許志安為了翻兜Sammi,甘願狠飛拍拖三年的Michelle(余德琳)。正當外界以為安仔對Sammi癡心一片,卻又忽然殺出前助手細佬(潘恆章)自爆與安仔相戀兩年的秘密關係。
紙包唔住火,秘密情人陸續引爆,原來大話安與前助手細佬拍拖之前,03年已經瞞住Sammi,秘嗒電影《性感都市》的對手張栢芝,大玩一腳踏兩船。雖然安芝戀由秘密速食到分手,只短短3個月貨仔,但激情之時,安仔甘為栢芝首度公開單身宣言,與Sammi劃清界線。
7年來頻頻撇女的安仔,與Sammi復合不成,反被踢爆花心情史,認真始料不及!


當年一直有傳安仔與前助手細佬拍拖,但他對緋聞堅決否認,回應時還說:「得啖笑。」直至近日細佬自爆戀情,直指兩人曾秘密拍拖兩年,至07年因Michelle介入才分手,大話安才即時現形。原來,在細佬之前,安仔曾與栢芝有過一段短暫的地下情,至今終於被揭。

拍《性感都市》撻 着
安仔與栢芝秘密撻着之作,是03年底合演以《Sex & the City》為藍本的《性感都市》。片中索女如雲,有朱茵、劉嘉玲、張文慈及蒙嘉慧等,但安仔只對當時屬娛圈神女的栢芝起痰。

為栢芝宣布單身
有人因喺Michelle同細佬兩宗嘢入面不值安仔假惺惺嘅行為,向記者爆料:「細佬自爆戀情,又話安仔係好人,講到安仔有情有義,我哋班friend好唔忿氣,其實安仔好花心。03年安仔同Sammi離離合合,直至年底仲藕斷絲連。就喺呢段時間,安仔接拍王晶電影《性感都市》,同栢芝飾演情侶。其實電影一開拍,安仔已經喉住栢芝,當時霆鋒飛咗栢芝翻兜王菲,令栢芝情緒好低落。安仔近水樓台,藉拍戲朝夕相對成日安慰佢,結果合作個零月安仔就將栢芝溝到手。兩個撻着無耐,栢芝就要求安仔同Sammi斬纜,結束拖拖拉拉關係,無幾耐安仔就高調宣布單身,同Sammi劃清界線。之後Sammi因為情緒病,開始收埋自己,所以由始至終,Sammi都唔知栢芝嘅存在,但一直暗戀安仔嘅助手細佬就知情。」
記者翻查新聞發現,安仔於04年2月情人節前,在一個活動上主動公告天下:「我依家係單身!」單方面宣布和Sammi分手,跟早前飛Michelle宣布單身做法同出一轍。
為了栢芝,安仔決跟13年情的Sammi斬纜,但他與栢芝的地下情亦只維持三個月。據悉分手導火線是安仔在棄文投芝後,發現要他二揀一的栢芝,竟同時暗交陳冠希。

安仔怒撇栢芝
知情者說:「栢芝同安仔拍拖,一來為咗激霆鋒,二來當佢係水泡,而且佢同一時間又翻兜四年前撻着過嘅Edison,搞到啲關係好混亂,當時霆鋒都知情。不過安仔好識o氹栢芝,栢芝講過鍾意啲乜,安仔第二日就送俾佢,搞到栢芝最後動真情。本來安仔諗住同栢芝玩認真,點知有個朋友有日同安仔講,話喺Edison屋企玩時,見到栢芝同Edison成晚黐實好曖昧。安仔聽到嬲到爆,即刻審問栢芝,栢芝亦無否認,安仔好要面,點會同人分享女友,於是佢即刻同栢芝講分手,好撇脫。」
安芝戀由拍拖到分手都冚到實一實。栢芝被安仔狠飛後,情緒再受刺激,經常在夜店買醉,佢飲多兩杯就同朋友哭訴被安仔飛,所以佢哋嘅戀情先喺朋友圈中傳開。知情人士說:「栢芝同蘇永康最啱傾,所以佢經常同向蘇康訴苦,求佢幫口游說安仔復合。雖然安仔一走唔回頭,但蘇康見栢芝失戀後癲癲喪喪,所以都逢call必到,搞到被傳媒話佢想追栢芝,真係啞子食黃連!」
安仔飛栢芝後,一度嬲爆拒與她聯絡,直到半年後才與栢芝恢復交往。栢芝同安仔散咗初期,關係好差,但經過蘇康調停,半年後兩個主動聯絡做番朋友,好似無事發生咁,閒時都有sms聯絡。05年安仔開演唱會,栢芝都有去捧場。之後栢芝同霆鋒拍《無極》,當時兩個都仲好有feel,所以06年就喺番埋一齊。

安仔拒回應
本周二(17日)霆鋒出席主演電影《綫人》首映時,記者問他知否老婆栢芝曾是安仔的秘密情人,他聽罷即力撐老婆:「呢啲娛樂系列嘅嘢,我同太太都好明白。至於你問我知唔知呢件事,我答你:我諗唔係囉!」
霆鋒力撐老婆,不過當日有份拍《性感都市》的張文慈,被記者問到當日知否安芝暗撻時,她即驚青說:「我唔識睇喎,但又唔敢話無,因為我份人好後知後覺。你都係唔好問我,我真係唔清楚。」本周三(18日),記者致電東亞發言人梁小姐,她說:「關於安仔嘅嘢冇回應!」

