詩雅和冼色麗在電影《囡囡》中飾演援交少女,各有大膽場面,冼色麗日前接受訪問說:「我覺得最大膽嘅戲有兩場,一場係同個客喺街度咀到去酒店,另一場就喺酒吧入面。」詩雅則指今次演出已是底線:「我最激係要扣住手銬同對手玩 SM,最激嗰 part我哋交咗畀台灣演員做,佢要半裸上身,我自問過唔到自己嗰關。」說到最難地方,二人同聲指是講粗口,詩雅說:「開頭唔記得要加啲粗口字入去,後尾練多咗越講越熟,我哋幾個女仔傾偈都會唔覺意講咗,爸爸媽媽都話我變到好爛口,好彩家戒甩咗。」

被誤會援交 放大圖片
詩雅在片中與對手有多場咀戲和床上戲。劇照

詩雅在片中與對手有多場咀戲和床上戲。劇照

問詩雅如何投入角色?她即自爆事說:「有次我膽粗粗去搵社工,睇吓佢可唔可以幫我聯絡到啲援交妹妹,點知個社工誤會咗我做援交,仲叫我入房想開導我。」採訪:譚倩宜攝影:彭琮然服裝提供: tout a coup


冼色麗(左)和詩雅為拍攝《囡囡》拋棄純情形象,大講粗口兼有連場大膽戲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()