做義工係好有意義嘅事,可以幫助有需要嘅人,狗主Florence鍾意做義工不特止,仲帶埋愛犬金毛尋回犬Milk Milk去做狗醫生,一齊去幫助人。現實中,幸福唔係必然,Milk Milk雖然鍾意接近人,但自細就有泌尿系統問題,上年佢嘅後腳仲斷埋十字韌帶,需要鑲ソ金屬板穩定病情。家Milk Milk暫時要休養,唔能夠再去探訪,不過Florence知道施比受更有福嘅道理,等Milk Milk好番之後,再繼續去幫助人。


本身鍾意做義工嘅Florence,連佢養嘅金毛尋回犬Milk Milk都成為狗醫生,一齊做義工幫人,「Milk Milk見到啲長者時,會特別靜,唔會郁嚟郁去,會坐定定咁俾長者摸佢,好似仔女咁陪伴喺佢哋身邊。好多長者見到Milk Milk嚟老人院會好開心,會將自己嘅故事或者生活瑣事講畀佢聽,而Milk Milk會好專注咁聽,狗醫生嘅作用就係令被探訪者減少孤獨感,多一啲心靈上嘅交流。」 06年,Florence朋友養嘅金毛尋回犬生咗幾隻BB,問Florence有冇興趣養番隻,「當時我想養狗,於是就接咗Milk Milk返屋企,自從養咗Milk Milk之後,我生活都健康咗,除咗返工同做義工外,我多數會留喺屋企上網,家要帶佢出去行山、游水,亦會參加狗會,好似香港金毛會,識多咗好多愛狗嘅人士,生活圈子都擴闊咗。」


Florence話Milk Milk自細已經好鍾意接近人,「我帶佢落街散步,佢都唔怕陌生人,會走埋其他人身邊。但有次行過樓下便利店,咁啱有個女人行出嚟,Milk Milk就撲向個女人想同佢玩,點知佢話俾Milk Milk嚇親,驚Milk Milk有病,之後報警話要入院檢查。」雖然最後都冇搞出事,但令Florence意識Milk Milk太活潑,要帶佢畀犬隻訓練師訓練。

鍾意人做狗醫生
接受訓練後,Milk Milk嘅表現非常之好,「連犬隻訓練師都話Milk Milk喺受訓後,表現得好乖好定,我見佢咁鍾意接觸陌生人,自己又係義工,就帶佢去參加狗醫生計劃,通過考試成為狗醫生。我會帶佢去探訪老人院,可以幫到有需要嘅人。」採訪時,記者見到Milk Milk精神奕奕,行得走得,點知Milk Milk原來周身病痛,「最初接Milk Milk返嚟都唔覺有咩問題,但喺佢7個月大時,發現佢尿頻,又唔飲水,有時仲會屙血尿,我立即帶佢睇醫生,先知佢泌尿系統有問題,膀胱好易發炎,但唔知係咩原因引起,於是我不斷帶佢檢查,又拎啲狗糧去驗,最後發覺原來食物嘅蛋白質太高或者有化學成分就會令佢發病,佢要食冇加工嘅食物,或者白肉先冇問題。」

自製冇添加食物
為咗補償Milk Milk冇得吃零食及狗糧嘅遺憾,Florence專程去學整健康狗食物,「我驚出面嘅食物加咗唔少添加劑,就上網參考外國餐單,搵唔同嘅材料,整啲食物畀Milk Milk食,好似風乾魚乾、鴨肉,由揀魚到風乾都係我親手包辦。食我整嘅食物就唔怕令佢膀胱發炎,兼且唔會食得咁單調。」 Milk Milk天性愛親近人,但病痛令佢冇法再做狗醫生,「喺上年,我發覺Milk Milk 行路慢咗好多,個坐姿唔正,之後去檢查,原來先知道佢兩隻後腳嘅十字韌帶斷咗,要各鑲一塊ソ金屬嘅板,幫助固定,之後兩個月都唔可以走動。」


就咁睇落去,Milk Milk行動自如,完全唔覺兩隻後腳鑲咗ソ金屬板,「自從手術後,Milk Milk要暫停參加狗醫生計劃,要好好休養,我擔心佢做探訪時,人哋唔為意下壓到佢對後腳,再次整傷佢。家要控制佢嘅體重,唔好令佢嘅後腳承受太多力,所以食嘢比以前節制,唔可以食太多,等佢情況穩定咗之後先再去做狗醫生。」

做狗醫生過3關
如果主人有興趣帶狗狗參加狗醫生計劃,可去亞洲動物基金接受測試。狗醫生嘅甄選要經3個部分,整個考試需時約10分鐘,首先考官會觀察狗隻與主人、陌生人及其他狗隻嘅接觸行為;考官亦會刻意拉扯狗隻耳仔、表皮或尾巴,同佢玩耍,睇吓狗隻會唔會有激烈反應;之後狗隻必須佩帶狗帶,與主人步行時需表現得平和友善,而狗隻需能迅速回應如「坐下」、「站定」或「來」等基本指令。查詢:http://www.animalsasia.org/?hk

騷goods 無添加狗糉
端午節就到,主人可以買啲無添加食材做嘅糉畀狗狗食,應吓節。查詢︰http://fourcloudspet.shopping.dollygirl.hk ####


Milk Milk 金毛尋回犬女仔 6歲 Florence與Milk Milk 擁有深厚感情,平時玩到癲,瞓晒地。


活潑好動嘅Milk Milk,雖然後腳受傷,但Florence仍然每日帶佢去散步,做多啲運動減磅。


Milk Milk平時熱愛活動,每逢夏天,Florence會帶佢去狗泳池游水。


Florence見Milk Milk(右)性格鍾意親近人,所以帶佢參加狗醫生活動,幫助有需要嘅人。


上年Milk Milk嘅後腳斷咗十字韌帶,做了手術後,Milk Milk不能隨便走動,只能攤坐地上,露出可憐嘅表情。


Milk Milk因泌尿系統有問題,膀胱好易發炎,唔可以食有化學成分嘅狗糧同食物,所以Florence專程買咗冰櫃去保存凍肉,整鮮肉畀Milk Milk食。


為咗Milk Milk食得健康,Florence學整風乾食物,風乾火雞腎係Milk Milk嘅最愛小食。


呢款迎夏養生糉,用珍珠米、紅米、糙米等6種穀物包成,因高纖,對狗狗心腦血管有幫助。$17/隻


海帶牛肉養生糉,內含牛肉及海帶,均含有豐富鐵質,有益氣血,$17/隻。 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()