舊愛紛紛釣金龜洪天明:開心咪得囉
其他娛樂名人影片

新一代咪神高海寧與馬啟仁日前遠赴南非約翰內斯堡,拍攝「 2010無綫世界盃」節目,二人出外拍攝時均引來大批市民圍觀,所到之處都被重重包圍,高海寧更不時與當地小朋友合照。另外高海寧及馬啟仁分別訪問了米路天奴域以及國際足協技術委員郭家明。

放大圖片
高海寧到南非拍攝世界盃節目,她所到之處都被當地小朋友包圍。

高海寧到南非拍攝世界盃節目,她所到之處都被當地小朋友包圍。

放大圖片
高海寧與馬啟仁訪問了米路天奴域,眾人把握機會合照留念。

高海寧與馬啟仁訪問了米路天奴域,眾人把握機會合照留念。

最緊要咪劈腿

此外洪天明及周家蔚等人前晚於電視廣播城錄影「世界盃動起來」,對於前女友梁郁霖( Lillian)牽涉入曾國祥的多角戀,洪天明表示:「我唔知乜嘢事,我唔睇八卦新聞,係真係假都好,係佢哋自己嘅問題,我自己就唔知佢哋拍拖,件事點都係得佢哋自己知,我好少同佢聯絡啦!」另有報道指 Lillian已搭上富貴男友,記者笑洪天明的前女友都會結識到有錢人,他說:「開心咪得囉,有冇錢都唔係問題,如果有錢但一腳踏幾船都冇用。」當問到周家蔚會否擔心男友洪天明只顧睇世界盃冷落她?她尷尬地說:「我好多節目,自己好多嘢做。」採訪:王崇穎 攝影:葉君海


洪天明與女友周家蔚出席世界盃活動。

前女友 梁郁霖 Lillian 釣金龜 洪天明:咁咪好囉

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()