冬甩Carol雙劍合Big肉搏港姐

無線選港姐,亞視每年例必咬住唔放!今年亞視食正o靚模潮,僅以六位數字邀得「浸大E神」楊梓瑤(Carol)及o靚模組合「冬甩」,「攜咪」穿上比堅尼撼港姐 !

無綫每年舉辦的《香港小姐競選》雖千篇一律,但勝在話題十足,搞到亞視要大費周章諗定噱頭節目對撼。今年亞視有見o靚模熱橫跨一年未退,加上被貿發局勒令禁足書展,令她們苦無宣傳之地,索性寧買當頭起,慳水慳力製作o靚模水着節目狙擊港姐!


冬甩乳模Rainbow<br> Rainbow帶定私伙比堅尼錄影,希望以最靚一面示人。
冬甩乳模Rainbow
Rainbow帶定私伙比堅尼錄影,希望以最靚一面示人。



港姐咪神彭慧中<br> 彭慧中是今屆港姐咪神,靠晒佢砌低一班乳模!
港姐咪神彭慧中
彭慧中是今屆港姐咪神,靠晒佢砌低一班乳模!




據知,亞視將於本月製作水着節目《青春無敵Free D水運會》對撼港姐,但港姐現已由本月31日改為下月1日舉行,為防無線變陣,亞視把節目改為錄影,準備隨時出街對撼。嘉賓方面,亞視已邀得憑「浸大E神」封號成功上位的Carol及以Rainbow為首的組合「冬甩」,與亞視一班青春肉女鬥餐飽。



放大圖片


 李文煊身材欠奉,惟有靠美麗與智慧搶收視。
李文煊身材欠奉,惟有靠美麗與智慧搶收視。


張秀文與張藝婷上圍同樣有睇頭,有力迎敵。
張秀文與張藝婷上圍同樣有睇頭,有力迎敵。



放大圖片



三點式上陣當宣傳

節目表面上以「健康性感」作賣點,卻要求多多,亞視指定o靚模清一色泳裝上陣,但不准外加T恤。據悉,Carol與「冬甩」六女將入Camp拍攝兩日一夜,但酬金加起來只得六位數字「Cheap價」,比起逾七位數字製作費的「港姐」,認真小巫見大巫。雖然如此,今年港姐負面新聞甚多,亞視隨時「刀仔鋸大樹」,用人氣o靚模贏無綫!



記者就此事致電冬甩,Rainbow表示已準備私伙比堅尼鬥港姐:「今次會玩水上活動,會帶定幾套私伙泳裝替換,盡量揀有弧度啲嘅泳衣,希望着得好睇啲。(硬撼港姐喎?)唔會有壓力啦!我哋青春過佢哋,路線唔同各有各做。」成員Irene則說:「今年港姐新聞都幾負面,又傳攬仔又煲煙,年年睇港姐都悶啦!」Rainbow指今次接受亞視邀請,正好給予一個宣傳渠道:「今次重點唔係Sell寫真,而係Sell我哋個人!」而Carol則表示想藉今次出鏡機會令更多人認識,提到酬金多少?她說:「上《獎門人》同森美節目只係畀車馬費,今次都差唔多!」



專案組
雖然酬勞奀,但「浸大E神」Carol照亮相亞視博宣傳。
雖然酬勞奀,但「浸大E神」Carol照亮相亞視博宣傳。

o靚模唔憂冇得撈

自o靚模被禁足書展後,她們極力尋求宣傳渠道,例如「浸大E神」楊梓瑤今次演出亞視節目前,其實早已與「百果園E神」陳靜(DaDa)以比堅尼錄影無線節目《千奇百趣Summer Fun》。o靚模為求出位,誓必谷行「事業線」示人,還識做地瞓身演出,加上酬勞又有得傾,對力求減成本的無綫及亞視而言絕對好使好用,怪不得爭住用!
冬甩成員Ar Yu與Caroline身材突出,勢撼贏港姐!
冬甩成員Ar Yu與Caroline身材突出,勢撼贏港姐!

