羅凱珊( Kama)與翻版 JJ梁筠兒( Bambi)昨日到奧海城出席遊戲機活動,大會安排一名男士於打機時扮暈倒, Kama與 Bambi即上前急救。昨日所見 Kama上圍升 cup,鼻樑又變得筆直,問她是否做手術豐胸?她說:「冇呀,只係個 bra好神奇,係 push up bra,我係肥咗啫,同以前一樣 cup,以前冇咁 full,家 full啲。」至於鼻樑變直,她解釋只是用了閃粉後的錯覺。

將全職讀書 放大圖片
(左起) Juno、 Kama及 Bambi為現場扮暈的男士進行急救。

(左起) Juno、 Kama及 Bambi為現場扮暈的男士進行急救。

此外, Kama透露會全職讀書,問她是否覺得自己人氣跌,故鋪定後路?她說:「我唔了解呢條問題,我係想向更好方面發展,舊年收入都 OK,媽咪有幫我儲起。」採訪:顏英儀攝影:陳俊強


Kama不只上圍升 cup,連鼻樑也突然變得筆直。

Kama 變臉 兼升 Cup 

Kama胸鼻變索認做手腳

潮流興整容,不少藝人為求省鏡不惜「重整五官」,久未露面的模羅凱珊(Kama)昨日出席公開活動時,被發現眼、鼻、下巴及胸部離奇「變形」,被質疑「做手腳」的她一臉得戚說:「冇所謂,大家覺得我靚咗都開心!」


谷胸上陣的Kama,眼、鼻、下巴及胸都離奇「變形」。

身為第一代o靚模的Kama初出道時因工作態度惡劣而人氣下滑,銷聲匿迹一段日子的她昨日重出江湖,與新一代o靚模梁筠兒(Bambi)及麥浚龍(Juno)出席奧海城舉行的「MGS-PW遊戲Game活動」,兩位新舊o靚模不約而同身穿迷彩低胸上衣谷胸上陣,但Kama卻憑大而有神的眼睛,尖尖下巴,胸部離奇豐滿似由32B變34D,鼻樑亦忽然挺直而成功搶鏡,對於予人「胸」一亮,Kama解釋:「我成個人都肥咗,所以豐滿咗!(整咗形?)冇,只係戴咗神奇push up bra,但cup數都係差唔多!」

寸爆經濟冇問題

記者質疑她鼻子形狀跟以往不同,Kama說:「我之前食咗啲藥皮膚靚咗,所以今日冇搽粉底,個鼻可以郁架,同埋我喺個鼻度搽咗啲反光粉底,所以影相直啲!」樣子突變的Kama被問到會否擔心被指整容?她不但沒加以否認,還理直氣壯說:「冇所謂,大家覺得我靚咗都開心!」

一年一度的書展將到,Kama卻透露今年不會推出寫真,反而會進修商科及市場管理,但她否認退出模特兒界,只希望可以間中接Job搵外快。問她是否因為人氣跌而要讀書鋪定後路,她寸爆說:「我唔係好了解你話搵後路嘅講法。」問到經濟方面可支撐得住?Kama大口氣說:「之前都儲落啲錢,同埋媽咪幫我投資有少少獲利!」


初出道時的Kama,樣子清純。


Kama側面睇,下巴唔同咗。


Bambi(左起)、Juno與Kama現身遊戲機活動。

Juno愛着內褲打機

此外,同場的Juno自爆喜歡身穿背心內褲匿於房中打機,他說:「呢個係我嘅私人空間,我好享受架,同埋我唔鍾意連線打機,係一個奇怪嘅宅男!」

34DKama疑大執走樣

o靚模羅凱珊(Kama)昨日被發現離奇「走樣」,下巴兜、顴骨脹和胸部突然升Cup,惹來整容疑雲,同時她透露今年避戰不出寫真;但另一邊廂,胡心諾卻揚言會為寫真集全裸上陣!

不少藝人為求省鏡,不惜在外表「做手腳」,但出來效果因人而異。已有一段時間沒有出席公開場合的Kama,昨日偕同新一代o靚模梁筠兒(Bambi)和麥浚龍(Juno)出席奧海城舉行的遊戲機活動。Kama和Bambi均身穿低胸上衣「胸戰」,惟Kama除了面圓身形脹爆外,更被發現全身離奇變樣,她的顴骨脹、下巴兜、雙眼圓大有神、鼻樑筆挺兼上圍升Cup,由33B激變34D,外貌判若兩人,即時被質疑整容。



「靚咗都開心」

對於胸部升Cup,Kama只說:「我成個人都肥咗,所以豐滿咗。(整咗形?)冇,只係戴咗神奇Push Up Bra,但Cup數都係差唔多。」談到鼻樑與以往有極大分別,Kama說:「我之前食咗啲藥令皮膚靚咗,今日冇搽粉底,只係喺鼻樑位置搽咗啲反光粉底,所以影相會直啲,我個鼻可以郁o架!」問到會否擔心被指整容,Kama自信滿滿地說:「冇所謂!大家覺得我靚咗都開心。」另外,上月初Kama本表示會拍攝寫真,但昨日卻改口風透露避戰,並會進修商科及市場管理,惟她否認退出模特兒界,只是間中出席接Job賺外快。



昨日被問到是否因人氣下滑而要讀書鋪後路,Kama寸爆說:「我唔係好了解你話搵後路嘅方法。(經濟方面撐得住?)之前都儲落啲錢,同埋媽咪幫我投資有啲獲利。」此外,同場的Juno自稱是「奇怪的宅男」,他愛穿背心內褲躲在房中打機,認為這是他的私人空間。

專案組
羅凱珊離奇變樣,惹來整容疑雲。
羅凱珊離奇變樣,惹來整容疑雲。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()