早前港女趙燕萍大鬧建材公司,為$17.5同店長爭拗,又懶醒拍片放上網,結果俾網友反抦佢無理取鬧,慘成港女「典範」。
6 m5 ]# N. J6 T% y8 L4 Z唔夠 3個月,又有另一人辦現惡行,一名帶住 BB車搭的士嘅港女,因不滿的士司機收佢五蚊行李費而鬧爆司機,又用手機影埋的士車牌同司機樣放上網,但由於港女出言太刻薄,結果激起民憤被網友狂起底,將佢嘅玉照同住址 post上網冇晒私隱, 5蚊港女即刻道歉平息民憤。
: x0 [' r3 Q/ q坐的士有氣勢,不過本刊發現 5蚊港女曾經喺 babykingdom( bk)討論區內,不斷留言搵其他 bk媽咪吹水,仲發現 26歲嘅佢已是 3子之母, 9年前才 17歲已經大埋肚做咗媽咪。
$ i$ m9 T$ Z/ H5 T/ |
疑似港女5 I3 y; Z% u  f2 c5 p
短片上載唔夠兩日,高登友極速喺 bk討論區,起咗個疑似 5蚊港女嘅相放上高登聲討。睇佢個樣好眉好貌,又攬住個 B女成個廿四孝媽咪,點估到佢係野蠻港女?
s, s2 c
本月 2日, YouTube以 mylovelykid帳號上載兩條「賤的士司機博大霧想呃$5行李費」短片,內容係一名女乘客攞住 BB車坐的士,因司機要求收 5蚊行李費,而遭女乘客狂鬧的片段。該片段中,聽到司機向電台查詢 BB車毋須收費後,女乘客即時火起向對方說:「我 9年前已經問過晒,每年我都打去 confirm,鶽家我就話你知,咪教精你囉!明唔明呀,開車尾箱啦,咁多嘢講!」另一段則係佢鬧爆的士司機話:「 BB車係唔需要收嗰 5蚊服務費嘅,所以你咪要 update囉,仲學人做的士司機!」

自放鬧人片惹禍
問收費
5蚊港女自動波放上 YouTube的短片,片頭一開始便影着的士司機向的士台詢問 BB車是否需要收費,不幸的士台姐姐又畀錯訊息,表示 BB車不用收費,觸發港女鬧爆的士佬。 ; K5 Y; D; ^, S; W4 {

N3 e% O
影埋樣6 k& X: v& G+ G) `  i
當知道 26歲的 5蚊港女攞手機拍下爭拗過程,司機只好無奈咁再重複話:「係唔使收!」明明認咗衰,不過阿港女仍然係咁鬧。本來諗住搵網友撐自己,點知反而俾網友鬧佢太過分。

係唔使收!(真實對白)- u8 Y# u9 Q4 T, w5 M& |/ `

影車牌% W6 Z5 D+ T. ?/ x) z1 C5 w
5蚊港女影完司機個樣,再嗱嗱聲走去影埋車牌。連日來大量網友將短片轉載,其中一條有 8萬人睇過的短片已經刪走,最新喺 3日前上載的短片,都有超過 4萬人瀏覽。

x9 |8 g& @, g, K
事發經過: Y) T" k; [9 ?2 U/ }( G9 s( y; y
1 ^) l. D9 [0 O' W
12月 4日
影片上載後兩日,網友已經幫佢計埋幾多歲生第一胎。
1 B  I7 e; d/ c) u1 d4 m
bk媽唔撐
雖然 bk係 5蚊港女主場,不過啲媽咪仍然唔撐佢,話佢衰過趙燕萍。+ h8 l1 ]. M4 Q% H
  @$ @3 O" ~1 |7 z
焗道歉
見群情洶湧俾人起晒底,港女即時作出道歉,希望大家原諒。" e2 H0 ?- n! h1 P
8 B3 h. y, k; v2 U0 {: }
bk留言撐心姐
5蚊港女亦係謝雪心 fans,佢於上月 19日 bk留言,話心姐好 fit,好羨慕。
3 Y# l# b. u2 a- p- d1 L& I
寂寞港女! O* e* l) M: {; X
07年疑似 5蚊港女曾於 bk留言,主動撩其他 bk媽吹 b經,可能係寂寞師奶。

