玩殘 Edison 轉向台灣集郵Cammi:好鍾意小豬

【《蘋果》專訪】陳冠希( Edison)被 16歲慾照學生妹謝芷蕙( Cammi)玩謝,形象插水, Cammi自爆受情慾事件打擊曾萌自殺念頭,幸好夠堅定重新振作。滿腦少女夢的 Cammi表示拍拖講啱 feel,掟走 Edison後,此刻夢中情人已鎖定台灣帥哥羅志祥(小豬)。 撰文:比華利


其他娛樂名人影片

模謝芷蕙有見跟陳冠希啜爆慾照事件漸淡化,她已開始逐步解封,希望趁聖誕新年檔彈出銀, Cammi昨日放學後即戴上大眼仔化濃妝接受本報專訪,力谷她與同門師姐推出的月曆。

放大圖片
Cammi表示因為愛看台劇而大冧羅志祥。 資料圖片

Cammi表示因為愛看台劇而大冧羅志祥。 資料圖片

放大圖片
Cammi啜爆陳冠希的慾照,立即令她熱爆全城。 資料圖片

Cammi啜爆陳冠希的慾照,立即令她熱爆全城。 資料圖片

刪除慾照短訊 放大圖片
16歲模 Cammi近日跟同門師姐推出性感月曆。

16歲模 Cammi近日跟同門師姐推出性感月曆。

Cammi穿上背心短褲在戶外拍照,看到花園有柱,自稱仍是處女的 Cammi興奮走近狂玩轉圈,童心未泯。對於 Edison早前在北京出席活動,就偷嗒 Cammi事件,自認錯得太笨,她則說:「成件事都過咗去,大家都受傷害,希望件事快啲丟淡,我會專注讀書同做嘢。」 Cammi表示跟 Edison分手後,她為盡快撫平傷痛,手機上的啜爆慾照和情慾短訊全部刪除,她說:「我家冇佢電話㗎喇。」問 Cammi可打算送 Edison性感月曆,她說:「下次活動有機會見到佢咪送。」似乎要讓 Edison對足她一年。 Cammi自爆拍拖講啱 feel,現在中港台哪個男星最合她心水? Cammi說:「我好鍾意小豬,佢係我偶像,我好欣賞佢做戲。我有睇佢《娛樂百分百》好搞笑。」

周日出動銀

Cammi指爆出情慾照後,她的人生一度進入黑暗期,她說:「我嗰排試過鑽牛角尖,諗過死咗佢,但後來諗番父母,自己就唔敢再諗,死咗就好可惜,瞬間就冇咗呢種諗法。」 Cammi先後跟中港台的 Edison、萬寧哥哥沈志明和井柏然爆緋聞,她說:「我本身都唔集郵嘅,我始終係女仔,俾人咁叫梗係唔好。」 Cammi周日便出動做商場騷。


穿上短褲晒長腿的 Cammi,不停玩柱轉圈。 攝影:葉君海

Cammi貪得意集郵

16歲o靚模謝芷蕙(Cammi)的床照事件已過了一個月,對於被指與形象指導張學潤(Nelson)十足餅印,她說:「完全唔似囉!五官都唔似!不過幾好笑,都幾有娛樂性!」她將與Nelson出席商場騷,對方更為她擔任形象指導。對於被封為「集郵女」,她說:「呢個名好難聽!邊有女仔鍾意畀人話集郵!我只識被動,從來唔識主動!我有集郵,但只係集Hello Kitty嗰啲得意嘢。」她揚言現已學懂帶眼識人:「爹哋依家唔畀我過11點返屋企,總之以後好好讀書!」

Cammi介意被稱為「集郵女」,並自稱向來被動。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()