台慶劇《法證先鋒III》推出,近期再度活躍電視圈的張可頤,同有十億身家的金融界男友曾安邦拍拖三年,外界以為她就快嫁人做少奶奶,但兩個月前,突然分手。據知,分手原因是曾安邦要求張可頤婚後全面退出娛樂圈,立即生仔,但女方事業心強,不願為愛情完全放棄事業,最終回歸剩女行列。回復單身的張可頤亦不愁寂寞,上星期三(十月十九日),她與一名年約四十多歲的外籍男,在中環high tea,四十二歲張可頤,轉口味湊鬼。

分手兩個月
○八年張可頤因為主持資訊節目《更上一層樓》,邂逅了做金融界的曾安邦,兩人火速過電,其間更傳出過婚訊;大家都以為張可頤可以隨時唔做嫁人,殊不知已經分手兩個月。早在今年三月,張可頤拍攝《法證先鋒III》時,與男友已經開始有問題,據悉,曾有一名同劇幕後工作人員無意間問她與男友感情,張可頤即時面有難色,暗示與男友在冷戰中,可能要在愛情同事業兩者做出抉擇。「近呢幾個月都冇見Maggie(張可頤)同Eric(曾安邦)一齊出現,最初以為佢哋各有各忙,問番先知原來分咗手。其實Eric一直都唔係好想Maggie拍戲,覺得太辛苦又冇時間陪佢,加上Eric都四十幾,想結婚同生小朋友,Maggie都四十二歲,要生仔就得番呢幾年,所以佢好心急要同Maggie結婚,佢知道女友同TVB份約到出年初就滿,於是叫Maggie唔好再續約,退出唔好做,但Maggie鍾意演戲,事業心又咁重,唔肯完全放棄工作,最後都講唔掂數要分手!」張可頤身邊人說。近期,張可頤每次回應記者問到有關結婚問題,亦開始轉口風,由以前春風滿面說隨時準備好,到近日已改為一臉無奈表示隨緣等天安排。

男友唔肯等
分手導火線一方面是張可頤抵受唔住男友催婚逼生仔的壓力,再加上生活模式分別太大,亦造成雙方分歧。張可頤經常掛住工作唔夠時間陪男友,而從事金融行業的曾安邦,處事認真,黑白分明,張可頤曾透露男友唔懂得欣賞她的幽默感,「其實我哋嚟自兩個星球,有時我講咗半日笑話,佢都唔識笑,搞到我都幾沮喪。」此外,要事業心強的張可頤放棄演藝工作,更加是天方夜譚。最近電視圈挖角潮,她也是王維基的城市電訊及Now頭號挖角目標人物,加上《法證III》收視理想,無綫為了盡快留人氹她續約,接二連三安排多套重頭大劇讓她孭飛,例如已經開拍,李添勝監製的《天梯》,對手是福將陳豪,之後又安排她與視帝黎耀祥再合作拍《大太監》,飾演慈禧,明年還有李添勝監製的《呂后傳》,部部大嘢!「Maggie見到有咁多機會擺喺面前,真係唔想嘥咗,好想喺事業上再有另一個高峰,其實佢有提議過叫Eric俾多兩年時間佢,但男方唔肯再等。」張可頤身邊人說。

同老外投契
重投剩女行列,張可頤依然有市場。上星期三(十月十九日)下午,本刊記者在中環發現她單拖睇古董傢俬,之後再到agnes b. cafe與朋友high tea,當中,張可頤與一位年約四十多歲、身形健碩的老外傾得特別投契。現場所見,大部分時間,都是鬼佬主動撩張可頤傾偈;離開時,兩人還在門口傾了一輪。據知,自從張可頤甩拖,身邊朋友都為她着急,不時安排約會介紹異性,希望她盡快搵到新男友。

選擇事業
對於分手一事,週一(二十四日)記者到將軍澳電視城,向正在拍新劇《天梯》的張可頤求證。張:張可頤 壹:記者壹:你同曾安邦已經分手?張:我一向都唔鍾意講感情事,你問到,我亦唔想講大話。我哋係分開咗!壹:因為佢要你退出生仔?張:我諗可能係我同時兼顧唔到事業同愛情,但係唔係講到逼我結婚生仔咁誇張,佢(曾安邦)係個好男人,我唔想阻住人哋。壹:你唔想結婚生仔?張:講真我真係未ready做人妻同生小朋友,我個心仲响事業上。壹:四十二歲先分手,怕唔怕好難嫁得出?張:我唔怕喎!依家乜嘢年代?我有信心我仲有得揀,無論愛情同事業都係。壹:你哋之間有冇第三者?張:絕對冇,我同佢都冇。壹:但我哋見到你同個鬼佬一齊。張:嗰個普通朋友嚟咋,見過面兩次,係朋友啲朋友。壹:你接唔接受到外國人?張:唔會抗拒,以前讀書嗰陣,都試過俾外國人追求啦!

