我係好欣賞祥仔。(真實對白)
我只當佢係好拍檔!(真實對白)

上周五( 4日)晚舉行的《萬千星輝頒獎典禮 2009》,好拍檔柴九黎耀祥和四奶奶鄧萃雯雙雙獲封視帝視后,成就一個完美結局。
可惜現實並不完美,頒獎禮後隨即爆出雯女愛上祥仔,更被指與柴九嫂 Julia搶老公。本刊訪問雯女,她亦答得曖昧:「我好欣賞祥仔,但欣賞一個人唔係一定要擁有!」
43歲嘅雯女戀火暗燒,但早有妻兒的祥仔為了大好家庭,惟有拒愛。而身為柴九嫂的 Julia亦一早出招,發動親友及 fans自製相簿箍老公。難怪本周一( 7日)晚祥仔回應與雯女緋聞時,決絕明言:「我只當佢係好柏檔!」

啜爆老婆
祥仔奪得三料視帝後,除了在台上表示會將喜悅跟太太一齊分享外,在後台亦跟太太 Julia來個情深擁吻,一切盡在不言中。

上周五( 4日)晚舉行的《萬千星輝頒獎典禮 2009》賽果令人滿意,就連收視成績亦是歷年之冠,平均收視 40點。祥仔黎耀祥贏得「我最喜愛的電視男角色」一幕,更錄得最高 44點收視。柴九贏得觀眾歡心,也令雯女(鄧萃雯)暗暗傾慕。
由頒獎禮提名開始,雯女已不只一次公開表示希望祥仔得獎多過自己,每次見到祥仔也擺出一款冧爆樣,欣賞之情表露無遺。上月 26日,雯女拍攝眼睛養潤水廣告時,她亦無端端大讚祥仔:「佢對眼真係識做戲,《巾幗》講佢去上海醫病嗰場戲,就算佢帶住個口罩,淨係靠對眼,一樣交到戲俾我。」

問柴九嫂會否呷醋

對祥仔讚不絕口的雯女,頒獎典禮當晚,表現更加瘋狂。當晚雯女見到祥仔率先奪得「 tvb.com人氣大獎」及「我最喜愛的電視男角色」兩獎時,即表現 high爆,不但大聲歡呼替對方打氣,忘我鼓掌時又搞到手鏈飛脫,要祥仔親自為她執番。祥仔的細心更令她心花怒放,笑個不停。
雯女奪得「最佳女主角」後到後台接受傳媒訪問,未完成已雞咁腳走返台前。記者問她為何咁急鬆人,她大大聲話:「我要睇柴九攞獎呀!」柴九果然無令四奶奶失望,奪得「最佳男主角」。祥仔上台領獎經過雯女身邊時,雯女即飛撲上前擁抱祥仔,比自己得獎更加興奮。
頒獎禮完結後,雯女和祥仔在無綫電視城門口接受 fans祝賀時,雯女亦主動踩場加入祥仔 fans陣營,更在祥仔妻兒面前,傍若無人親暱地靠向祥仔合照。據知,雯女曾私下問過柴九嫂 Julia:「我同祥仔咁 close,你會唔會呷醋?」當時 Julia就大方表示唔介意,還跟她說:「我覺得你同祥仔喺熒幕上好襯。」自此,雯女更經常致電祥仔,又問他頒獎着咩衫,希望當日襯絕出場。

雯女見到祥仔得獎一刻,比自己得獎表現得更興奮,飛身撲埋去攬住祥仔一刻,相信連祥仔都始料不及。

雯女興奮到連贊助商贊助的 2千萬鑽石手鏈都飛脫。祥仔細心為她在執番,令雯女相當感動,一副冧樣對住祥仔冧笑。

老婆自製相簿箍老公

上周六( 5日)祥仔奪獎翌日,下午趁空檔跟來自上海、台灣及美加的 fans午餐聚會。柴九嫂 Julia突然送上親自構思及製作的紀念特刊《心隨祥動》給老公,令祥仔非常感動, Julia箍老公果然有計。
Julia 花了個多月時間製作這本《心隨祥動》,除了請祥仔的親友撰寫感想之外,也搵 fans幫手找來祥仔多年來拍過的電視電影圖片(左圖),製作成書。 Julia更在序言(下圖)狂冧老公,言詞相當骨痹,其中一句:「我亦相信您和正橋會為我這個幸福的人生好好地努力。」似暗勸老公要全心全意對她和兒子,果然用心良苦。

