數數手指,仲有約一個禮拜Lucas細佬就出世,臨盆在即,加上之前張柏芝曾經歷兩度小產,謝霆鋒又忙於在內地拍戲,雖然張柏芝家姐已進 駐謝家,24小時侍候在側,兼協助照顧Lucas,但大肚婆情緒難免間中波動。

上週本刊發現張柏芝半夜坐的士直奔養和,相信是為避狗仔隊而漏夜往檢驗,但不排除是感覺胎氣動而求診,睇張柏芝隨時有機會提早再做媽咪。

自嫁入謝家以來,張柏芝一直被當做親生女看待,就算之前慘遭慾照劫,霆鋒依然對佢不離不棄,四哥同拉姑更多次發表宣言力撐新抱。

而成功陀第二胎後,張柏芝得寵指數直線上升,最近謝婷婷就踢爆,霆鋒成日送鑽石張柏芝阿嫂,拉姑則豪擲十幾萬買限量Hermes Birkin益新抱。

迴避傳媒

萬千寵愛在一身,令反叛見稱的張柏芝感動「從良」,尤其曾發生小產事件後,張柏芝今胎更顯得小心翼翼,一改以往高調作風,有喜初期,佢更乖乖遵守拉姑下達的「禁足令」,匿屋企足足三個月。

胎兒穩定後,雖然芝偶有出動,但例必以口罩、Cap帽示人,保持低調。而隨愈來愈近下月初的預產期,鋒芝愛巢舂坎角Ocean Bay外亦開始有記者守候,為免因曝光釀成混亂,不單請來家姐戴碧芝負責接送Lucas返放學,連去醫院覆診的時間亦選擇半夜,避開傳媒目光。

「拉姑知道好多傳媒開始做,張柏芝咁大個肚行動唔多方便,拉姑驚發生意外,所以吩咐芝盡量唔好出街,去醫院都要揀半夜、凌晨呢時間。」知情人透露。

半夜赴院

奶奶下聖旨,張柏芝當然唔敢違抗,除了上月為霆鋒得獎破例到荃灣酬謝四面佛,以及本刊曾發現她有一次大清早乘車出街外,近三個月絕少在正常時間外出。

及至上週,張柏芝忽然於半夜四點幾現身,同樣戴上口罩、Cap帽,一身黑衫在工人護送下坐的士夜闖養和,期間工人化身保鑣不時視察四週,發現記者時,的士更試圖擺脫,當抵達醫院,張柏芝便走進VIP通道失去影蹤。

放假陪產

其實懷孕後,張柏芝幾乎每隔一段時間就傳出情緒不穩的消息,連佢自己都話呢胎比陀Lucas時辛苦好多,冇胃口兼成日嘔,最慘係老公唔身邊,情緒自然差。

「呢排芝間唔中就發惡夢,成日驚個BB有事,搞到精神唔係咁好,拉姑都冇辦法,話差唔多生大肚婆係容易亂諗,只係叫芝放鬆。」知情人稱。

情緒不穩產期臨近,有傳張柏芝情緒不時出現波動。

夜半出車在工人陪同下,張柏芝半夜坐的士闖養和,明顯唔想記者騷擾。

秘走VIP 當晚到養和後,張柏芝極速逃往VIP通道,話咁快影都冇。

張柏芝産前一周情緒波動 夜闖醫院驗胎

張柏芝夜闖醫院驗胎
數數手指,還有約一個星期Lucas的弟弟就出世,臨盆在即,加上之前張柏芝曾經曆兩度小産,謝霆鋒又忙于在內地拍戲,雖然張柏芝姐姐已進駐謝家,24小時侍候在側,兼協助照顧Lucas,但大肚婆情緒難免間中波動。

上周記者發現張柏芝半夜坐的士直奔養和醫院,相信是爲避狗仔隊而連夜去做檢查,但不排除是感覺胎氣動而求診,看來張柏芝隨時有機會提早再做媽咪。

明星靚相大分享☆娛樂八掛週刊雜誌★明星靚相大分享(04月刊)★ 明星靚相大分享(04月刊)★ 娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★ 科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 週刊 及 雜誌(6-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-4月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()