百果園 E神 X光驗整容
其他娛樂名人影片

百果園 E神陳靜( DaDa)昨日和有「翻版大 S」之稱的 o靚模李莉琳( Liz)在觀塘出席世界盃活動, DaDa近期被人質疑整容,她說:「嗰啲相係我以前做 model啲相,細個個樣同家梗係有分別,不過我自己覺得分別唔大,雖然我已經試過驗胸證明我冇隆胸,但係我唔介意再去照 X光證明冇整容。」

Liz鬥唔過咪神

談到有指浸大咪神楊梓瑤( Carol)和鍾蕙芝( Lavina)的寫真集告吹, Liz說:「我都係聽公司講先知道,我之前仲聽攝影師提過 Carol會出寫真。」問她會否覺得少了對手?她笑說:「佢咁勁點比呀?一睇就知係大細問題,點都鬥唔過。」採訪、攝影:何慧斯


百果園 E神陳靜不介意照 X光證明曾否整容。

百果園 E神 陳靜 DaDa X光 驗 整容

陳靜着衫解鈕引宅男

o靚模陳靜(DaDa)和李莉琳(Liz),昨日出席apm舉行的「Hi-Tech」全城瞓身睇世界盃活動。早前驗出乳腺增生、出現粒粒的DaDa,問到檢驗報告如何時,她說:「未有時間睇,我都唔擔心,邊度會有事。其實胸部大少少有粒粒都好正常。」


雖然被驗出乳腺增生,但DaDa絕不擔心。

不以水着作賣點

對於「浸大E神」楊梓瑤(Carol)與鍾蕙芝(Lavina)的寫真集胎死腹中,DaDa說:「我真係唔知喎。(覺唔覺可惜?)可惜啩。我哋唔係水着賣點,同佢哋市場唔同。不過我都好性感,會穿大褸,唔扣鈕『中門大開』o架!」DaDa又透露很欣賞周秀娜的立體寫真夠噱頭。


將推出寫真集的Liz,視周秀娜為最大勁敵。

同場的Liz則坦言Carol和Lavina的寫真集胎死腹中是好事,她說:「少咗個攤位,會多啲人留意我哋個位。(少咗對手?)嘩,點比呀,佢哋身材咁勁!(你都有喎!)有,大同細問題o者。冇得鬥,一睇就知鬥唔過佢哋!」

DaDa介紹八模買平貨

日前見到「八模」之一嘅盧頌之(DaDa),着牛仔布吊帶裙同彩藍色高踭鞋出席活動,就問佢喺邊度買,DaDa話:「條裙喺屋企附近嘅商場度買,只係60蚊,鞋都係百幾蚊,我買開嗰間鞋舖啲鞋,全部都係百幾蚊貨仔,好多款又唔似平嘢。」DaDa仲話早前叫埋其他八模幫襯,老闆娘認得係DaDa啲朋友,都會提佢哋邊個邊個買咗邊款鞋,叫佢哋唔好重複,費事撞鞋添!

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()