祥仔圖輯


搵阿仔幫拖
祥仔獨子黎正橋也在特刊內寫上感想,但不及媽咪 Julia情感豐富。

冧爆序言


雯女專訪:愛到為對方死都甘心

上月 26日,雯女拍眼藥水廣告時,有意冇意亦提起祥仔對眼識做戲,言談間對祥仔有讚冇彈。
得獎當晚,《巾幗梟雄》演員拉大隊到尖沙嘴正冬火鍋店消夜慶祝,雯女接受本刊訪問時,答得相當曖昧。

(記:記者,雯:鄧萃雯)
記:今次能夠得獎嘅關鍵喺邊呀?
雯:我諗係民意好厲害,加上傳媒嘅吹捧,反而我自己就好輕鬆。四奶奶個角色好正面,佢做咩都唔係為自己,一個咁有情有義嘅人好難得。
Q記:我知你曾經問過 Julia,你同祥仔咁 close佢會唔會呷醋, Julia就答你唔會。點解你會咁問 Julia?
雯:其實同祥仔拍緊劇時唔係好熟,到後尾套劇出街,成日一齊宣傳,發覺大家好一條心,友情係喺嗰陣時建立。做咗咁多年戲,我好珍惜有心有火嘅對手。我睇佢啲訪問,對佢多咗了解,真實嘅祥仔係個好有毅力同天分嘅人,好難得我同佢咁有默契,大家嘅演出有咁大火花。我哋亦建立咗一種互助嘅關係,我亦都好欣賞佢。但係欣賞一個人唔需要擁有,可以係冇私心嘅。咁樣嘅關係可能仲長久,就好似柴九對四奶奶嘅愛咁,愛到為對方死都甘心。
記:咁講法會唔會好期待三月再同祥仔合作?
雯:當然會啦!但係唔會有壓力,因為最經典嘅都完成咗,所以今次只係盡力用心去做。

12月 4日 慶功宴黐到實

上周五晚(4日)祥仔在電視城門口接受 fans祝賀時,雯女突然殺出,還跟祥仔黐到實合照。

去到慶功宴現場,祥仔跟雯女接受本刊訪問時,在記者要求下才跟雯女來個祝賀的擁抱,明顯有點避忌。

12月 5日 一連串慶祝活動

祥仔封帝後翌日早上 8時便要為《畢打自己人》開工, Julia只瞓兩小時也親自開車送老公到現場,實行 mark到實。

一千蚊萬歲
封帝後首日開工,祥仔識做地即場拿出一千元「萬歲」,請工作人員食早餐。

舉杯賀視帝
祥仔的 fans由世界各地,包括上海、台灣及美加來港支持他,結果沒有令他們失望。 fans更前往探班,當日大家在現場順道慶祝。

貼身簽名
由於難得跟偶像見面,故 fans們要求祥仔在他們的衣服(圖)及銀包上簽名。

隱世風水師助事業

深井碧堤半島

45歲的祥仔透露兩年前得到隱世風水師苗師傅相助,搵到位於深井碧堤半島的風水屋,令事業更上層樓。祥仔說:「嗰時我喺廣播道間屋有啲舊,咁啱識到苗師傅,佢覺得我間屋未夠好,提議咗幾個地區俾我。我睇中咗深井碧堤半島,師傅覺得座向好啱我,不過要喺睡房西南面擺對獅子。之後我就接拍《巾幗梟雄》,苗師傅仲問我想唔想攞獎,我話唔想,當時佢只係笑,估唔到真係攞到。」
苗師傅非常低調,客人只可以傳真與聯絡。本刊邀他訪問,但遭拒絕。
其實雯女拍劇對對手動情都唔係第一次,最轟動要算是 96年與江華合作《我和春天有個約會》時傳出戲假情真,江華一連 6日到雯女家出現。事件爆出後令雯女背負「狐狸精」之名,形象跌落谷低。前車可鑑,雯女今次明顯對這段情較克制,加上祥仔處理得相當小心,完全沒有俾機會雯女,令這段情未有進一步發展。
祥仔能夠把持得住,皆因本身家庭幸福美滿,太太 Julia兼任他的經理人,在公在私一腳踢為他打點。而眉精眼企嘅 Julia見雯女來勢洶洶,亦早作預備,繼去年賀老公奪得「最佳男配角」送上名錶後,今次又花心思設計了一本集結祥仔廿多年演藝歷程的相簿送贈老公,更在序言寫盡甜言蜜語。有賢內助及愛子正橋,祥仔自然懂得珍惜。

