厭做玉女 性感受阻Stephy:我啲歌迷較保守

向來走玉女及才女路線的鄧麗欣( Stephy),為了突破自己轉型多元化藝人,近日一改其清純形象,穿上性感歌衫變身跳唱女王,將自己以往收得極密的好動一面展現人前。但她坦言因其歌迷比較保守,平日連她穿得比較性感一點也不喜歡,所以轉型初期頗為擔心。

鄧麗欣最近忽然改變形象,穿上性感服飾又唱又跳,還無端端多了一個「跳唱女王」的封號, Stephy說:「我其實唔想俾人封上任何稱號,亦都唔想成日俾人定型係邊一種歌手,希望有多啲嘗試,睇吓大家接唔接受。」Stephy表示當年 Cookies也是跳舞組合,她對跳舞其實有一定興趣,只是近年其作品以慢歌比較多,故沒有機會改變,但近日她想開始尋求突破。

「我都好玩得」

Stephy說:「大家經常見到我都係文靜一面,其實我仲有好動嘅一面,我都好玩得,好好動,唔想人哋只係覺得我係玉女,做藝人應該要多元化。」忽然轉型, Stephy透露當初最擔心的不是要穿性感歌衫,反而是怕歌迷不接受,她說:「我啲歌迷都比較保守,有時我着得少啲,都問我做乜嘢咁性感,好彩隻歌出咗之後,佢哋都接受到,都覺得我跳舞好睇。」

放大圖片
轉型做跳舞歌手, Stephy謂最擔心歌迷不接受她行性感。資料圖片

轉型做跳舞歌手, Stephy謂最擔心歌迷不接受她行性感。資料圖片

放大圖片
自言對跳舞有一定興趣的 Stephy,笑言不想被人定型做玉女,所以追求多元化發展。

自言對跳舞有一定興趣的 Stephy,笑言不想被人定型做玉女,所以追求多元化發展。

苦練性感眼神 放大圖片
Stephy指記快歌舞步不困難,難在如何擺出性感又誘人的眼神。

Stephy指記快歌舞步不困難,難在如何擺出性感又誘人的眼神。

Stephy又謂記快歌舞步一點也不困難,最難是要她擺出性感又誘人的眼神,她笑謂:「排舞師成日鬧我,話我眼神唔夠殺,逼我返屋企日日對住塊鏡練眼神。」採訪:胡比 攝影:仇志德Hair: Vince Pang@IL Colpo TST服裝: Cocktail


Stephy近日一改玉女形象穿上性感歌衫又唱又跳,還忽然多了個跳唱女王稱號。

方力申探班冧 Stephy

轉型跳唱歌手的鄧麗欣早前推出新碟《 No One Knows》,反應熱烈,唱片公司近日決定推出第二版,並收錄了四首新歌的 MV。早前 Stephy頸部受傷,但她依然帶傷拍攝《花小姐》 MV,獲治療師專程到場為她按摩,希望減輕其痛楚。至於 Stephy的緋聞好友方力申,當日也有現身探班為她打氣。

負傷拍 MV 放大圖片
頸部受傷的 Stephy,獲治療師到場為她按摩。

頸部受傷的 Stephy,獲治療師到場為她按摩。

雖然 Stephy負傷上陣拍 MV,但她表現專業,她說:「今次籌備新碟同排練都好趕,加上我又要返內地拍劇三個月,之後好多宣傳都做唔到,希望歌迷可以體諒。」一向舞藝不精的小方大讚 Stephy跳得好,他說:「換轉係我一定唔可以好似佢咁,喺咁短時間內跳得咁好,我真係好佩服佢嘅毅力。」撰文:林妃


Stephy拍攝《花小姐》 MV當日,方力申特地現身為她打氣。

Stephy負傷勁舞小方「蜜蜜」探

鄧麗欣(Stephy)日前為新歌《花小姐》拍攝MV,雖然早前不慎弄傷頸,但她仍穿上貼身舞衣勁舞,並有治療師在場為她按摩減輕痛楚。期間,緋聞男友方力申不避嫌前來探班,又大讚Stephy跳得好:「換轉係我呢個不擅舞藝嘅,唔可能喺短短時間內有咁嘅成績,好佩服佢嘅毅力,要向佢好好學習!」


Stephy以誘人Body Suit示人,煞是性感。
Stephy以誘人Body Suit示人,煞是性感。

由於新碟《NO One Knows》首版反應好,公司遂決定推出第二版,Stephy對此感高興,還感激歌迷支持她轉走跳舞路線:「每次出碟我都想畀新鮮感大家,得到大家嘅支持好開心!」


小方專誠探班,Stephy當然甜入心。
小方專誠探班,Stephy當然甜入心。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()