日本拉麵風吹極都未完,如Michael所說,香港的拉麵店就快比東京還要多。
不過這間周月卻是令Michael引頸以待的日本拉麵品牌!
「呢間拉麵店早在05年喺四國愛媛縣松山市開第一間店,今次空降香港,老闆好有心機,唔單只醬油由日本空運到港,連裝修、擺設同餐具都好有日本風味,隻隻碗都係人手繪製㗎。」


其實日本拉麵店進軍香港,空運日本食材、拉麵機同日籍師傅,已經是基本要求。但周月的沾麵造得出色,除了因為師傅堅持每日12:30pm在半開放式廚房製麵,還因為他們用特定的比例混和2種日本麵粉,一種是用來造拉麵的,另一種則是用來造烏冬,所以吃起來小麥味更濃,更有口感,加上這裏的沾麵比市面的要粗2-3倍,所以吃起來更煙韌、更彈牙,亦可以掛到更多湯汁。
提到沾麵湯汁,這裏真的好巴閉。拉麵店和有140年歷史的日本百貨公司梶田商店合作,特別製作一款在木桶發酵18個月的專用醬油造湯底。然後師傅加入乾帆立貝粒、沙甸魚粉、鯖魚粉、純米醋,再溝入熬煮了6小時的雞湯,雞味香濃卻沒有蓋過魚的鮮甜味,比起普通豬骨湯底更易入口。最特別是,湯汁面有一層1-2cm的油,這是特別用乾帆立貝粒和純日本大豆白絞油,慢火煲煮30分鐘而成的,加到湯中,唔但只唔油膩,更為魚的鮮味加了分。其實大豆白絞油是純大豆油,健康到連日本的BB奶粉都有,絕對唔會太肥膩。

即場製麵示範


周月真係我近期的新寵兒,特別佢個沾麵,好少香港拉麵店會造到甘彈牙有咬口,而個湯濃又唔會太膠,張住個口。

周月
地址:中環歌賦街5號電話:2850 6009

《FACE》飲食版監修人少年食神 Michael 何謂missing out?
本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。每期少年食神Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。 ####


Tsukemen $85


全人手繪製的陶瓷碗


在日本廣島的周月分店

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()