43歲的葉玉卿96年下嫁美籍商人胡兆明(Jeffrey)後,便移居紐約專心相夫教子。二人育有三名子女,分別是11歲的胡芷欣(Victoria)、9歲的胡可聰(暱稱JJ)及7歲的胡以聰(Jeffreson)。退出娛圈14年的卿卿,上周四(12日)和坐擁80億身家的丈夫及三名子女乘坐私人飛機來港公幹兼度假,衣錦還鄉。
本周日(15日)卿卿接受本刊專訪時大談子女經,她直言現時身家夠食幾代,為了防止子女做二世祖,她會嚴管子女物質享受,「我想佢哋學懂珍惜同感恩。」


上周四(12日),卿卿抵港度假,老公是名副其實的億萬富豪,但卿卿坦言不會給予子女過分物質享受,她說:「我覺得我嘅仔女好幸福,好似啱啱出iPhone 4,佢哋就可以一人一部,因為我想佢哋盡快認識呢啲新科技,又想佢哋返學同我多聯繫,所以我會買。但係平時,如果要扭我買嘢,佢哋要俾原因,或者大時大節先准買,我想佢哋明白don't get thing for nothing。」卿卿說她要嚴管子女物質享受,是因為兩年前曾受教訓。當時子女要乜買乜,結果子女去到全美第2大的玩具店時亦毫不興奮,「當時我好心痛,因為已經冇玩具可以刺激佢哋,少咗好多快樂。記得自己細個,如果阿哥俾100蚊零用錢我,我已經好似得到全世界,會滿足、會感恩。所以之後我改變策略,唔再隨便買嘢俾佢哋。」

孻仔超嗲
當日記者於早上11時到訪,卿卿的大女預備起床,但7歲的孻仔Jeffreson卻賴床,卿卿即扮小昆蟲o氹佢:「毛毛蟲嚟捉你嘞!」匿喺被窩的Jeffreson發出卡卡笑聲!


15分鐘後,肯起床的Jeffreson第一時間撲向媽咪,要媽咪抱抱。望住呢位大BB,卿卿說:「雖然佢已經7歲,不過仲係好嗲,所以我都要扮小朋友語氣同佢傾偈。」說罷卿卿即用BB聲跟孻仔說:「我哋鬥快洗面面!」

大仔嫁得過
9歲的JJ當然未拍過拖,不過已被媽咪預言係一個專一男。「佢對每件玩具都好長情,又鍾意幫工人、園丁做家務,係專一嘅family man,嫁得過!」雖然當日記者無緣睇到JJ做家務,但見佢識得沖咖啡,又主動開門迎接記者,食早餐時又陪細佬玩玩具飛機(右圖),非常乖巧。

長女有主見
雖然大女只得11歲,但她極有主見,卿卿說:「佢3歲已經要自己襯衫,好有主見,有次跟爸爸出席商務午宴,佢堅持着鞋唔着襪,我成日為咗呢啲事同佢嗌交。」有主見的Victoria,當日更發揮大家姐本色,幫兩個細佬預備外出的東西,連卿卿都忍不住讚她:「真係幫得手!」

大女生日齊學烹飪
大女今年11歲生日,卿卿沒有送名牌禮物,只和她上親子烹飪班,但已逗得女兒超開心,「阿女話我從來唔下廚,咁呢啲有工人做,我寧願將煮飯嘅時間用嚟陪佢哋。所以我諗到同佢一齊參加烹飪班,一齊煲湯、整沙律同做pizza,唔使好多錢已經令佢過咗一個好難忘嘅生日。」
卿卿這次回港,並沒有保鑣或保母隨行,但她一個人湊三名子女亦不覺辛苦,「平日我哋都冇用保鑣,覺得唔需要,亦唔想仔女覺得自己與別不同。我成日同佢哋講,媽咪一定早走過你哋,如果冇咗我嘅照顧,你哋會點?一定係靠自己,我依家送俾佢哋最好嘅禮物,就係教佢哋做個開心嘅人。」
卿卿說從來不會迫子女讀書,但三位子女的讀書成績均不俗,「我每日生活就係安排佢哋參加不同活動同興趣班,好似大女同大仔話要買小提琴,有興趣我會俾佢哋學,但我唔准佢哋輕言放棄,隨時話唔想學就唔學。」
卿卿沒有期望子女將來承繼生意或成為專業人士,只希望他們快快樂樂,好像Victoria近日被邀參加兒童選美活動她亦不阻止,Victoria最後殺入決賽,但因全家來港度假而被迫退出,卿卿說:「選美令佢可以面對自己,當係接受挑戰。如果佢大咗要選美,我都會陪佢返香港選。」

胡兆明發達之路
葉玉卿夫婿胡兆明94年於美國成立「香港超市」,之後分店愈開愈多,現時全美共有12間。00年胡注資西雅圖生產電腦軟件的Detto公司,成最大股東,03年出任美國一家於納斯達克上市公司主席。
胡亦沾手地產,00年斥資5,400萬港元買入紐約長島佔地十二畝的百年古堡莊園築愛巢。04年又斥資5億5千萬在紐約興建兩幢相連的19層商住大夏,並以長女Victoria的名字命名,樓盤售出後,為胡帶來10億進賬。
06年胡投資逾億於紐約開設國際銀行,讓卿卿成為銀行股東之一。07年胡與朋友合資買賣私人飛機,估計胡現時身家暴漲至80億。


諗計o氹出鏡
葉玉卿三名子女非常怕醜,在逾3,000呎的君悅酒店總統套房內刻意避開鏡頭,為着攝影師能順利拍得與子女溫馨合照,卿卿趁子女對住電視熒光幕玩遊戲機時從後攝位,長女與大仔即黐實媽咪,惟獨孻仔攞住遙控器唔肯離開坐位,顯得離行離列。


近年甚少接受訪問的葉玉卿擔心衣着太隆重會給人晒命感覺,她解釋:「因為今次旅程好多時要陪老公應酬,帶得好少casual衫,身上呢件係其中一件。」


胡兆明平日工作繁忙,陪子女時間不多,但每年必定帶家人旅遊5至6次,而子女亦非常黐爹哋。


毛毛蟲嚟捉你嘞!(真實對白)


真係幫得手!(真實對白)


06年胡兆明投資開設國際銀行,開幕當日,葉玉卿以賢內助身份幫手打點。《蘋果日報》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()