我嗰方面冇問題!真實對白
一家三口一人揸住一個獎就學到一個道理「一家人要將成果分享」。有囝囝錫錫,祥仔一臉幸福,難怪柴九嫂一心想幫視帝老公追多個。

入行 25年的黎耀祥,上週五( 4日)一口氣掃走台慶頒獎禮三個獎,眾望所歸拎埋視帝,冇人敢同柴九爭。
45歲黎耀祥, 97年與第二任太太 Julia梁耀蓮奉子成婚,如今囝囝已 12歲,但至今未有第二胎。一向相夫教子,近來出鏡勁密的「黎太」,更兼任老公經理人一職,公私行孖咇。台慶頒獎禮中,黎太興奮得又喊又笑,最後忽然向記者真情流露,話想送大禮畀老公:「我好想同佢生個女……唔知咩事真係生唔出!」
週一記者再致電柴九嫂追問生 B一事,從容不迫嘅佢,與女記者大方暢談與柴九嘅性生活。 44歲柴九嫂咁識做人,唔怪得柴九話:「太太對於我好重要!」

《巾幗裊雄》男女主角都贏得視帝視后,不過兩人同樣冇簽無綫經理人合約。雯女就話:「我o依家個經理人好好,點都唔會轉。」

全城等睇柴九同四奶奶攞視帝視后,台慶頒獎禮收視平均高收 40點,比去年勁升 10點。記者眼見頒獎禮當日,柴九攞視帝一刻,在台上多謝 3個重要人物,包括阿媽、老婆和囝囝,台下的黎太 Julia即場喊晒,事後又幫老公招呼無綫高層曾勵珍同記者,滿場飛儼如女主人。

拍過激片


拍過唔怕認, 98年祥仔同林雅詩拍嘅三級片《 PR Girls》內,有幕講林雅詩誘惑祥仔嘅床上戲,真係激!

拍戲無分貴賤, 03年祥仔再拍社會敏感話題戲《私家秘密處女》,同自己養女搞埋一堆。

試壯陽藥?

08年祥仔為美國牌子壯陽藥「立威大」影咗輯平面廣告,令人聯想是否與生 B有關,祥仔坦白話:「佢哋係大藥廠,出品嘅藥好有用,但我嗰方面冇問題,所以冇試過『立威大』,係有諗過生 BB,不過隨緣囉!」

45歲嘅祥仔最近幫 MENCE拍咗個纖體廣告,收完錢仲變到有胸肌,瘦咗 17磅,成個後生咗幾年。

「搞極生唔出」

柴九 93年同拍 10年拖嘅前妻阿麗(紅圈)結婚,不出一年離婚收場。

當晚記者問 Julia送乜禮賀老公,佢突然好感觸咁話:「我好想同佢生個 BB,不過等咗咁耐都冇,個仔都 12歲喇!我哋好努力 o架,我諗呢啲係緣分囉!」呢頭 Julia話好想生,但黎耀祥又唔敢向記者認:「個仔咁大唔會再追」,唔夾口供喎!
其實 45歲柴九黎耀祥,和前妻阿麗 94年離婚後, 97年同現任太太 Julia奉子成婚,誕下現年 12歲囝囝黎正橋,一家三口生活融洽。做咗視帝太,剛平復心情的視帝太太,週一( 7日)對本刊說:「近排祥仔都係拍《畢打》同出吓活動,平時都好早返屋企,食完飯我哋會講吓笑、睇吓電視,成家好開心 o架,不過想生個女陪吓正橋,唔知點解搞極都生唔出。」

「我哋不設防」

愈傾愈深入,大方柴九嫂連與老公閨房樂都與記者分享:「係呀!我不嬲都想生多個女(有冇睇過醫生呀?)我哋唔強求,隨緣啦,佢(祥仔)都係睇我同個仔嘅意思,我哋冇睇過醫生、又冇用過任何人哋講嘅生仔方法,我哋又唔係未生過,生理冇問題,咁耐以來亦冇避孕,我哋不設防 o架,緣分未到啫!」

「追到收經」

不設防仍未有餡,不過 Julia提到生 B特別開心:「我會追到冇得生為止(係咪收經先唔追?)係囉,追到收經!(一個月行房都有三、四次o架?)冇數過,但兩公婆有默契想做咪做囉,冇話幾時嘅,如果真係冇都冇所謂啦,個仔都 enjoy自己一個o架!」視帝,阿嫂恨生女恨到發燒喇,再加把勁啦!人生有幾多個十年啫!