興用承諾冧女
許志安安仔其貌不揚,卻深受女性歡迎,原來他興用承諾冧女。因此可與鄭秀文拖拉十幾年,與助手「細佬」秘戀兩年仍得對方開腔力撐。至於7月底才被飛的余德琳,至今心情仍未能平伏。

廚房宣言 鄭秀文
90年參加新秀入行的Sammi,加入華星不久即與同門的安仔拍拖。01年有傳Sammi與古天樂拍攝劇集《寵物情緣》撻着而跟安仔分手,但02年初安仔與Sammi同得無綫《十大勁歌金曲》的「最受歡迎男、女歌星」,安仔在台上發表廚房宣言(小圖),令坐在台下拍拖12年的Sammi感動得淚如雨下,甘心同安仔復合,直至04年才分手。不過,多年來安仔與Sammi欲斷難斷,就算今年初已有正印女友余德琳,亦不避嫌常借故與Sammi親近。7月底安仔撇余德琳部署再度翻兜Sammi,Sammi雖然急急撰千字宣言拒復合,但字裏行間不諱言諗過復合。


公認安嫂 潘恆章
曾擔任安仔助手20年的細佬,一直暗戀安仔。05年她和安仔同屬單身,她趁一次與安仔及朋友到泰國旅行時,主動提出既然大家都冇拍拖,不如一齊,得安仔首肯,正式由助手升格女友。拍拖後安仔對女友百分百信任,任對方掌握財政大權,05年安仔獲「十大傑出青年」時,在台上兩度多謝細佬支持。07年安仔喪父,細佬為許父戴孝。據知安仔曾承諾跟她結婚,當時她在許家已是公認的安嫂,後因余德琳介入才與安仔分手,安仔因歉疚而付百萬遣散費。


當眾求婚 余德琳
安仔07年雖與細佬相戀,但經老友王傲山介紹認識余德琳(Michelle),安仔不久便與Michelle拍拖,跟細佬斬纜。08年1月安仔正式承認與余德琳拍拖,二人本來亦發展順利,安仔試過於一個飯局,當住親友面前承諾與跟余結婚,並得到余的父母首肯。但今年開始安仔在工作上有很多跟Sammi接觸機會,令Michelle與安仔起摩擦,安仔更於7月底高調宣布與Michelle分手。

04年初關係7國咁亂
03年尾安仔因拍電影與栢芝秘密搭上,關係持續到04年初。當時兩人都大旺桃花,安仔吊住細佬癮同Sammi藕斷絲連。而栢芝同時間跟陳冠希食散餐,陳冠希又同已經秘密搭上方力申的阿嬌繼續拖拉,關係確係七國咁亂。

霆鋒力撐老婆
謝霆鋒本周二(17日)於會展出席電影《綫人》首映,記者問他知否老婆與安仔的舊情史,雖然問題夠[火羅],但霆鋒不單沒有動怒,還全程笑笑說:「我諗唔係囉。」


自06年得償所願嫁俾霆鋒,張栢芝已修心養性,結婚四年就為霆鋒誕下兩子,做個賢妻良母,又不時把合家歡照放上facebook,大晒幸福。

老友護安仔
細佬上周六(14日)自揭與安仔秘密拍拖兩年,安仔一直龜縮在家避靜,直至本周一(16日)到天后為《Summer Pop》排舞,他的助手一早已向傳媒表示安仔不作訪問,安仔不發一言上樓,而他的老友蘇康及梁炳則左右護航。


安仔狠飛Michelle後,其前助手細佬又自爆曾與他秘密拍拖兩年,令外界嘩然。其實除了細佬,安仔還曾秘嗒栢芝,兩人拍拖3個月。
連你都爆埋出嚟,復合無望!(設計對白)
好在我上咗岸!(設計對白)


04年2月,安仔忽然單方面向外高調宣布自己單身,被蒙在鼓裏的Sammi,當時完全不知是因張栢芝的介入所致。
你究竟嗒咗幾多件!(設計對白)


刻意離行離列
04年2月,已秘密拍拖的安仔同栢芝,在《性感都市》記者會上刻意企到離行離列,扮零交流,避免讓人察覺二人關係。


挑逗
片中飾演富家女的栢芝,與保鑣許志安日久生情,因而有一幕栢芝挑逗安仔的激吻情節。只見栢芝脫去外衣,其豐滿的34c上圍盡現安仔眼前。


激咀
當時已經狂追栢芝的安仔,在呢幕激吻戲中戲假情真,演來相當投入。


同時間與栢芝搭上的陳冠希(事後因「淫照風暴」揭發二人關係)亦有客串一角,片中他跟朱茵做對手,當時安仔未知Edison是其情敵。


05年2月,與安仔分手亦是朋友的栢芝,在蘇永康陪伴下,同家姐戴碧芝到紅館捧安仔個唱。


03年尾,開始溝緊栢芝嘅安仔,在港台遇上翻兜咗王菲嘅霆鋒,據知當時霆鋒未知安仔準備溝栢芝,故坐埋一齊仲可以有講有笑。


栢芝被安仔怒撇後,跟Edison到05年仍沒斬纜,還不時結伴夜蒲。


張文慈有份拍攝電影《性感都市》,她接受訪問時對兩人是否曾經撻着不置可否。


前助手細佬自爆與安仔分手後曾想過自殺,事後安仔發聲明,認衰話自己做得唔夠好,才令細佬在分手後的兩三年受苦。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()