李思捷與王祖藍兩位無綫扮嘢王,前晚錄影節目扮鄭中基與蔡卓妍(阿 Sa)宣佈已婚及離婚的記者會,互相安慰及傷心流淚抄到足,內容由結婚改為吃豬大腸,無聊得令人忍俊不禁,但祖藍事後表示會向阿 Sa致歉。

汪明荃、李思捷、王祖藍及湯盈盈等前晚在將軍澳電視城錄影《荃加福祿壽》,幾位演員不停扮秘婚藝人,李思捷與新人陳亭嘉扮劉德華拖着朱麗倩從大馬返抵香港機場一幕。其後他又扮「射葱喱」即「阿葱」,與王祖藍扮的「菜桌鹽」即「阿茶」,重演鄭中基與蔡卓妍宣佈已婚及離婚的記者會,二人說話哽咽、傷心流淚也抄到足,但自白內容卻由結婚改成吃豬大腸。李思捷扮的「射葱喱」說:「我哋喺 L.A.一齊食豬大腸,呢件事係私人事,唔需要冇必要公開,外間不斷猜測我哋係食魚腸、粉腸、甚至人腸,其實我哋一齊食豬大腸啫,希望大家可以成為永遠食豬大腸嘅好朋友。」

放大圖片
李思捷與新人陳亭嘉扮劉德華與朱麗倩也維妙維肖。

李思捷與新人陳亭嘉扮劉德華與朱麗倩也維妙維肖。

放大圖片
王祖藍扮鄭秀文又唱又跳,令人捧腹。

王祖藍扮鄭秀文又唱又跳,令人捧腹。

亂噏洛杉磯食腸 放大圖片
李思捷扮「射葱喱」與王祖藍扮「菜卓鹽」,驟眼看頗像鄭中基與蔡卓妍。

李思捷扮「射葱喱」與王祖藍扮「菜卓鹽」,驟眼看頗像鄭中基與蔡卓妍。

王祖藍扮「菜桌鹽」接着說:「我哋由旺角去到 L.A.,諗住食晒全世界嘅豬大腸,呢個係我哋小小嘅秘密,我知道為食嘅人係唔可以存在秘密,我哋以後唔會一齊食豬大腸,原來唔只係兩個人嘅事,係影響到啲豬會冇咗條腸,我哋喺度同啲豬講對唔住。」然後二人站起作 90度鞠躬致歉。事後王祖藍說:「我同阿 Sa唔熟,有機會想 send SMS同佢講唔好意思,我錄嘅時候都有同導演講 cut減啲 o架。」

盈盈打底扮祖兒

此外,湯盈盈扮容祖兒穿高跟鞋跳舞,她表示沒有醜化祖兒,並發現穿高跟鞋跳舞確實好難,她說:「企都有問題,我仲要着多兩條底褲防走光㖭。」採訪:楊潔雯攝影:黃偉雄


湯盈盈穿高跟鞋扮容祖兒跳舞,還做出高難度一字馬動作。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()