去年憑《証人》成六料影帝的張家輝,導演林超賢今年再以原班人馬拍《綫人》,張家輝心想再下一城繼續攞彩;可惜事與願違,林導演講到明,新作要力谷謝霆鋒上位做影帝,將戲份集中在他一人身上,搞到張家輝愈拍愈冇心機,忍唔住在微博狂呻自己是「強大的花瓶」。

最憎做阿二
出道二十年的張家輝,捱到四十四歲始榮升影帝。過往在電影做慣配角的他,原來極介意做「阿二」。「自從攞咗影帝之後,佢更加緊張自己嘅擺位,接《綫人》之前,要求合約寫到明,一定要係領銜主演,宣傳海報張相有幾大,都要寫清楚,總之好憎俾人當係阿二(男配角)。」知情人說。
其實去年三月,已榮升影帝的張家輝,英皇大鑼大鼓為他和杜汶澤舉行大型簽約儀式,當時張影帝已經當正自己係天王巨星,開出辛辣條件要求公司全面配合,否則咪使旨意落筆簽約,「當時要老闆應承會特別為佢開戲,戲份要集中喺佢身上,全部度身訂做先肯落筆繼續做英皇人。」知情人說。
豈料,當《綫人》正式開拍,飾演警察的他,無論戲份和角色發揮,均遜謝霆鋒一籌,終於發現俾人「賣豬仔」。

微博狂呻
上月底(七月二十八日),謝霆鋒、張家輝專程返港為《綫人》埋尾,拍足兩日戲,張家輝晚上終於忍不住在微博狂呻:「……以為得獎後會改運!原來……!在沒有解決的情況下,唯有裝儍詐不知情,再細心研究對策,我是強大的花瓶……」還透露自己心情壞透,連寫微博的氣力也沒有。
上次拍《証人》,張家輝其實只是男配角,但因為角色有得發揮,令他榮升影帝,反而由頭到尾擔正做男主角的謝霆鋒連提名都冇份,所以導演林超賢今次講到明,要撐謝霆鋒攞獎,「霆鋒喺戲裡面會俾人毒打,又要變到瘋瘋癲癲,相反家輝就做個斯文差佬,根本無位可以搶戲!家輝拍咁耐都冇出聲,去到埋尾先頂住道氣,咪喺微博呻囉。」
自以為懷才不遇的張家輝,拍完《綫》片後,即帶同太太關詠荷和女兒出外散心,紓解煩躁心情。

情緒化
憑《証人》奪六料影帝的張家輝,事業攀上新高峰,演技好惜脾氣古怪,喜怒無常。

忽然失蹤
95年張家輝與關詠荷發生爭執,突然一聲不響出走南非,於當地親戚餐館做侍應,直至八個月後,因姐姐患病才回港。

入戲抑鬱
07年張家輝於內地拍攝電影《紅河》期間,因無法抽離角色而患上抑鬱症,情緒低落、多疑及失眠,老婆關詠荷也指他間中脾氣暴躁,最終在親友鼓勵下接受心理治療。

把口唔收
出席英皇地產活動,記者問會唔會乘機入市,張家輝即場倒米:「借咗唔使還呀!俾咗折扣我都冇睇!」兜大個圈暗示樓盤開價過高!


你班人都唔識貨。(設計對白)
睇開啲!(設計對白)


上週三(八月十一日)下午,張家輝載住女兒由貝沙灣屋企出發,到跑馬地車房整車,跟整車師傅發完一輪牢騷後,步行到附近街市買生果,不過全程嬲爆爆,冇笑容。


今年一月,張家輝做老闆請《綫人》台前幕後一班工作人員煞科宴,當時仍合作愉快。


憑《十月圍城》攞完「最佳男配角」,謝霆鋒在《綫人》更加唔顧靚樣,在觀眾面前當眾剃頭。


憑《証人》攞到影帝,老闆楊受成特登為張家輝舉行慶祝派對。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()