林碧珍莊思明行街試帽得個吉

今屆港姐競選舉行在即,一班候選佳麗近日頻頻返電視城上堂。昨午二時許,候選港姐上堂後陸續離開電視城,其中(2)張莉莎、(4)文凱玲、(5)莊思明及(6)林碧珍等一同乘的士離開。當駛至新蒲崗後,張莉莎先行落車,其餘三人則前往尖沙咀加連威老道。

落車後,三人到街邊一間賣帽的舖頭,顯得十分雀躍,拿上手又睇又試,但試完一輪未有幫襯。她們隨後到附近一間日本餐廳醫肚,再往附近商場行街,但最終仍是兩手空空。三人沿途有說有笑,狀甚融洽,其後到附近銀行逗留約15分鐘。文凱玲與二人道別後獨自離開,而莊思明與林碧珍再乘的士往黃埔花園行街。


林碧珍(左起)、文凱玲與莊思明結伴行街兼醫肚,非常老友。
林碧珍(左起)、文凱玲與莊思明結伴行街兼醫肚,非常老友。

狙擊有前科

無線與亞視互撼有前科,無線常以《獎門人》特備節目反擊,亞視愛力邀o靚模做外援搶客。



放大圖片



獎門人水戰亞姐



無線去年以《無敵獎門人惡鬥美女廚房》力撼亞姐,邀請周秀娜、A. Lin及DaDa等模玩水戰鬥波,亞姐唔執輸同邀周秀娜任頒獎嘉賓。



獎門人鬥金像獎



亞視今年取得《金像獎》播映權,無線特別炮製《超級遊戲獎門人大爆發》迎戰,用出位遊戲搶收視。



亞視:



o靚模硬撼人氣劇



無線《巾幗梟雄》去年風靡萬千觀眾,亞視以台慶硬撼該劇大結局,還請來「E Cup Baby」劉欣宜撐場,她亦識做地以超低胸背心上陣。


ol.mingpao.com/entvideo.htmol.mingpao.com/entvideo.htmol.mingpao.com/entvideo.htm

模力抗衡 妙計谷書

書展未開始已話題多多,對於o靚模不能入書展宣傳寫真集,她們自有妙計,各出奇招入書展會粉絲。


傅穎

傅穎

「才女」傅穎除在書展推出寫真集,同時會出繪本散文,故能打正旗號在書展為散文集舉行簽名會親近粉絲。


周秀娜

周秀娜

周秀娜的純文字copybook雖未能殺入書展,但她揚言會以書迷的身份入書展逛,笑言當行花市。

楊梓瑤

「浸大E神」楊梓瑤稱會跟普通市民一樣在書展中逛逛,又謂想幫出版商做暑期工,做生招牌賣書。

胡心諾

Donut成員胡心諾表示會率領其他成員現身書展,並在自己的攤位派冬甩給粉絲和書迷,以謝各位支持。


楊梓瑤


胡心諾

DaDa Liz拒對號入座

「百果園咪神」陳靜(DaDa)與「翻版大S」李莉琳(Liz)昨日出席電台節目。對於早前黃秋生寸爆o靚模的言論,DaDa表示不宜給太多意見,身旁的Liz亦稱對秋生的說話沒有感覺:「我認為秋生唔係講緊我哋,但對於女性嚟講,就係一種侮辱。」似不想對號入座。


DaDa與Liz自稱在寫真集內包到實。

提及貿發局評o靚模寫真集品味低俗,DaDa即時還擊,指當局沒有看過所有o靚模寫真集,就視這些作品為低俗刊物絕不恰當。她說:「好似我哋嘅寫真集,好多相着嘅衫都係包到實,只係有一兩張露出事業線。」提及莊思敏指o靚模是不合格模特兒,DaDa表示:「行騷嘅o靚模知道自己做咩就得。」


 

建議成立八模會館 阿倫:搵啖飯食啫!

