郭秀雲、羅寶文、陳細潔和議員陳淑莊、涂謹申及龐愛蘭,昨日在銅鑼灣出席「萬人齊撐寵物友好香港簽名大行動」記者會,發起人羅寶文說:「想爭取政府畀寵物進入各區海濱長廊,家好多公園都唔畀帶狗入去,其實夜晚唔係咁多人用時,可以畀寵物共用。」

入境手續難 放大圖片
羅寶文(右)的狗仔好得意,龐愛蘭爭住摸。

羅寶文(右)的狗仔好得意,龐愛蘭爭住摸。

郭秀雲昨日帶了 Savannah品種的非洲草原貓到場為羅寶文打氣,她的貓取名 Cuka,外形十足豹貓混合體,重 28磅身長 3呎,郭秀雲說:「周慧敏隻豹貓係東南亞野貓同家貓混種,我呢隻就係周慧敏嗰種豹貓再同非洲一種草原貓混種,喺美國繁殖,價錢好貴,但經香港漁農署申請入境,手續仲難,隻貓嚟到已經 8個月大。「我訓練佢出街,有次有架巴士經過,佢驚到後腳撐一下,我右手腕即刻流血見骨,縫咗兩針。」採訪、攝影: Ingrid Chan


郭秀雲用手推車帶大貓咪 Cuka出街。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()