响八月一日睇完港姐撞車嘅馬賽,架車已經極速整番好,早兩個禮拜(八月七日)佢約咗車房負責人响銅鑼灣見面,一手交錢,一手交車匙。
成疊一千蚊紙找數,遲吓仲要賠錢俾另一架車,破財馬賽交收完成,即刻去睇《壞蛋獎門人》(Despicable Me)笑番餐飽。不過因為同車房職員傾耐咗,入得戲院,已經開咗場半個鐘。


一個人睇笑片,剩女指定動作之一,以為馬賽之後會約班姊妹撐枱腳講是非,點知佢繼續玩自閉,一個人行街shopping,但目標唔係衫褲鞋減價大特賣,而係去精品店睇麥兜公仔,再去「無印良品」買七彩原子筆。
Dry到咁,八珍在此呼籲吳卓羲不如將錯就錯,真係狼溝馬賽,減少香港寂寞剩女人數,回饋社會!


啱啱廿三歲,馬賽童心未泯睇麥兜唔出奇,但零妝膚色一笪笪,仲要突然心口平晒無肉,做剩女啫!都要keep吓o架!


車房四眼仔接過一疊一千蚊紙後(紅圈),就交番條車匙俾馬賽,話晒撞花架寶馬,就算損毀唔嚴重,整車錢唔慌平得去邊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()