曾與陳柏宇合作拍攝飲品廣告、有「百果園E神」之稱的陳靜( DaDa),近日不停作性感打扮,狂晒 34E巨咪,成功上位。

放大圖片
E神陳靜笑指除豐滿胸部外,其右邊臉最上鏡。

E神陳靜笑指除豐滿胸部外,其右邊臉最上鏡。

放大圖片
現年 21歲的陳靜明知巨胸是其賣點,樂得在鏡頭前豪晒天賦本錢。

現年 21歲的陳靜明知巨胸是其賣點,樂得在鏡頭前豪晒天賦本錢。

「我個胸係真 o架」

翻查陳靜早年剛出道時的資料,當時她報稱上圍 34C,但今夏她卻瘋狂發育,連升兩 cup,她笑指能有變幻球效果,全因秘密增肥所致,胸部囤積大量脂肪自然升兩 cup。陳靜堅稱自己的 34E咪咪絕對真材實料,並歡迎所有女性篤胸驗證,她日前穿上低胸裝示人,一對木瓜奶呼之欲出,她說:「我個胸係真 o架,以前怕人哋嘅奇怪眼光,我咪報細數,但家個人大個咗,自信心強咗,唔怕俾大家欣賞。我有時做 model job喺後台換衫,都試過俾其他女 model唔問就一嘢篤落個胸度,佢哋話驗吓係咪真。」陳靜笑言真胸不怕任人篤,但異性免問,男士們只能眼看手勿動。鏡頭後的陳靜其實十分為食,更是食物焚化爐,她說:「我近呢一年嚟肥咗八到十二磅,肥咗連帶胸部都大埋,但減番肥個胸又會細少少。」

放大圖片
陳靜的噴血身材為今夏帶來消暑效果。

陳靜的噴血身材為今夏帶來消暑效果。

放大圖片
暴乳一族陳靜信誓旦旦指其 34E咪咪百分百純天然,歡迎女性篤胸驗真偽。

暴乳一族陳靜信誓旦旦指其 34E咪咪百分百純天然,歡迎女性篤胸驗真偽。

採訪:比華利攝影:林德雄服裝: Miss Sixty、 BodiBra ooobiki髮型: Gary of Chin. G場地: Zenses


陳靜自言早年初入行時因怕尷尬刻意收起 34E咪咪,現在想通了便決意大解放。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()