何鴻燊早前獲頒大紫荊勳章,之後又 89歲生日,其間女兒何超儀在外地拍片及宣傳,她選擇缺席授勳儀式,但就秘密返港靜靜為父賀壽,言談間更似乎暗寸有份出席授勳儀式的三、四房博影相。


其他娛樂名人影片

何超儀正於美國拍新片《 Courier》,其間曾飛往倫敦數天宣傳她投資及演出的《維多利亞壹號》,由於已向《 Courier》劇組請假一次,為免影響拍攝進度,早前賭王獲頒大紫荊勳章,超儀也只好缺席。

放大圖片
《維多利亞壹號》在多個電影節獲獎。劇照

《維多利亞壹號》在多個電影節獲獎。劇照

放大圖片
超儀對有錢人世界感到厭倦。

超儀對有錢人世界感到厭倦。

靜靜賀父生日 放大圖片
賭王獲頒勳章當日,三、四房的超雲和超欣都有現身。資料圖片

賭王獲頒勳章當日,三、四房的超雲和超欣都有現身。資料圖片

不過,超儀原來曾神秘返港兩天,與父慶祝 89歲生日,她早前接受電話訪問說:「喺爹哋攞牌同慶祝生日之間揀,一定揀一家人靜靜哋同爹哋過生日,而唔係騰來騰去博影相好似做宣傳咁。」超儀早前往倫敦宣傳《維》片,接受多本電影及潮書包括《 Empire》及《 Dazed》、《 Clash》等訪問,她說:「《 Clash》將《維》片同妮坦莉寶雯演嘅 cult片《黑天鵝》( Black Swan)相提並論,同埋套戲又喺好多海外電影節攞獎,係支好大嘅強心針。」

慶幸屋企打本

接受《 Dazed》訪問時,超儀說:「演戲係逃避現實嘅方法,我知唔應該抱怨自己嘅出生背景,但有錢人世界令我好厭倦。細個時媽咪最鍾意鼓勵我喺人哋面前唱歌,令我對唱歌演戲產生興趣,點知到我 18歲想申請入讀演藝學校,撕爛張入學申請書嘅又係佢,所以屋企肯打本畀我開電影公司,呢個轉變令我好驚喜。」採訪:梁錦貞攝影: Vernie Yeung(何超儀黑白照片)


超儀接受多本外國雜誌訪問,宣傳《維》片。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()