從側面睇,林峯個下巴中間個凹位最明顯,生成成個鬼佬下巴。
變臉工程
整上癮 林峯潮變蝦餃下巴
2010年06月02日
呢期林峯都算威,年初爆冷奪得「亞太區最受歡迎男歌手」,再電影發圍開行 turbo拍《翡翠明珠》和《抱抱俏佳人》,下月 encore紅館舉行演唱會,歌影視三線谷行。
新劇《談情說案》雖被喪插係山寨版《神探伽俐略》,林峯無論角色衣着打扮照 copy日本靚佬福山雅治,但愈鬧愈爆,首週已高收平均 31點。人氣升,面容輪廓亦不斷升呢 sharp晒,眼皮變深鼻樑變挺都唔夠,最神奇係最近林峯下巴二度發育,變得修長挺拔成隻蝦餃咁。呢個謎,伽俐略未必破解到囉!
入行 12年,一直得寵嘅林峯,唔只有家底唔使憂,最緊要得高層愛錫, 01年憑電視劇《尋秦記》接古天樂棒上位,家更指名力谷上位做「天王」。 
'98
林峯 98年加入第 13期無綫藝員訓練班, 12年前嘅佢面形起角仲眼細鼻又扁。
 
'09  5月
1年前林峯拍攝《峯情無限 Let's Get Wet演唱會》海報時,下巴明顯較短,更加唔見有凹位。
 
上星期林峯出席《萬眾同心公益金》節目,下巴由短變長,即使唔講嘢下巴亦會離奇出現凹位,同蝦餃仔一模一樣。
 
蝦餃仔 Chace
我先係真貨喎!
設計對白

又再變臉 
林峯因天生髮線較高,入行冇耐已經秘密植髮遮掩,所以除咗御用髮型師外,一律唔俾人掂佢個頭!

最近有指林峯因紅生驕而「公子病」發,搞到台前幕後尊稱林峯為「林公子」。既然有「公子格」,當然要有「公子款」配合。林公子外貌由出道開始亦與時並進,數年間由昔日嘅高髮綫加扁口扁鼻,搖身一變面形變尖,輪廓分明。其中,本來鼻樑塌闊鼻翼嘅鼻,隨知名度一起攀升變高挺,積極配合林公子嘅俊俏小生形象。近日本刊再發現林公子本來短小嘅下巴忽變精緻蝦餃,難怪有網友質疑林峯整過容。
週六( 29號)晚,林峯出席《萬眾同心公益金》節目,回應變臉一事,點知林公子笑足全程,都唔肯講:(近嚟見你塊臉尖咗、下巴靚咗,係咪又去整容呀?)「唉,你哋又炒冷飯,人哋都講緊我有『公子病』啦!有冇啲新嘅嘢呀,好無聊呀!」
蝦餃下巴咪夠新囉,又唔見你肯答!
蝦餃潮
娛圈中人以面口搵食,尖長下巴一向係美麗標準,當然人人趨之若鶩啦。但奇在有啲明星明明下巴天生短小,忽然變尖變長變蝦餃,難怪會令人懷疑佢哋整容啦!
黃曉明
同樣有個蝦餃下巴嘅「海綿蛋糕」黃曉明家面口和出道時兩個樣,更被踢爆下巴有疑似手術疤痕,但「蛋糕」解釋係早年拍劇受傷所致。


徐熙媛
大 S徐熙媛由短下巴變尖長,被懷疑整容,大 S澄清話:「我瘦了,下巴當然比較尖,如果看不出來,就不夠專業。」大 S下巴伸縮力之強亦相當專業。

Kama
今年 1月初話去台灣搵食嘅 Kama(羅凱珊)回歸香港後,鼻高咗、唇亦豐滿埋,以往肥短下巴,如今尖到可以插死人。

堅餃

大美人林青霞天生尖靚下巴,更曾經成為大眾嘅整容對象。
經典餃 

H邱淑貞於 87年參選港姐,被同屆候選佳麗王鶯踢爆隆下巴,本來大熱嘅佢被大會勸喻而退選。
整下巴愈來愈普遍

上天欠你嘅,醫生還畀你。原來加長下巴一路都有價有市,顧客有兩成仲係男性添。香港整形外科專科醫生何維新醫生(左)表示,現在修葺下巴已經愈來愈普遍,而且仲非常方便:「家最新嘅方法係於下巴注射透明質酸,用填充方式拉長下巴,手術簡單可以即日出院,比起開刀植入假體更方便同唔易發現手術痕跡;效果維持半年至 9個月,透明質酸會慢慢被身體吸收同排走,到時候就需要再打喇。」
愈抄愈紅
多得《談情說案》,「阿太區最受歡迎」林峯終於衝出香港,紅到日本。新劇於今月 24號才出街,但早於 22號日本雅虎頭條新聞已出現一篇叫〈過度抄襲福山雅治主演的神探伽俐略:新劇《談情說案》在香港引起批評〉嘅文章,大彈《談》喪抄日劇《神探伽俐略》「抄得太過分」!唔只日本網民寸爆山寨港劇,連本地網民都槍頭一致對內,炮轟 TVB。抄劇抄到喪權辱國,《談》劇監製劉家豪只有無厘頭死撐:「(劇中)有一輛食環署洗街車,這些日本劇一定冇!」嘩,咁都得?


日本雅虎除咗指出《談》點樣抄《神》外,亦報道咗另一套劇集《飛女正傳》有抄奧瑪花曼主演嘅電影《我的超人女友》之嫌,明寸 TVB有鋪抄癮。《蘋果日報》圖片
 
明明倒模一樣, TVB依然死撐冇抄襲,搞到上埋日本頭條新聞,網民當然群插。

林峰整容上瘾 割眼收鼻潮變蝦餃下巴

林峰
林峰最近十分威風,年初爆冷奪得“亞太區最受歡迎男歌手”,再勇闖電影圈拍《翡翠明珠》和《抱抱俏佳人》,下個月又將在紅館舉行演唱會,歌影視三線發展。

林峰人氣升,面容輪廓也不斷升級變靓,眼皮變深鼻梁變挺都不夠,最神奇的是林峰下巴最近二度發育,變得修長挺拔十分像蝦餃。這個謎不知道什麽時候能解開了。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()