「校長」譚詠麟與樂隊Mr.昨日出席電台節目。對於早前黃秋生寸o靚模是妓女,阿倫笑言:「都係搵啖飯食啫!」他建議o靚模應成立公會「八模會館」,並揶揄曾志偉最有善心,最適合當會長。他說:「佢(志偉)最鍾意幫助啲無依無靠又冇着衫嘅女仔。」


阿倫認為o靚模不應在書展辦簽名會,應另覓地方。

阿倫自爆在網上看過o靚模的寫真集,認為她們不適合在書展辦簽名會,幕後策劃人應選擇不同場所舉辦。問到有否將o靚模寫真集給兒子觀看?他笑謂:「小朋友唔會買嚟睇。」


莊思敏指o靚模等於不合格的模特兒。

莊思敏嘲乳模

另外,將於書展出旅遊書的莊思敏昨日亦到電台宣傳,她指因出版社推出多本o靚模寫真集,連帶其旅遊書亦不能在書展辦簽名會。她指現時模特兒工作是夕陽工業,因被一群o靚模搶盡風頭。莊思敏直斥o靚模的定義不是年輕,而是不合格的模特兒,故可稱她們為「乳模」或「胸模」。

陳 靜 窒 「 浸 大 E 神 」 賣 弄 性 感

 

【 明 報 專 訊 】 「 百 果 園 E 神 」 陳 靜 ( DaDa ) 及 「 翻 版 大 S 」 李 莉 琳 ( Liz ) 昨 日 到 新 城 擔 任 嘉 賓 主 持 。 提 到 黃 秋 生 以 妓 女 比 喻  模 , 又 點 名 批 評 周 秀 娜 。 DaDa 力 撐 周 秀 娜 : 「 我 很 喜 歡 她 , 會 買 她 的 寫 真 集 , 女 仔 這 樣 被 批 評 會 不 開 心 。 我 會 做 好 自 己 , 不 要 被 秋 生 點 名 批 評 。 」 Liz 認 為 秋 生 並 非 講 她 : 「 我 不 是 自 命 清 高 , 但 我 覺 得 他 對 女 性 有 少 許 侮 辱 , 因 為 每 份 工 作 都 需 要 尊 重 。 」

 

指 秋 生 應 尊 重  模

 

DaDa 表 示 在 寫 真 集 中 , 比 堅 尼 及 內 衣 照 欠 奉 , 但 她 承 認 行 性 感 路 線 容 易 掙 錢 , 她 說 : 「 我 讀 書 不 多 , 如 果 我 讀 大 學 , 便 不 會 做 模 特 兒 , 也 不 會 穿 比 堅 尼 拍 照 。 」 此 言 似 暗 窒 身 為 大 學 生 的 死 對 頭 「 浸 大 E 神 」 楊 梓 瑤 。 DaDa 後 悔 讀 書 成 績 不 好 , 現 在 努 力 增 值 , 希 望 早 日 脫 離 性 感 行 列 。

 

提 到 莊 思 敏 指  模 應 叫 「 乳 模 」 , DaDa 與 Liz 承 認 近 日 社 會 風 氣 差 , DaDa 說 : 「 我 們 有 底 線 , 我 不 會 穿 內 衣 , 也 不 會 擺 太 誘 人 的 甫 士 。 」

 

■ 有 片 睇 :

 

記 者 : 李 潔 盈

 

攝 影 : 鍾 偉 茵

 

 


陳 靜 與 Liz ( 圖 2 ) 均 認 為  模 也 需 要 獲 得 尊 重 。 ( 攝 影 : 鍾 偉 茵 )


( 圖 2 ) ( 攝 影 : 鍾 偉 茵 )

阿 倫 籲  模 成 立 「 八 模 會 館 」

 

【 明 報 專 訊 】 譚 詠 麟 昨 日 接 受 新 城 訪 問 , 他 表 示 跟 Mr. 合 唱 的 大 碟 《 滾 軸 力 量 》 雖 已 完 成 錄 音 , 但 要 待 8 月 才 推 出 , 他 們 日 前 拍 攝 MV 。 問 他 可 有 找  模 當 MV 女 主 角 ? 阿 倫 笑 說 : 「 我 加 上 Mr. , 已 有 6 條 『 事 業 線 』 。 」

 

提 到 黃 秋 生 將  模 跟 妓 女 相 提 並 論 , 阿 倫 為  模 說 好 話 : 「  模 都 是 搵 飯 食 , 其 實 她 們 的 幕 後 軍 師 應 找 適 合 的 地 方 宣 傳 , 不 一 定 要 在 書 展 。 」

