘯、核洩接二連三發生,似響起地球滅亡戒備訊號,盧冠廷日前重申末日論,希望大家要正視地球暖化嚴重性,環保由我做起。 撰文:比華利

日本東北地區於本月 11日驚爆黎克特制九級大地震,核洩問題加劇,輻射已開始四散,人人自危。有網民推算 2012年 12月 1日是世界末日,記得早在 99年,杞人憂天的盧冠廷已很擔心千年蟲攻擊電腦系統,會導致核彈和導彈亂射搞到世界末日,不過千禧年至今已過了 11年,世界相安無事。不過,日本這次嚴重大地震,令地球再次響起警號,專家緊急呼籲大家要注意環保,防止地球暖化,盧冠廷希望大家立即坐言起行,出手救救地球。

放大圖片
盧冠廷在西貢經營的有機商品店內的日本鹽,日前也掀起搶購潮。

盧冠廷在西貢經營的有機商品店內的日本鹽,日前也掀起搶購潮。

放大圖片
現年 61歲的盧冠廷奉行環保生活,多菜少肉下,樣子看去較真實年齡年輕。

現年 61歲的盧冠廷奉行環保生活,多菜少肉下,樣子看去較真實年齡年輕。

「唔環保死路一條」

盧冠廷早有先見之明, 2000年在西貢經營綠色生活專門店,專售有機物品,全力推廣環保訊息。他日前在店中接受訪問,談到日本核災失控危機,他激動地說:「呢次地震唯一好事係令全人類醒覺,係好大嘅 wake up call,地震同二氧化碳有好大相關,地球暖化,溫度提高,冰川融化,海平面上升,全世界地殼就會急劇變動,情況會越嚟越嚴重。」阻止地球暖化,盧冠廷堅持大家日常生活要遵行環保,他說:「永遠唔會話遲,就算全人類死剩一個人,佢都要開始環保。」他認為環保要先由個人做起,他說:「大家可以揀鍾意做嘅先做,最理想當然係進行垃圾分類,但呢個好難,每個人每日必要冲凉,冲親就要燒煤,大家變相做幫兇,製造空氣污染,講起就一把火,知唔知空氣污染會死人,冲涼最好唔好多過半個鐘,咁樣既慳水又節約能源。」盧冠廷解釋天上的臭氧層可分隔污染物質,他說:「地下嘅臭氧層會直接對人類造成永久性傷害,人要識保護自己,先識點去保護大自然。人類係好脆弱,唔可以低估大自然嘅威力。災難會越嚟越頻密同嚴重,大自然響起自我清洗訊號,再唔環保就死路一條。」除了生活需要講環保, 96年發現自己患上化學物品敏感症的盧冠廷也堅持食得健康,他說:「盡量唔好食化學物質,要食得天然,切記每日 9份菜 1份肉,減少食牛肉,每個人吸收太多蛋白質都唔好,變相會流失身體嘅礦物質,令到骨質疏鬆,消化系統分解唔到呢啲蛋白質都會變成毒素。」

放大圖片
盧冠廷 08年舉行演唱會,當時他相約歌迷在 2050年、當他 100歲時,再到演唱會見證地球變化。 資料圖片

盧冠廷 08年舉行演唱會,當時他相約歌迷在 2050年、當他 100歲時,再到演唱會見證地球變化。 資料圖片

放大圖片
盧冠廷大力推介環保燈泡,既可慳電又可當手提電筒應用,一物二用。

盧冠廷大力推介環保燈泡,既可慳電又可當手提電筒應用,一物二用。

「 2050年係臨界點」

對於網友預計明年 12月 1日世界末日,盧冠廷否定說:「我唔相信。」他於 99年搶先預言千禧年末日,其後 08年宣傳演唱會時,卻改口預言 2050年才是地球末日,他說:「 2000年開始陸續有事發生,啲人話我黐線,家應驗晒, 2050年係臨界點,人類若及時阻止地球暖化,問題就可以解決。」盧冠廷也鬧爆在大亞灣興建核電廠,他形容這是威脅港人的「炸彈」,萬一發生事故,情況將一發不可收拾。盧冠廷呼籲港人若有意協助日本災民,首要忌去探訪,他說:「人哋屋企冇嘢食,仲去人哋屋企做乜。好唔明白港府點解到呢一刻只係發出紅色外遊警示。」

放大圖片
前年盧冠廷曾主持節目《智慳任務》,呼籲大家為地球出一分力。 資料圖片

前年盧冠廷曾主持節目《智慳任務》,呼籲大家為地球出一分力。 資料圖片

放大圖片
盧冠廷和太太唐書琛同為推動環保不遺餘力。 資料圖片

盧冠廷和太太唐書琛同為推動環保不遺餘力。 資料圖片

暴雨襲港不容忽視

香港雖算福地,發生地震機會甚微,但天災還是無可避免,他擔心香港高樓大廈密集,如果發生連場暴雨,山泥傾瀉的損毀不容忽視,他說:「只要連落兩星期暴雨,山崩起嚟就玩完,大家真係要注意環保。」此外,盧冠廷多年致力推廣環保,就算經營有機商品也不為謀利,雖然店中商品絕不便宜,但老闆盧冠廷指生意只是收支平衡,他說:「呢啲係良心企業,良心係唔值錢,間舖冇錢賺,僅夠維皮同出糧畀員工。」

短期不入日本貨

日本爆發世紀大地震,引致核洩漏,令全球恐慌,不但日本當地國民搶購食物,就連港人都引起搶購日本奶粉潮,其他珍珠米、鮑魚和元貝連日都被掃空,日前有傳食鹽含碘防輻射,竟也有本港巿民到超級巿場瘋狂搜購,盧冠廷在西貢經營的有機商店中發售來自沖繩的海鹽也成搶購目標,貨架掃剩幾包。

推介燈泡電筒兩用

盧冠廷的有機商店出售的天然食物和用品分別來自世界各地,以歐美居多,日本只佔十分一,就算日本出口食品一旦受輻射影響,也不會影響貨源供應。盧冠廷說:「我哋採購返嚟嘅日本貨,主要係食材,有豉油、海鹽同零食,保存期都有限,賣完就算,短期內都唔敢入日本貨,我都擔心核輻射污染食品。」為了配合顧客不同需要,店中貨品經常有新產品推出,盧冠廷近日隆重推介的是賣 290元的環保燈泡,他邊示範邊說:「呢個係香港生產,佢既係燈膽,拉出嚟又可變電筒照明,叉足電可以維持 3個鐘,環保又實用。」

後記:昂貴豉油保健康

小記訪問完畢後,在有機商店內細看貨架上食品時,盧冠廷推介買每支 95元的有機日本豉油,到底有甚麼好?他解釋有機豉油比普通超巿賣 10多元一支的平價豉油有益,開宗明義貴在食得健康,小記馬上明白沒錢真是萬萬不能的永恆「真」理。


盧冠廷指日本世紀地震是地球響起警號,大家要坐言起行推行環保,阻止地球 毁滅。 攝影:葉君海

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()