三段情
入行17年,張可頤是非新聞不斷,但卻甚少傳緋聞,經她公開承認的男友有曾安邦、董波及陳容森,咁大把!

金融才俊 曾安邦
張可頤主持節目《更上一層樓》認識了其中一間豪宅屋主、從事金融的曾安邦,拍拖不足一年,男方已向張可頤求婚,但被拒絕,拖拉三年,最終分手。

上市公司主席 董波
未入行前,張可頤在上海策略置地公司任職,並與老闆董波拍拖,入行後,二人聚少離多以致分手。05年,張可頤生日,被拍得與董波在中環蒲吧後,當街激烈互嘴,被指舊情復熾。

經理人 陳容森
98年,張可頤與董波分手後,火速搭上經理人陳容森,00年,二人被踢爆同居,更拍拖睇傢俬,拍拖7年,04年分手。

逼得太緊
結婚可以係一時衝動,亦可從長計議,重要在於雙方同一睇法,如果只是單方強求自行性幻想,十居其九,一講結婚就散。

楊思琦、李泳豪
拍拖九年的楊思琦、李泳豪今年宣布分手,有傳男方一廂情願想結婚,更於今年生日對外宣布婚訊,公開向女方逼婚,令楊思琦非常反感。數月後,楊思琦自爆分手消息,新歡吳帥同時登場。

陳淑蘭、利承武
07年,陳淑蘭與希慎家族後人利承武拍拖,不夠一年,傳蘭子因逼婚不遂,與男友發生爭執後服藥和割脈自殺。09年,二人再次因吵架而驚動警方,不久,利承武便對外宣布分手。

宣萱、獸醫男友Ruan
一直恨嫁的宣萱,09年搭上鬼佬獸醫Ruan,拍拖兩年,視男友為結婚對象的她不惜貼埋大屋、大床催婚,結果嚇走獸醫。

許志安、余德琳(Michelle)
07年,許志安與Michelle撻着,拍拖期間,女方曾先後三次向男友逼婚,但安仔早已鋪排翻撻Sammi,去年五月,安仔正式對外宣布分手,不夠半年,同Sammi太平館撐枱腳大曝光。

女星湊鬼熱
香港剩女唔吼陀地剩男,揀無可揀,實行跨國界。圈中過三張女星亦然,如梁詠琪、莫文蔚、張曼玉、楊紫瓊等,同「港男」拍拖冇結果,轉口味試鬼佬,反而有機會。

梁詠琪
96年入行已公開有初戀男友Kenny,分手後,GiGi與鄭伊健因合作舞台劇撻着,因而成為第三者。同伊健拍拖七年分手,GiGi的起心肝吼鬼佬,先後戀上法籍設計師Sly及任職美國駐港領事館發言人Matthew,今年再搭上在國際食品公司任高層的西班牙籍男友,拍拖半年,今個月初閃婚。

莫文蔚
41歲的莫文蔚,94年與周星馳撻着,之後又與馮德倫發展「姊弟戀」,拍拖七年分手,莫文蔚重遇德國籍初戀男友Johannes,今年在意大利佛羅倫斯完婚。

張曼玉
80年代,張曼玉曾與導演爾冬陞拍拖三年,之後圈外圈內男友不計其數,但全部得個吉,直至轉食「外菜」,搭上法籍導演阿薩耶斯,更閃電下嫁對方,與法導離婚後,繼續採取外展政策,現時的男友是拍拖已四年的德國建築師Ole Scheeven。 ####


19/10 42歲的張可頤雖然失戀,目前全心寄情工作,但她聲言唔怕嫁唔出。


拍拖初期,一身闊太打扮的張可頤經常被發現與男友出雙入對。(《忽然1周》圖片)


鬼佬被張可頤吸引住,臨走前兩人在餐廳外雞啄唔斷,傾得十分投契。


張可頤經朋友介紹,與一名做生意的鬼佬飲茶聯誼。


拍戲經常著婚紗的張可頤,現實中原本都有機會著,但她選擇了事業。


睇傢俬搬離男友淺水灣寓所,張可頤到中環古董傢具店睇傢俬。


獨逛便利店沒有拍拖的張可頤,獨自逛便利店買食物返屋企。


由張可頤同黎耀祥孭飛的《法證III》,首日收視破了今年紀錄,成為全年最高開劇集。


近期忙於拍劇的張可頤,無論等埋位同食飯期間,都一副悶悶不樂樣子。


親證分手問到張可頤有關與男友分手一事,她表示唔想講大話,大方承認情已逝。


今年初張可頤在電影《猛男滾死隊》中,以性感睡裙現身與曾志偉做對手,42歲的她樣貌同身材都未走樣。


無綫為了留住張可頤,連續安排幾套大劇給她,除了現在與陳豪陳茵媺合作的《天梯》外,明年更會開拍《呂后傳》做呂雉一角。






arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()