當年有心有力

《蘋果日報》圖片

99年祥仔已同 Julia抱着 2歲大嘅乖仔正橋出席活動,相當幸福。

唔配合

台慶頒獎禮中, Julia向記者爆恨生 B,但黎耀祥就答得似是而非。大丈夫,唔好意思認啫!

左:應該唔會再生喇!
冇刻意追,隨緣啦!
係有諗過生 BB!
右:我都想生個女!
可能緣分未到啫!
不過生極生唔出!

君如嘆難

做娛樂圈又要捱夜,食無定時仲不時要登台搵銀;冇時間兼冇體力,想生個 B唔係話咁易。吳君如在鄭丹瑞主持嘅 now節目《 Home Sweet Home》亦講過生仔唔易,仲話之前趁陳可辛在上海拍《如果.愛》,特登上去晚晚做先有個女。 47歲長毛真係有心有力。

出爐視帝唔益無綫

捱足 25年,做完二打六又去拍 III級片,先有今時今日嘅風光,黎耀祥有話照直說:「我同 TVB關係好,佢哋好照顧我,不過簽咗經理人約之後怕會太束縛,冇時間陪屋企人又做唔到其他嘢。」係囉,仲有簽畀無綫做經理人要抽 15%佣嘅!

識黎耀祥時,做緊李麗珍助手嘅 Julia對接 job駕輕就熟,嫁咗畀黎耀祥後,做足背後女人應做嘅事,幫手接 job又識傾生意,同無綫高層曾勵珍最熟絡(右)。

楊怡失獎失常

楊怡憑《宮心計》麗妃升呢做一線,同鄧萃雯爭視后,雖然最後輸咗,但有「安慰獎」:「我最喜愛的電視女角色」及新加的「最佳表現大獎」。獲無綫落重料安慰本來值得高興,可惜楊怡失視后始終心有不甘,最慘係喺七大巨頭投票當中,以 7比 0大敗畀四奶奶,輸足成條街,搞到楊怡台上台下都表現失控!

冇嘢呀!我好開心呀!真實對白
楊怡接受訪問情緒高漲,明明喊緊,仲特登拗腰想將眼淚倒流,仲話:「冇嘢呀!我好開心呀!」

呀!*我知你哋(記者)實有投我 o架!你哋答我啦!真實對白
平時楊怡好斯文,點知當晚攞完獎入記者室,一上台即時叫囂。搞到台下班記者唔知畀咩反應!

阮兆祥聽到楊怡喺台上叫囂即上前安慰,醒目祥仔仲*實楊怡塊面,狀似勸佢冷靜咁款,費事再亂噏失控。

喺垃圾站等啦!真實對白
楊怡之前自爆被狗仔隊追訪到垃圾站避記者。當日攞完獎後,亦撩記者追逐一番。

戲劇分部總監 曾勵珍
佢未夠熟練!真實對白

姊安慰
當晚楊怡家姐楊娜擔任 TVB8主持採訪頒獎禮,楊怡喺記者室見到家姐即上前捉實對方喊晒!

你未多謝添哥呀!
講咗喇!

上週五台慶頒獎禮上,楊怡被司儀 Do姐問到想唔想攞視后,楊怡:「如果雯女唔攞,我就參加遊行。」表現大方,但記者發現一向直腸直肚好夠格的楊怡,事後表現失控。當晚所有人都期待四奶奶攞視后,楊怡明顯冇得鬥,就連一手提攜佢嘅高層珍姐曾勵珍事後亦對本刊坦承:「佢(楊怡)未夠熟練!」楊怡上台攞「我最喜愛的電視女角色」後,即到二廠記者室接受訪問,她一上台即失控叫囂:「呀……!我知你哋有投我 o架!係咪呀?話我知呀!」台後亂噏,台前楊怡亦出現「幻聽」,當雯女奪得「最佳女主角」及致謝完後,坐喺一邊嘅楊怡叻唔切向雯女示意:「你未多謝添哥呀!」搞到雯女一頭霧水。

雯女上台攞視后明明多謝咗添哥,點知一落台楊怡話佢冇喎!擺明冇心聽雯女講嘢啦!連坐喺後面嘅伍姑娘都忍唔住大聲駁佢啦!

