今年年中,唐詩詠難忍男友崔建邦「雜食」,斷然分手,更明言:「我同佢分咗手,以後唔想再提呢個人﹗」未幾唐母突然病逝,唐詩詠極度傷心,崔建邦乘虛而入,成功箍煲。但花心男死性不改,近日更有傳搭上中巴混血少女 Elizabeth(鄺敏慧)。今次唐詩詠終於死心,狠撇花心男,了斷 5年情,更立即搬離昔日畢架山愛巢。
唐詩詠今回終能狠下心場,不再回頭,全因身邊已有新護花使者。新男友是無綫二線藝員黃嘉樂,戀情萌芽個半月。/ W. R" r* k9 F3 U% W$ x) H$ I

12月 1日︰鬼祟上新歡車+ {# |" p* m" q! c0 M; [
唐詩詠沿途不停講住電話,睇準時機閃上新歡黃嘉樂的車鬆人。- j2 F- w' S1 ]3 F

今年 28歲的唐詩詠與崔建邦拍拖 5年,男方不停偷食,夜蒲ɚ女 file成尺厚。今年一月,有傳崔建邦帶台灣模特兒 Renee返家過夜,又被傳媒踢爆在夜店手拖徐淑敏。唐詩詠難忍他雜食而分手,但前後不足兩星期,兩人再復合。 1 ~1 R0 u$ D* G" e
. p/ i# j4 V; t$ U0 l' B" Y/ F1 f6 K' Q
唐詩詠為免戀情曝光,刻意不在寓所上車,詐詐諦步行去買涼茶,試探有無人跟蹤?
I1 P9 ^% v5 Q
寸崔建邦新女! H8 s/ V8 M# t+ O+ E
不過,有指今年 8月,爛玩爛蒲的崔建邦,替 J2節目《打出十人巷》做客席導師時,與參選的中巴混血少女 Elizabeth撻着。唐詩詠得悉後,怒撇花心男。傳媒致電向她求證時,她更寸爆話︰「大家唔好再叫我崔先生女友,以後我一個人賺錢養家。(有冇追求者?)一路都有,以前對眼閂埋,依家會望清楚。(識唔識 Elizabeth?)我唔食巴西菜,太熱氣!」
唐詩詠與崔建邦分手後,火速戀上無綫奀星。據其閨中好友透露:「 Natalie(唐詩詠)同 Amigo(崔建邦)分手後,就接受咗嘉樂(黃嘉樂),其實拍劇時佢哋已經好啱傾, Natalie連感情煩惱都同佢傾吐,傾傾吓就拍起拖囉。」7 l9 h% R$ s- ?& k( b) C
就唐詩詠轉冧黃嘉樂求證崔建邦,他表示:「我哋一向都係好朋友啫,冇講過拍拖!(之前影到你哋一齊返畢架山愛巢喎!)可能嗰次係一大班朋友上嚟我屋企玩呢!(係咪 Elizabeth介入?)梗唔係啦!」但一問到舊愛火速有新歡,崔建邦即酸溜溜話:「唓!佢哋拍拖關我咩事?(你識唔識黃嘉樂?)知邊個,但唔識!」 5 U" J- w& b3 r7 ~+ Z, l
% v0 c: k3 [3 h5 Y7 \$ P
拍劇撻着個半月
唐詩詠與新歡黃嘉樂,是數月前拍攝台慶重頭劇《鐵馬尋橋》混熟,劇中二人飾演兄妹。黃嘉樂跟唐詩詠經常有對手戲,最後發展成「兄妹戀」,不過對於剛萌芽僅個半月的戀情,二人分外保護。* ~1 ~" w) T: k! g5 a9 R
上月 18日,黃嘉樂到唐詩詠的廣播道寓所,接載她到電視城,為翌日的台慶綵排。唐詩詠本來站在廣播道等候男友,但後來發現記者,即時縮回停車場,不停打電話又不時探頭觀察外面情況。十分鐘後,她裝作若無其事步行出來,其間不停四處張望,然後到涼茶舖買飲料,不久黃嘉樂駕着橙紅色 SMART座駕到達,她即火速閃上車,返回電視城。台慶當晚,唐詩詠也是坐嘉樂的車到大坑會合鄭嘉穎等人食消夜,然後
唐詩詠自己有部甲蟲車,昔日與崔建邦拍拖時,也會載男友返家。今次自己有車唔揸,鬼鬼祟祟坐人哋車,仲唔係有蠱惑?1 |8 h6 B! K9 W) Z

新歡大讚好女仔
上周二( 1號)黃嘉樂返無綫拍攝新劇《 only you》,對於追到唐詩詠,他大耍太極:「我哋拍《鐵馬尋橋》時,同其他演員感情好好,會約出嚟食飯。(有冇單獨約會?)冇,大家有保持聯絡。(影到你接送唐詩詠喎﹗)順路啫!(佢同崔建邦分手。)係咩?我哋唔會講呢啲嘢!(係咪你介入佢哋戀情,介唔介意俾人話係第三者?)自己唔介意被指第三者,但我哋唔係拍拖。」
問他與唐詠詩有冇發展機會,他支吾以對:「呀……我依家最在意自己事業!(覺得唐詩詠點?)幾啱傾,佢係一個好女仔囉!」

唐詩詠喪母後,崔建邦大獻殷勤,經常陪食飯,又在坑口溫馨打邊爐,此情此景已不復再。, v2 p, _; A- l! q# g& P

黃嘉樂
31歲
二線藝員
第 17期藝員訓練班入行,最初在無綫只是三線藝員,但劇集一套接一套,重頭劇都有佢份,如《烈火雄心Ⅲ》救護員。9 s3 Y/ S6 ^! W
曾擔演電影《我的最愛》6 m' x9 L$ {# G+ H+ T
揸 SMART約 15萬


唔介意被指第三者!- r) ?* W- V# v  N, J
! e- b( p* o  g* M9 N8 a$ U& F0 ^4 I

唐詩詠與黃嘉樂(灰衫者)因為拍新劇《鐵馬尋橋》混熟,與崔建邦分手後,唐即接受新歡黃嘉樂追求。/ |  S: u( T0 W+ \" C+ M
1 C, X) F8 S- `7 }6 A
% K4 k9 X* D2 n& q0 B, @6 m' ?6 g
崔建邦
30歲
陳志雲愛將  ]( p! K7 G& d
07年奪得「飛躍進步男藝員」大獎。
無綫大 show主持鐵腳,除了《勁歌金曲》,近日為他度身訂造的《 My Name is邦》清談節目。
揸 50餘萬 Audi TT,自投 10萬 A字頭車牌,加改裝,約 70萬。
1 J7 A8 X% s" T; l

|唓!佢哋拍拖關我咩事?
* \' ?, X3 J5 ~0 p
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()