陳姿允 博客名媛

 

對於「名媛」一詞,大概你都會諗起身穿Victoria Beckham一類的貼身裙,高貴氣質、斯文淡定靚女。偏偏今日的主角,最愛大膽試新嘢,着衫睇心情,九唔搭八又搭得靚多驚喜,夠精采。已故時裝設計師俞儷軒大女陳姿允(Charlotte),8歲已接觸時裝,跟住媽咪到巴黎坐足Chanel店4粒鐘入貨,自己偏不愛走時裝這條路,在紐約大學經濟系畢業,即獲銀行取錄做分析員,做足6年,去年4月決心辭去高薪厚職搬往北京,發展internet事業,被中國版《Vogue》邀請寫專欄,兩星期前返港,即被邀出席各大品牌event如Alexander Wang及Furla,Charlotte亦自言「註定逃避不了時裝。」

Charlotte's Profile
年齡:28歲學歷:紐約大學經濟系畢業工作經驗:曾任銀行分析員6年

Style check
1. 一定要搽深色唇膏,最愛Tom Ford嘅Black Orchid。 2. 每日都要戴太陽眼鏡,最冧怪款或圓形復古款,Aviator一定no way。 3. 每邊手都一定要戴最少一隻戒指,同一定大大隻夠chunky,近期最愛Adina Mills。

《Ketchup》Ketch 陳姿允
《Ketchup》每期為大家介紹城中最強fashionista,自稱時裝insiders的你們,不能不認識。

紐約大學畢業,又在北京替中國版《Vogue》寫專欄,邊個地方的人最有型?
北京沒香港般資訊發達,少了模仿,更有自我風格;香港很多人,一味直抄,不會有自己故事,好悶。北京我最鍾意后海附近的鼓樓東大街,好多型人,我在那裏認識了不少玩滑板、做雜誌、畫畫、音樂家等。至於時裝icon,我從來沒有特別鍾意那一個,不人云亦云,有自己的風格,就好。

童年回憶中,你說最愛媽媽當年染了紅頭髮,全身穿上Issey Miyake,很前衞。那你又幾多歲開始留意時裝?
我8歲時已經同媽咪講,可唔可以買個Chanel、LV袋仔畀我,最終媽咪真係買咗個LV腰包仔畀我,嗰陣覺得自己好型㗎。後來十幾歲,最反叛青少年時期,當年好討厭名牌,鍾意raver style,乳牛紋超闊喇叭褲,膠tube top,家睇番都覺得好恐怖。後來成日去party,愛上買裙仔,扮到成個barbie。我愛儲衫,就算唔着,都會儲好。到出嚟做嘢,開始鍾意型嘢,近年最愛買飾物。

你連沖涼都唔除的頸鏈,是你自己畫圖設計,為什麼圖案是眼睛?會否設計飾物給男友呢?
紐約讀書時的同房是摩洛哥人,她告訴我土耳其有個傳說,藍眼睛可辟邪,我好細膽,索性畫一個給自己趕小人。男友做銀行,着衫好formal好正經,全身Ralph Lauren,身上唯一飾物只是手表,唔會設計飾物畀佢。

媽媽留給你很多名牌寶物,最有感覺、最靚是那個?
媽媽當年好鍾意Bulgari,家每次見到都會諗起佢。我最愛她的Chanel,80年代很興金色,Chanel也有很多金色飾物,將80年代的特色完全呈現,很有歷史價值,時裝是應該有內容。

你曾於訪問說過夢想是華爾街,那麼現在有改變嗎?
做了銀行6年,開始想試試新的一頁,我夢想是change the world,一件很小的事但可影響大家的生活,例如Google Map、instagram、facebook等。我想設計一個life style的app,好似Four Square app,你去到邊都可以影張相check in,同時你可以create list,例如你愛買古着,佢可以list晒你行嘅地方,你可以follow唔同的人。

 
時裝這個東西,不需要一定去「做」才懂,Charlotte選擇讀好書,做銀行分析員,現在替人大委員長萬里孫女萬寶寶做高級珠寶,也不是負責設計,她愛管數,只做發行及策略。媽媽果然留給她與生俱來的時尚觸覺,不做時裝界也可穿得潮,襯得好。 ####


Ksubi毛毛頸飾、MMM米白overall、John Galliano桃紅色漸變連身裙


Chanel vintage 黑皮背心、Alexander Wang釘珠短褲、Hermès腰bag、Chanel菱格cuff、自家設計土耳其藍眼頸鏈、金屬手鐲(購自峇里)、Adina Mills礦物戒指、vintage眼鏡、Jeffrey Campbell platform


Oliver Goldsmith太陽眼鏡、American Apparel 白恤、Versace黑色bra top、貝殼clutch、Suno幻彩長褲、Dress Camp毛毛high heel


媽媽儲Chanel,Charlotte儲眼鏡。


Vintage Kimono(購自日本)、Chanel vintage chain bag當背囊用

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()