新港女icon

 

18歲陳嘉桓(Rose)自從同林峯傳緋聞後,人氣高企,幾乎隔日就有騷出,近期上映的《競雄女俠——秋瑾》亦有佢份,拍住近排新聞多多的黃奕齊齊打。
打女出身,不過Rose擁有5呎9吋半超模身形及43吋長腿,包到上頸打打殺殺絕對嘥料。據知Paco(黃柏高)睇中Rose外形夠sweet,打算搵葉念琛開拍一套愛情喜劇畀Rose擔正,而男主角則會是TVB一線小生,大有可能是與Rose傳過緋聞的林峯。本刊更發現一直居於美孚新邨的Rose,正積極到附近豪宅「曼克頓山」睇樓,準備升呢做豪宅業主!

 
本月15日,本刊發現家住美孚的陳嘉桓,與助手出現區內一間地產鋪頭。原來Rose約了經紀睇樓,當晚Rose主攻區內豪宅曼克頓山,周麗淇亦是此盤住客。其間不停向經紀發問,主攻約6百萬的7百多呎單位。睇足半個鐘,Rose捉實經紀去咖啡店再傾,又同助手研究單位座向及間隔,爭在未即場扑鎚成交。

會所夠私隱
廿歲未夠已經向豪宅埋手,上星期本刊便問Rose是否準備升呢做豪宅業主,Rose承認儲夠首期,「我係想換間大啲嘅屋,等媽咪同4隻狗仔住得舒服啲,而且呢度有會所,我做gym同游水都可以private啲!我賺到嘅錢都會交晒畀媽咪,自己又唔大使,所以都儲夠首期買樓,不過係細單位咋,要買大屋就要再努力!」

複製《試愛》系列

Paco捧上位
出道2年已獲經理人公司老闆冼國林力捧,Rose先後拍過《葉問前傳》及《秋瑾》等,最近更泊到葉念琛碼頭,有份客串《人約離婚後》,又在葉導新戲《猛鬼愛情故事》做其中一個主角,成功埋堆。據知葉念琛即將開拍Paco有份投資的新戲,女主角鐵定係Rose,而男主角極有可能係拍慣電影、兼係Rose緋聞男友的林峯。葉念琛就話:「Rose個樣好有觀眾緣,而且得十幾歲咁後生,好適合拍愛情喜劇。佢拍開打戲,但我估唔到佢搞笑都掂喎!雖然呢一刻仲未傾好劇本,不過Rose應該唔會好似娜姐咁多床上戲喇。」唔使賣肉,Rose賣青春一樣掂!

密賺3百萬
自從3月同林峯傳出緋聞,陳嘉桓人氣有升冇跌,今年已接了65個騷,幾乎每星期都有得曝光。現時Rose的身價約5萬,保守估計已穩袋3百幾萬!吸金力咁強,要儲夠首期話咁易啦! $50,000 x 65 = $3,250,000 ####


游水private啲!真實對白
住慣美孚,陳嘉桓即使搵新屋都要搵番同區,不過就由美孚新邨升呢到曼克頓山。


屬區內豪宅的曼克頓山,7百幾呎兩房單位賣近6百萬,不過Rose想媽咪住得舒服,供樓吃力少少都冇計啦!


曼克頓山保安嚴密,經紀帶Rose上去睇樓都要先登記,啱晒明星住。


睇完樓,Rose同經紀坐低繼續傾,揸住張樓盤單張嘅Rose傾到笑晒口,唔通真係好想買?


導演葉念琛新人嚟講佢算做得好好,佢外形好sweet,但啲八婆仔角色佢又做到,唔係淨係識打!


監製黄栢高佢好有潛質,外形亦都好討好,我都睇過晒佢嘅戲,做得真係唔錯!


男角林峯有傳Rose係林峯同潘霜霜之間嘅小三,但Rose極力否認,仲話嵋家已經冇同對方聯絡,堅決唔靠緋聞上位。《壹週刊》圖片  


Stephy同方力申連拍三齣葉念琛嘅戲彈起,Rose有望超越Stephy做愛情片小天后。網上圖片


在《人約離婚後》只屬客串,但演技已獲葉念琛狂讚,錫到燶。


有外形又交到戲,難怪葉念琛同王晶套《猛鬼愛情故事》都預Rose一份。


套套打 Rose喺《秋瑾》中做打得啞女,嵋家又拍緊王晶執導嘅武打片,有望接楊紫瓊棒打到荷里活喎!《蘋果日報》圖


Palladium活動


莎莎婦女銀袋日

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()