 

嘲 曾 志 偉 愛 幫 無 衫 著 少 女

 

阿 倫 又 鬼 馬 地 說 : 「  模 可 以 成 立 工 會 『 八 模 會 館 』 , 還 可 加 入 汪 明 荃 的 『 八 和 會 館 』 。 」 問 他 可 會 當  模 工 會 主 席 ? 阿 倫 取 笑 老 友 曾 志 偉 說 : 「 志 偉 做 主 席 最 適 合 , 他 最 有 善 心 , 最 愛 扶 貧 , 最 喜 歡 幫 助 無 依 無 靠 無 衫 著 的 少 女 。 」 可 覺 得 秋 生 的 言 論 過 激 ? 阿 倫 表 示  模 只 是 各 師 各 法 : 「 我 覺 得 在  模 背 後 出 主 意 的 人 有 問 題 , 在 書 展 宣 傳 真 的 不 恰 當 。 」 但 他 認 為 秋 生 不 用 說 得 這 麼 嚴 重 。 阿 倫 笑 言 曾 在 網 上 看 過 一 些 寫 真 照 片 , 問 到 兒 子 譚 曉 風 會 否 買 來 看 ? 阿 倫 說 : 「 他 不 會 買 ! 」

 

■ 有 片 睇 :

 

記 者 : 李 潔 盈

 

攝 影 : 鍾 偉 茵

 

 


譚 詠 麟 認 為  模 在 書 展 宣 傳 是 不 恰 當 。 ( 攝 影 : 鍾 偉 茵 )

莊 思 敏 :  模 累 模 界 變 夕 陽 工 業

 

【 明 報 專 訊 】 莊 思 敏 昨 日 接 受 新 城 訪 問 , 她 近 日 簽 約 王 晶 旗 下 。 一 直 擔 任 模 特 兒 的 莊 思 敏 希 望 轉 型 拍 戲 , 問 她 是 否 怕 了 是 非 多 多 的  模 ? 莊 思 敏 批 評  模 令 模 特 兒 變 成 夕 陽 工 業 : 「 現 在 這 麼 多 前 輩 出 來 批 評  模 , 她 們 仍 找 藉 口 辯 駁 , 其 實  模 並 非 指 年 紀 小 , 而 是 不 合 標 準 , 熊 黛 林 和 杜 鵑 也 是 80 後 , 我 覺 得  模 應 索 性 叫 『 乳 模 』 或 者 『 胸 模 』 , 因 為 她 們 要 長 期 『 散 熱 』 。 」

 

 模 應 叫 「 乳 模 」

 

提 到 黃 秋 生 指  模 是 妓 女 , 莊 思 敏 認 為 有 點 激 進 , 但 反 映  模 開 始 令 人 討 厭 。 莊 思 敏 即 將 在 書 展 推 出 旅 遊 書 , 她 贊 成 大 會 禁 止  模 舉 行 簽 名 會 , 她 說 : 「 平 日  模 在 外 面 做 的 事 已 很 踩 界 , 如 果 她 們 在 書 展 , 可 能 會 造 成 意 外 。 」

 

撐 妹 妹 不 是 「 港 姐 金 手 指 」

 

對 於 其 妹 莊 思 明 被 指 是 「 港 姐 金 手 指 」 , 莊 思 敏 為 妹 妹 辯 護 : 「 妹 妹 很 少 講 是 非 , 而 且 她 參 加 港 姐 後 才 認 識 其 他 佳 麗 , 不 知 道 佳 麗 的 背 景 , 我 們 也 是 看 報 道 才 知 道 。 」 她 表 示 妹 妹 集 訓 後 已 十 分 疲 累 , 回 家 後 不 會 談 及 其 他 佳 麗 。 」

 

■ 有 片 睇 :

 

記 者 : 李 潔 盈

 

攝 影 : 鍾 偉 茵

 

 


莊 思 敏 推 出 旅 遊 書 , 她 相 信 銷 量 不 會 被  模 寫 真 影 響 。 ( 攝 影 : 鍾 偉 茵 )

 

 

無線:

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()