郭羨妮同馬浚偉早年曾經因為傳緋聞而鬧不和,搞到兩個好似仇人咁,街頭見到對方,街尾就走都走唔切。但係點知過咗10年之後,佢哋兩個因為合作拍劇集《隔離七日情》而和好如初,呢劑真係開心到有如「有情人終成眷屬」咁開心。馬仔話,件事過咗咁耐,一直至最近,因為佢哋一齊去新加坡登台,先有機會同郭羨妮好好咁傾咗一次,原來成件事係有個小人從中作梗,分別喺對方背後講是講非,兩個到依家先知大家都誤會咗大家。唉,本來好端端甚有可能發展出一段美麗愛情,依家搞到咁嘅地步,男才女貌又登對,辣妹都覺得幾可惜嘅!


新劇《隔離七日情》於電視城開廠拜神,睇吓馬仔笑得幾開心,梗係喇,呢劑話晒都叫「舊情復熾」嘅!不過係友情之嘛。




馬仔同郭羡妮兩個全日形影不離,更係全場嘅焦點,雖然佢哋異口同聲只屬朋友關係,喂,不過世事變幻莫測嘛!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()