Jeana掛住拍拖收起性感 Mia瞓身谷胸贏兩球

 

模陳靜儀(Mia)和何佩瑜(Jeana)昨日以背心短褲造型拍攝「OPS!Objects」平面廣告,近日盛傳和張柏文柏拖的Jeana刻意收起性感,被同場性感擺甫士的Mia大搶風頭,Mia拍照時瞓身趴在梳化上,即時波濤「胸」湧,大搶風頭。

 
早前周秀娜化身電音美女與師妹Annie G及Hailey C為「OPS!Objects」拍攝平面廣告,而昨日就輪到Mia、Jeana、Suki及Hidy到柴灣拍攝,四人齊齊穿上背心短褲上陣,不過近日盛傳與張柏文打得火熱的Jeana就收起性感,即時失色不少。

開工被抽水
現場焦點就落在Mia身上,她除了大騷事業線外,更瞓身趴在梳化上任傳媒拍照,認真搏命。剛連續拍攝新片《喜愛夜蒲2》17小時的Mia自言十分疲累,攰到連對手叫甚麼名字也不知道,她說:「同一個TVB主持拍咗一場好激嘅戲,場戲係講我被抽水,今次喺戲中有好多新嘗試,初吻、床戲等第一次都畀晒Avis(周秀娜男友),我知娜姐唔喺香港,佢已名草有主,亦唔係我鍾意類型,不過如果佢想睇我本寫真(全裸寫真)都會送畀佢。」有傳苟芸慧拍攝《喜2》時因向導演錢國偉放生電,令導演女友味之天使陳宛蔚大動肝火,最終苟芸慧被降為大茄。

Jeana認發酵
問到Mia是否覺得苟芸慧放生電,Mia就說:「佢OK嘅,我都俾佢電到,自己望佢都覺得好靚,但同佢唔熟,見過一兩次,對方好nice。好似話佢拍劇嘛,所以先由連詩雅頂上,不過導演同女友出嚟好乖,總之有女友喺度就更乖。」此外,Jeana早前被發現與柏文買餸被對方摸pat,昨日她支吾以對,強調他只是扶一扶自己,不過問到兩人是否拍拖時,她想了一回默認說:「醞釀緊,發緊酵囉,我同佢識咗四年,間中都有一齊食吓飯。」採訪、攝影:張俊銘


Mia瞓身趴在沙發上,令胸前更有壓迫感。


Mia就算站着,都比Jeana更波濤「胸」湧。


Jeana承認與張柏文發展中,難怪昨日收起性感。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()