呢幾日鬼咁熱,暴露日光 10分鐘全身都可以榨出鹽喇,所以我狂飲水,但唔係齋飲白開水,而係加咗檸檬嘅「減肥水」。其實檸檬含豐富維他命 C同高量鉀元素等,有健康美容效果,好似維生素 C,就有天然抗氧化功效,能保護肌膚免受環境中,例如陽光或污染物等有害物質影響。由於夏天經常排汗,亦會令鉀元素大量流失,若未能即時補充就好易令人疲倦,食檸檬就係一個不錯的選擇!檸檬可以中和胃酸,有清腸作用;檸檬皮亦含類似麻黃素、苦橙成份,可促進新陳代謝,兩者都能夠幫助瘦身。以效果論,當然飲檸檬汁最好,但若嫌檸檬汁太酸,可試飲檸檬水,但每日就一定要配合做運動,不必持續進行,分散時間都得,總之就係令流汗量增多,排走體內有害物質。結果我上星期試咗,短短 7日就已經減走 12磅,好神奇呢!但要留意,畢竟檸檬酸性強,胃潰瘍、胃酸分泌過多人士不宜。

檸檬水瘦身法 Menu

製法:將半個檸檬的汁放入 1公升水,放入雪櫃冷藏即可飲法:每日至少飲 3公升,毋須特別節食或禁絕零食,但每日要配合 15分鐘運動注意:胃潰瘍、胃酸分泌過多人士不宜

AngelaFatty:天生葫蘆身形,體重最高峯達 200磅,曾以不同減肥法減去 90磅,累積唔少減肥心得。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()