21歲的百果園 E神陳靜,活潑開朗,她的 34E巨咪和細腰,令她火速在 o靚模群中彈出,成為宅男新寵。

想劉華做哥哥

陳靜並不介意在鏡頭前大解放,她日前穿上低胸花裙,大騷事業線,陳靜說:「以前細個,我好介意自己身材咁勁,特別係上運動堂,我會紮住佢,家大咗,知道大家欣賞我,所以咪 show畀人知。」陳靜也渴望拍戲,她表示一直視劉德華為超級偶像,口味跟浸大咪神楊梓瑤( Carol)一樣,但 Carol卻想跟華仔扮兩父女,陳靜狂寸嘥料,她說:「我就想華仔做我哥哥,自細好想要個哥哥,既可以教到我嘢,遇到口花花嘅人又可以保護我。」採訪:比華利攝影:陳俊強化妝: Pinko Cheng髮型: Zap of Xenter


陳靜穿上吊帶低胸裙,拋胸誘宅男。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()