亞洲先生泳褲晒雄風Cara G.胸襲超級震波男

16位來自亞洲各地的《 2012亞洲先生競選》參加者,於周日舉行決賽前,先以泳裝亮相見女評判,並即場由參賽者票選「最具攻擊性超級男」,在勁騷身材又擺 chok樣連串指定動作下,結果由擁有 42寸半胸肌兼曉震波的 7號陳景國獲選,頒獎時連靚女名模 Cara G.也忍不住出手摸一摸這位震波呂良偉個胸。


其他娛樂名人影片

昨日《 2012亞洲先生競選》 16位參賽者在大埔亞視總台以泳裝會見郭秀雲、名模 Cara G.及 2010年亞姐冠軍王欣三位評判,並即場由參賽者互相投票選出心目中的「最具攻擊性超級男」,結果由身形最健碩、有翻版呂良偉之稱的 7號陳景國勝出,頒獎時, Cara G.多次出手胸襲陳景國,繼而興奮大笑,對巨胸肌肉男情有獨鍾。

放大圖片
有翻版呂良偉之稱的 7號陳景國,擺甫士時盡騷健碩身形。

有翻版呂良偉之稱的 7號陳景國,擺甫士時盡騷健碩身形。

放大圖片
來自吉爾吉斯的 11號謝傑.比薩松,在胸前擺出心心手勢搶鏡。

來自吉爾吉斯的 11號謝傑.比薩松,在胸前擺出心心手勢搶鏡。

寄語保持笑容

Cara G.事後解釋是為參賽者緩和緊張心情:「我想感受吓佢咁好嘅身材,見佢好緊張,所以同佢玩吓,我男朋友都有玩健身,我都成日搣佢,試過放隻手喺佢個胸下面做托胸動作,佢會好嬲。」她又寄語參賽者要保持多點笑容。16位參賽者以泳裝亮相,表現亦算淡定,大部份都操得好身形,只有幾位略為遜色,但過於專注騷身材,變得似健美先生比拼,的確擁有巨胸身形男士出場時,台下反應最為激烈,而率先得了一獎的陳景國出台時, Cara G.更用手機影相。郭秀雲沒 Cara G.般狂野,她說:「眼看手勿動,有個仲細過我個仔幾年,好似同學仔走出嚟,唔會諗咗去邊。」雖然她身為評判,但卻嚴禁自己兒子參賽:「我會殺咗佢,有書唔讀搞埋啲咁嘅嘢,佢讀完書想點都得。」

放大圖片
1號塗諾身形標準有六嚿腹肌,還擺出一副 chok樣冧評判。

1號塗諾身形標準有六嚿腹肌,還擺出一副 chok樣冧評判。

放大圖片
來自台灣 5號王子鈞樣貌和身形皆不俗,擺出雄風甫士。

來自台灣 5號王子鈞樣貌和身形皆不俗,擺出雄風甫士。

靚女撫摸嗌爽

對被 Cara G.摸胸的感覺,陳景國輕佻地說:「幾爽,平時都有好多女仔想摸我,不過我會迴避,今次呢個係靚女就算啦!」他表示一雙巨胸花了十幾年才練成,自評身形有 90分,勁敵是 15號陳冠寧,他評論對方說:「身材就唔算係出色,但反應快,智慧比其他選手好。」採訪:魯萍攝影:林德雄

放大圖片
香港代表 14號羅廣森身高只有 5呎 6吋,是最矮的參賽者。

香港代表 14號羅廣森身高只有 5呎 6吋,是最矮的參賽者。

放大圖片
上海代表 15號陳冠寧,相比起大部份參賽者,身形明顯輸蝕。

上海代表 15號陳冠寧,相比起大部份參賽者,身形明顯輸蝕。




Cara G.見到陳景國誇張的胸肌時,忍不住出手狂揸。

Cara G.強摸亞生胸部

《2011亞洲先生競選》16位參賽者昨日首次以泳褲示人,陳景國被其餘15位參賽者票選為「最具攻擊性超級男」,評判團之一的Cara G.於頒獎時伸手撫摸及從後按實陳景國的胸部,她表示希望以此令對方放鬆,陳景國說:「感覺好爽!平時身邊啲女性朋友都會咁做,不過會迴避,但係佢咁『令女』就算啦!」郭秀雲笑言看見16位參賽者好像看着兒子的同學在參賽,問到若兒子參賽會否支持?她說:「我殺咗佢!有書唔讀走去玩呢啲嘢!同我搞掂個文憑先,搞掂佢想做乜都得。」邱士峻則有信心進入三甲。

Cara G.從後按實陳景國胸部,郭秀雲(右起)與王欣笑不攏嘴。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()