李玟和李美鳳昨日來港出席活動,兩人一個新婚,一個久婚。李玟自爆婚後只見過老公兩日,造人都沒時間,非常恨見面;結婚十多年的李美鳳則難得撇甩老公,早前歐遊十多天更有法國男士送朱古力,她直認是回春之旅!

李美鳳和李玟昨日在尖沙嘴出席 Estee Lauder新專櫃開幕,兩人為慈善 box set簽名,幫 UNICEF籌款。一身紅裙配綠鞋的李美鳳,非常有節日氣氛,成功搶去比她年輕一大截、新婚的李玟鏡。

放大圖片
李玟十月嫁給 Bruce,兩人婚後居然只見了兩日。資料圖片

李玟十月嫁給 Bruce,兩人婚後居然只見了兩日。資料圖片

放大圖片
李美鳳和老公鄭翔中結婚十多年,恩愛得形影不離。資料圖片

李美鳳和老公鄭翔中結婚十多年,恩愛得形影不離。資料圖片

老公好開心 放大圖片
李玟(左一)和李美鳳(右二)和品牌中外高層各自談笑甚歡。

李玟(左一)和李美鳳(右二)和品牌中外高層各自談笑甚歡。

李玟 10月底和富商 Bruce結婚,婚後她密密工作又開騷,問她新婚的感覺?她說:「我噚晚問 Bruce我哋嘅新婚感覺,佢話:『婚後我只是見到你兩日,但真的很開心很開心!』佢好掛住我,不過都知我份工係咁,家又做番空中飛人,之後又去北京同 Black Eyed Peas演出。」婚後一個多月才見兩天,生仔大計豈非很難?她說:「順其自然啦。」不追龍 BB?她說:「趕唔切啦,你哋同 Bruce講。」李玟謂聖誕會放兩星期假陪老公,一齊返美國探夫家家人, 1月再開工。李美鳳剛好相反,結婚十多年,長年和老公孖公仔出入,她自爆最近和舊同學去了德、法旅行 14天,容光煥發直認回春:「真係回春,後生咗幾年,同啲大學同學一齊,感覺好自在、好似返學咁,真係返番去讀書時代。」心情靚絕的李美鳳,滔滔不絕,分享嫁到德國、法國的女友們的子女生活等:「嫁咗唔同種族嘅丈夫都好開心,外國人有外國人嘅風趣,將來個女話嫁外國人,我都 OK。」

唔敢招艷遇

問丟下老公半個月,回台豈非要好好補償?李美鳳說:「我哋日日一齊,形影不離。」問她今次有否艷遇?她說:「追嘅就冇,不過食飯都有法國男士送朱古力畀我,仲話叫我食嘅時候要諗住佢,法國人真係好浪漫!大嘅艷遇真係冇乜,有都要避開,因為有家室。」採訪:盧妹攝影:林德雄


李美鳳(右)和李玟一紅一白,艷光四射。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()