我自小喺泰國長大,八歲開始跟和尚學法,先後有三個師父話我大個會賣佛牌,做佛門生意,結果師父無講錯,我十六歲跟父母來港做生意,本來幫屋企賣泰國雜貨,到三十歲忽然想弘揚佛法,結果去咗旺角鼓油街開鋪賣佛牌,賣咗十二年,生意越做越好,而家喺旺角有三間分店。


信不信由你,香港其實好多人養鬼仔,養鬼仔又叫養古曼童(古曼童係泰國譯音,運財童子咁解),其實用乾屍做古曼童,係最惡毒嘅一種,法力強到可以令你仇家慘死,但自己都會有好大報應,隨時被古曼童反控制,所以極少人掂呢味嘢。香港見到嘅古曼童,主要係用嬰孩骨灰同墳場泥土做成。泰國師父會將泥土同骨灰搓成泥公仔,再唸經將嬰魂召喚入公仔。我鋪頭入面一隻最平賣五百八十蚊,最貴可以賣到八萬蚊一隻!至於點養?首先要幫佢哋改個名,然後每個禮拜要買新零食,每年買新玩具,食飯前最好同佢哋講聲「開飯喇!」咁佢哋就會開心,幫你帶嚟財運。


全靠互聯網發達,網上好多人討論養鬼仔,我每個月起碼「送」出六十隻古曼童。幫襯我的,好多都係生意人,佢哋當古曼童係運財童子,希望生意興隆。最誇張係有個客,做紅酒古董生意,初頭都唔係好信,但養咗一隻之後就賺大錢,而家前後用二百萬買咗三百幾隻,再响大陸用三百萬買咗間屋俾班「仔」住,仲請埋工人照顧佢哋。另外有幾個客,得十五、六歲,錢都未識搵就話要養,佢哋話想接觸吓靈界。養鬼仔其實响香港都幾普遍,我而家每個月生意額有十幾萬。都係,信不信由你。 ####


劉永傑 43歲 香港佛店老闆香港不少佛店有「鬼仔」出售,劉永傑的佛店每日便擠滿客人,希望透過養鬼仔轉運。


上週五,香港人周學乾在泰國曼谷私藏六具嬰兒乾屍,欲賣到台灣供人「養鬼仔」,結果被當地警方拘捕。(路透社圖片)

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()