唔使為 5蚊嘈交啫!(設計對白)6 i1 z- U9 T4 Y; L+ c! K

「早產」媽媽
片段上網後,唔少網友即時火嚟,鬧爆該女乘客冇品好離譜,更將佢起朵做 5蚊的士港女,高登友更即時將 5蚊港女起底,指 5蚊港女疑似叫 Fanny, 26歲,已經係 3名小朋友媽媽,最抵死係高登友話佢 26歲已經有個 9歲女,即係 17歲就已經做人媽咪!
記者更發現一名疑似 5蚊港女的女網友 Fanny, 07年於 babykingdom頗活躍,並多次留言撩 bk媽咪吹水一齊分享 BB經。似乎呢位惡港女,可能係湊仔操勞一時心火盛啫,大家畀條生路人行囉!1 m# k+ Y5 K+ \) n

BB車要收錢8 s$ \" j' `3 _! X5 p
5 蚊港女同的士司機為 BB車應否收錢而爭執,據的士司機從業員總會主席黃一峰表示:「其實除咗輪椅同枴杖係唔收錢外,其餘所有行李包括 BB車,唔理你放唔放入行李箱,正常都收 5蚊行李費 o架!」所以俾 5蚊港女兇贏投降嗰位司機大佬,同埋誤畀資訊佢嗰個的士台,充實好自己,就企硬有錢剩啦!
爆明星的士惡行

除咗令全城網友聲討嘅 5蚊港女,好多藝人都係的士常客,《 FACE》就搵咗專車明星嘅的士大佬明哥(化名),大爆明星坐車怪行,其中《富貴門》嘅 Topman馬德鐘都算係 top衰代表,佢 call車打的除咗遲到呃鐘,以前做過 G4嘅佢仲 G4上身懶神秘。. |) }. m; l6 `7 m2 G

馬德鐘 G4上身8 q5 @5 [5 b& C
「馬德鐘每次打畀的士司機都只會講地區,問到佢詳細地址,佢就一句話:『到時你咪知!我唔家講!』懶神秘,仲有次次都要等佢最少半粒鐘先落樓畀車資就一毫子都計到足,佢支旗好難做!」


廖碧兒隔條街落# ^2 J" u* `' C( i: B5 |9 T( d6 n- y4 i
「廖碧兒佢好小心,每次落車都會早一條街落車,我哋唔會知佢去邊度,有次佢話喺灣仔地鐵站落,落咗車,我兜咗個圈,咁啱撞到佢去咗街尾間酒店,仲見到個男,十足陳豪咁款,唔怪得佢要隔成條街落啦!」


胡杏兒老點衝紅燈# g/ G7 E2 G% I! ]% b6 p
「試過有次胡小姐 call我,佢上咗車即時縮低落梳化話:『我俾個大漢追,唔該開快啲啦!』我見佢幫襯開咪以為真係有啲變態佬追佢,所以就踩盡油門、又衝燈,最後佢落車先發現係記者追佢,姐姐,我搵食,扣分你出糧畀我咩?司機都呃!」
) c5 Z) ^0 z/ [! @7 L  W
9 }6 Z- B, j4 ]+ S2 F$ {! I
G.E.M.爛瞓唔識落車
「阿 G.E.M.通常凌晨點幾上車由柴灣去荃灣,佢一上車就戴 headphone聽歌瞓覺,次次都瞓到死豬咁,唔識落車,要我叫醒佢,不過佢好闊佬,成日畀 tips我 o架!」# ]; U6 E5 B: |2 o, U" U


Sammi唔認係 me% _8 y5 h4 D' o( F0 G
「我唔只一次喺半山屋企接 Sammi啦,見佢幾次都用頸巾遮住個樣,驚死人認出佢,我忍唔住咪問佢,鄭小姐,可唔可以同你合照?我好鍾意聽你唱歌,點知佢話:『我唔係 Sammi,你認錯人啦!』唔係啩,我明明車緊佢去中環拍外景,咁都認錯?」 ! V0 E' L  q5 T% Q

R* M! \# H: s: S
徐子珊兜圈撇記者
「徐子珊好夜 call我,通常都係由電視城載佢返屋企,臨到屋企前街口迴旋處,一定叫我兜多幾個圈,話驚狗仔隊跟喎!我咪照做囉!」
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()