祥仔避雯女
本周三( 9日)晚,祥仔宴請《巾幗》台前幕後慶祝,祥仔明顯跟雯女保持距離。記者要求他們合照時,祥仔即拉其他人一齊影。

之後祥仔拉着太太 Julia(右一),雯女(左)則隔着珍姐曾勵珍(左二)才肯一齊坐。

祥仔煞有介事

本周一( 7日)晚,黎耀祥到灣仔會展為海關職員的晚宴任表演嘉賓,對雯女這份情義表現得無福消受:「唔單止雯女,好多人都欣賞我,添哥都好欣賞我,唔通又想同我一齊咩!我都好欣賞雯女嘅專業,佢捱得又好戲,我哋嘅感情係建立喺工作上。大家好有默契,我當佢只係好拍檔!」
當晚陪同祥仔演出的 Julia,亦勝劵在握說:「祥仔一收工就返屋企,我對佢絕對信任。我都好欣賞雯女,你哋唔好再傷害佢,佢未嫁就搞到形象咁。」問到 Julia近期經常陪伴祥仔工作,是否為防第三者埋身?祥仔即醒目搶答:「係因為我太忙,想爭取時間見佢同個囝囝,先叫佢哋陪我開工咋!」祥仔和太太咁恩愛,相信莫講話雯女,如果現實中四奶奶真係出現,都未必撬得甩。

祥仔兩段婚姻

祥仔一收工就返屋企!(真實對白)

45歲柴九黎耀祥與老婆 Julia梁耀蓮及囝囝正橋一家三口最近曝光率奇高,原來幸福背後祥仔曾經歷過一段破碎婚姻。祥仔 93年與拍拖 10年嘅中學同學阿麗結婚,同年拍攝古裝劇《俠女遊龍》期間,與當時身為李麗珍助手嘅 Julia撻着。有傳 Julia明知祥仔有家室仍主動出擊,導致祥仔與阿麗婚姻破裂。 94年祥仔與阿麗正式離婚後, 97年與現任太太 Julia奉子成婚。有傳祥仔母親對 Julia破壞家庭幸福而極之不滿,誕下囝囝正橋後婆媳關係才開始軟化。

本周一( 7日)晚,祥仔活動後跟太太大方接受訪問,但問到有關雯女戀火暗燒一事,兩公婆異口同聲表示無可能。

雯女苦戀多

43歲嘅雯女今年終憑《巾幗梟雄》四奶奶一角初嚐視后滋味,事業相當得意,可惜感情狀況一直真空。多年來傳緋聞嘅男士唔係已婚,就係失婚,情路可算坎坷。

戀萬子

85年

85年雯女於藝員訓練班畢業後即擔正《薛仁貴征東》,與年長 9年嘅萬梓良拍拖。當時雯女事業正穩步上揚,萬子曾公開說會等雯女十年才結婚,可惜兩人拍拖兩年半就分手。

黐已婚江華

96年

96年與江華拍攝《我和春天有個約會》時被傳戲假情真,更有傳兩人經常私底下約食飯及飲酒,江華老婆麥潔文亦曾公開踢爆雯女邀請江華返屋企飲湯。今年雯女於《志雲飯局》內承認曾戀上有夫之婦。"

暗冧楊嘉諾

96年

96年與江華鬧緋聞期間,雯女同時被傳搭上亞視劇《再見艷陽天》嘅對手楊嘉諾,更盛傳有人向楊嘉諾太太告密。其後楊氏夫婦於《今日睇真 D》上數臭雯女,江華夫婦其後加入「剿狐」大軍,於《城市追擊》內大爆雯女以手指撩江華掌心作挑逗。

搭上鄭敬基

98年

98年雯女經朋友介紹下認識失婚嘅鄭敬基,當時男方育有一子一女,兩人很快便發展成同居關係。可惜兩人拍拖年半後分手,男方不久亦搭上姐仔鄺文珣。

情傾太子爺

05年《蘋果日報》圖片

05年,雯女因接拍廣告關係,與 37歲「有骨氣」集團太子爺范展鵬火速撻着,相戀半年後已到談婚論嫁階段,可惜埋門一腳見家長時,卻被對方父母棒打鴛鴦,最終分手收場。 

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-12月刊)☆



 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()