女歌手羽翹身形高挑、樣子甜美,加上扮靚又叻、作歌又掂,火速成為不少宅男新寵兒。雖然自身條件不俗,但羽翹表示目前仍是單身,感情生活「一潭死水」!


羽翹身材高挑,樣子甜美,成為宅男新寵兒。

羽翹因在YouTube上載化妝教學,以及自彈自唱作品而人氣急升,稍後她會推出第二張專輯,問到是否向唱作女歌手進發?她謙稱:「盡力啦,自己本身有興趣做。(YouTube令你人氣急升?)唔使錢嘅宣傳方法。」問到會否增添壓力?她說:「反而冇乜,公司肯同我再出碟,已經係好大鼓勵。(出寫真集?)無謂獻醜啦,反而會出一本關於美容嘅書,希望殺出一條血路,信心都好大。」

自認唔旺桃花

雖然事業發展不俗,當談及感情生活時,曾與倪震傳緋聞的羽翹即說:「一潭死水囉,我唔旺桃花,喺大學幾年,都係得一個人追過我咋。」羽翹又謂目前是單身一族,亦沒有心儀對象,問到會否揀圈中人做男朋友?她若有所指:「唔係好靠得住,信唔過囉,寧願揀圈外人或者幕後人。」羽翹又自爆最近有追求者,她說:「唔係心儀對象,大家都係普通食飯約會,咁我有權揀,大家都有權揀嘅。」


羽翹直言不會揀圈中人做男朋友。

採訪:German 攝影:司徒國榮

服裝:Runway

化妝:Po Chan

髮型:Jay Yeung@Hair Corner

頸鏈:ENIGMA

場地:Clifton Leung Design Workshop@中環

羽翹踩圈中人靠唔住

新進女歌手羽翹因上載化妝教學及自彈自唱的作品至YouTube而人氣急升,成為宅男新寵!現時單身的她表示,不考慮揀圈內人做男友,更若有所指地說:「因為唔係好靠得住!」

樣子甜美、身材高挑的羽翹最愛創作,早前她將自彈自唱的片段上載至YouTube,點擊率不俗,火速成為宅男新寵。她自爆雖然目前單身,但身邊不乏追求者:「唔可以話係心儀對象,只係普通食飯約會,大家都有權揀佢哋嘅心儀對象。(感情生活點樣?)一池死水,我唔係好旺桃花,就算喺大學幾年,都係得一個人追過我咋!」曾與倪震傳緋聞的她,被追問會否揀圈中人做男友時,似有所暗示地說:「因為唔係好靠得住,信唔過囉!寧願揀圈外人或者幕後人。」


即將出碟的羽翹,感激公司給予機會。
即將出碟的羽翹,感激公司給予機會。


羽翹去年推出的寫真集反應不俗,但今年無意乘勝追擊。資料圖片
羽翹去年推出的寫真集反應不俗,但今年無意乘勝追擊。資料圖片




羽翹打算出美容書,希望殺出一條血路。
羽翹打算出美容書,希望殺出一條血路。

出美容書吸客

雖然感情生活未有着落,但羽翹的事業發展不俗,稍後將推出第二張專輯,問到是否壓力倍增,她說:「冇乜喎!公司肯同我再出碟,已經係鼓勵。(出寫真集?)無謂獻醜啦!反而會出一本有關美容嘅書,希望殺出一條血路,信心都幾大。(向唱作女歌手進發?)盡力啦!我本身鍾意彈琴同創作。」

German
羽翹有追求者,仍呻感情生活似死水。
羽翹有追求者,仍呻感情生活似死水。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()