鬧爆視帝五強

今屆頒獎禮視帝視后冇人質疑係祥仔、雯女?,反而最佳男主角最後五強人選,就惹來一眾網友炮轟,除?祥仔、陳豪、黃子華之外,其餘馬浚偉、黃宗澤入選即引起民憤,更替《烈火雄心 3》?王喜唔抵。

 王喜喺電視上已講出感受:「我都坐咗一半咯,唔爭在坐埋佢囉!」事後王喜透過經理人 Carol表示:「王喜唔係有獎先出席,佢一心嚟睇柴九攞獎!」

黃宗澤入選「最佳男主角」被網友狂轟。不過當日電視畫面,所見就連黃宗澤自己入選都甚為愕然。



Walter Ma評三花:阿姐真係精采!

每年台慶頒獎禮,除睇邊個攞視帝、視后外,花旦鬥靚衫一樣精采。上年就有郭羨妮露 34C迫爆大包贏晒,今年佢就攞唔到彩,反而焦點就落在視后鄧萃雯身上,因為有潮流教父 Wyman幫拖,可惜一套自置紐約品牌 Monique Lhuillier令大家有少少跌眼鏡,着到四奶奶冇咗條腰咁。本刊找來時裝設計師兼喺《亞洲星光大道》出名批評參賽者形象嘅 Walter Ma(馬偉明)評吓老中嫩 3位花旦,結果阿姐跑出,真係老薑都潮得起!

43歲 鄧萃雯

Walter Ma:「我覺得鄧萃雯佢恰到好處, Wyman冇令我失望喎!但如果瘦啲就仲好,因為佢欠咗高度,腰又短,所以出嚟效果就差少少囉。(點解唔遮住佢呢?)咁出席咁隆重場合,冇可能包到實喎!」

晚裝 Monique Lhuillier

Wyman話四奶奶呢條命運之裙係「我們意見一致地揀了件『白色』的『及膝』的 Monique Lhuillier……鄧萃雯小姐一對着鏡子就不停轉圈,命中註定大概是這麼一回事。」如今評語好壞參半,相信 Wyman都冇所謂,唔怕人鬧,最怕冇人講嘛!《蘋果日報》圖片

攞完獎唧腩
雯女頒獎禮翌日出席活動,見佢贅肉唧晒出嚟,證明係佢條腰破壞咗件視后晚裝。

雯女喺《巾幗》慶功臨走前同攞金馬獎「最佳女配角」嘅惠英紅錫嘴。

55歲 汪明荃

Walter Ma:「我覺得汪阿姐真係帶到精采嚟畀我,講真,如果呢套衫第二個着一定娘到死!不過個孔雀羽毛就多咗啲囉,少番啲仲精采!」

汪明荃套孔雀衫夠霸氣,佢仲好有阿姐風範咁喺紅地毯自轉兩個圈。

25歲 鍾嘉欣

Walter Ma:「鍾嘉欣誇張咗囉!雖然今年係興大膊頭即係 Pagoda Shoulder,但唔係高到咁囉!唔係一興就用,要配合場合!」
晚裝:鄭兆良設計

鍾嘉欣上圍迫爆,除咗佢自己成日自(目及)之外,連坐喺隔籬嘅陳法拉都讚佢勁。

心姐忙捽牙

心姐當晚坐定笠六等攞「最佳女配角」,仲着兩套晚裝登場,又戴過億首飾,不過心姐最緊張竟然係自己棚牙。

心姐之後仲去埋尖沙咀出席《巾幗》慶功。除咗帶埋獨女珈穎,仲當街隊香檳,非常 high爆。

廣告時段,除咗心姐捽牙外,其他花旦都各有各忙,伍姑娘同樓下楊怡吹水,雯女就凍到索鼻。

識撈陳茵媺

陳茵媺奪得「飛躍進步女藝員」後,喺台上喊到收唔到聲。好多網友都話唔知佢講乜,不過佢最爆笑就係話:「係你哋(樂易玲)要我簽咁長嘅約……」
雖然陳茵媺當晚真性情表現討好,不過有不少網友都覺得佢唔應該攞獎。

完咗頒獎禮後,陳茵媺冇咩大肆慶祝,反而同珍姐去咗土瓜灣打邊爐,珍姐呢晚只係去咗佢嘅私人慶功宴,錫到佢o架。

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-12月刊)☆

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()