細狗玩偷步:細狗組參賽者明顯冇咁聽話,好多主人要用盡九牛二虎之力至 hold得住隻狗,阻止偷步。
大狗贏氣勢:大狗組氣勢如虹,第三線隻金毛仲擺出副吼叫狀,好心急!

寵物家

2012狗狗水運會

2012年07月05日 ~~ 第1165期 香港《壹周刊》

五月中,決定再搞停辦多年的狗狗水運會。鎖定六月廿四日風雨無阻正式上演。
個零月時間內,招募參加者、搵贊助、定賽程、開 FB專頁、印 T恤、整名牌、約獸醫,一大堆籌備工作,令記者我的腎上腺素從未停止上升過。連朋友親戚都知我搞緊狗狗水運會,我諗自己發開口夢都叫住水運會。
終於到 624凌晨,不停 reload十萬次天文台個 App,一瞓落床聽見天氣報告叮一聲嘅 msg又即刻彈番起身。
眼光光到天光,場地打嚟話現場傾盆大雨,仲話睇嚟有排落?個心直線下沉,唔通要臨時取消?
諗起連日來,萬分期待水運會的狗主們,點忍心令大家失望,一於照去馬!
到九點半,九成參賽狗已經到達會場。連太陽伯伯也來關照,一天都光晒。
好彩如期舉行,大班狗狗與主人玩到見牙唔見眼,成個水運會就喺一片熱鬧歡笑聲下結束,個個意猶未盡追問下次幾時搞。
好,勾手指尾,約定你下屆見!

比賽篇


肉緊主人大興奮
水運會開始前,好多狗主緊張追問比賽細則,實行要同狗仔預先演習咁款。到正式開波, 39隻參賽狗花招盡出,大狗有大狗斜 cut,細狗有細狗 U-turn、下沉、逆走,總之你有你叫,佢有佢游,一切準則規例統統被拋諸腦後!狗主們,唔使無奈嘅,話晒呢個係「狗狗水運會」,只要愛犬玩得開心,無計較啦!


最兇狠!
「衝呀!殺呀!」淨係呢份氣勢,無得輸!


點知一游完即淆底,震震震,都係包番條毛巾先。


最激動!
臘腸狗 Lean Lean一路領先攞細狗組冠軍,佢主人就由頭 high到落尾,衝線嗰陣仲興奮到成個彈起,齋睇呢幕,都知現場氣氛有幾高漲。


最無奈!
標準貴婦 Gu Look見水怕怕,主人三催四請, Gu Look係咁意浸吓就返上岸,你睇主人個樣笑得幾無奈。





迷途篇


細狗氹氹轉
比賽規則,一個主人喺起點推,另一個主人喺終點引。但係,唔少狗狗一落水就掉轉頭,甚至不惜咬開線道 cut線又唔打燈再 U-turn上岸。 Sorry,取消資格!







花絮篇


嘔心瀝血齊炸水
對上幾屆狗狗水運會,都會影番張型爆狗狗炸水相,今次攝影組出動四名攝影人員,長炮腳架防水鏡樣樣齊,點知攝影師落埋水濕身兼嗌到聲沙,班狗狗都係要玩前後腳。結果我哋齊齊 I jump、 dog jump接近十次,終於有張狗狗撲水相。咁辛苦,都係為咗話你知,當日成廿隻金毛同拉布拉多,兼成班貴婦、邊牧喺度周圍跑跑跳跳嘅盛況,人強狗壯呀!


人算不如狗算,有啲狗一見水就跳落去,可惜,唔係個個咁聽話。


攝影師浸落水,指導各位狗主擺個靚 pose,辛苦晒。


現場加插環節,狗狗飛身跳起咬網中骨,幾有當年殺人鯨表演的風采!


點都唔肯跳!
要廿隻狗聽聽話話埋位影相,各主人出盡百寶,成個水池飛碟骨頭玩具樣樣齊。



打扮篇


游水唔快唔緊要,扮得靚仔靚女,一樣大把人注意!


汽水樽當氧氣筒!


戴泳鏡


紫衣狗王

頒獎篇


有比賽當然要有獎品,感激贊助商希爾思寵物食品、 Caesars Diffusion、 iPETchannel.com送出大量狗糧、寵物用品、會籍等,人人有份永不落空。想一齊玩,下次記得早啲報名參加啦!

鳴謝:寵物樂園、摯愛動物醫院陳文滔醫生及莊泳濤護士、聖約翰救傷隊、希爾思寵物食品、 Caesars Diffusion、 iPETchannel.com


大狗組冠軍叫次子,獎品成座山咁高,排晒喺頒獎台背後,主人興奮到話要 call車入嚟運糧走。



arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()